Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сынып: 10 сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Сайт дизайнын әзірлеу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.5.1.4 Практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске асыру

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Оқушылар графикалық редакторды қолданып, сайт дизайнын жасау жолдарын біледі.

    Басым бөлігі:

    Сайттың дизайн-макетін жасау жолдарын түсіндіре алады.

    Кейбір оқушылар:

    Редактор көмегімен дизайн макетіне мысал келтіреді..

    Бағалау критерийі

    • Оқушылар компьютерде сайт дизайнын әзірлеу жолдарын түсіндіре алады.

    • Сайттың дизайнын әзірлеп, талдайды.

    Тілдік мақсаттар


    Оқытудың тілдік мақсаты:

    Оқушылар:

    Сайт дизайнын әзірлеу ұғымдары мен терминдерді айта алады.

    Пәнге қатысты лексика және терминология:

    Сайт, дизайн, макет

    Диалог/жазылымға қажетті сөз тіркестері:

    .............. дегеніміз - дизайндары қайталанган web-парақтардың навигациялык. физикалық жэне магыналық жағынан да бір серверде біріккен жиынтыгы.

    ........................ құжат басы.

    .............. құжат соңы.

    Құндылықтарға баулу

    өзгелердің пікіріне және көзқарастарына құрметпен қарау; ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Математика, ағылшын пәндерімен байланысты.


    Алдыңғы білім


    Сайт, дизайн түрлерін білетіндіктен, құру жолдарын түсінеді деп ұйғарылады.

    Сабақ барысы:

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы



    5 мин






    Ұйымдастыру кезеңі

    Ширату жаттығуы / Мюнстерберг әдісі/

    3 мин

    парштвасайтнорпедизайнстимвадыредакторнрмпваккщографикажбтируанстифайлдотрависыуweb.

    Қанша сөз құрай алдыңыз___________________

    Оқушыларды топтастыру. /2топ/

    1-топ растрлық кескіндер/jpeg, gif. png, Jpeg16 млн түсті көтере алады, GIF 256 түс пайдаланады./

    2-топ векторлық кескіндер WMF, BMP. CDR, TIF,

    й тапсырмасын сұрау.

    Миға шабуыл.

    1. Растрлық графика деген не?/ суреттердің нүкте немесе пиксель түрінде берілуі/

    2.Векторлық графика д/з /геометриялық примитивті пайдаланып компьютерлік графикада кескінді өрнектеу/

    Дк, тапсырма, кесте,

    телефон, үлестірме







    Информатика 10 сынып оқулығы АрманПВ


    Сабақтың ортасы







    5мин







    Білу, түсіну





    /10мин/









    Қолдану


    7 мин


































    Талдау



    8 мин

    Зейінін шоғырландыруға арналған жаттығу.

    Жаңа тақырыпты ашу, мақсатын тұжырымдау

    Сыныптық жұмыс /2мин/

    «Үш суретке бір түйін»




    Жетелеу сұрақтар арқылы оқушылар осы үш суретке қатысты ортақ түйінді сөзді айтады.Табылған түйінді сөз (САЙТ) арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды. /3мин/

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

    Белсенді оқу әдісі /Жұптық жұмыс/

    "Кластер" құрастыру

    Оқулықты және қосымша ақпарат көздерін пайдаланып, төмендегі сұрақтарға жауап береміз.

    1-топ

    1. Веб сайт дегеніміз не?және оны кім құра алады?

    2.Гипермәтін деген не?Ол қай жылы енгізілді?

    3. HTML тілі қандай тіл?

    4. HTML тілінің бастапқы мэтінді белгілейтін бұйрықтары қалай аталады?

    5.Тэг неден тұрады?


    2-топ

    1. Барлық тэг қандай символмен белгіленеді?

    2. Қос символ тізбегі қалай аталады?

    3. Бұрыштық жақшадан соң не орналасады.

    4.Тегтер нешеге бөлінеді.

    5. HTML құжатының құрылымы нешеге бөлінеді?

    Саралау тәсілі: " Тапсырма"АВ деңгейі

    2. Сәйкестендіру кестесі:

    А)


    Web сайт


    Құжат басы

    Html тілі


    Тақырып соңы

    Тег


    Құжат денесінің басы, соңы

    <HTML>


    HTML тілінің бастапқы мэтінді белгілейтін бұйрықтары

    <Head>


    ғаламтордағы мэтін бөліктерінін атқаратын қызметін анықтап, соларды эрбір тұтынушыға бейімдеп жеткізе алатын құжатты функционалды түрде белгілейтін тіл болып табылады.

    <Body>


    дизайндары қайталанган web-парақтардың навигациялык. физикалық жэне магыналық жағынан да бір серверде біріккен жиынтыгы.

    В. Практикалық жұмыс компьютерде орындау.

    1. Блокнот қосымшасын ашамыз.

    2. Төмендегі кодты тереміз.

    <HEADXTITLE> Менің алғашқы парағым.TITLE>

    HEAD>

    <BODY>

    Құрметті достар, алғашқы web-парағыма қош келдіңдер!

    1. Кұжатты сақтаймыз.

    2. Браузерден қараймыз (27-сурет).

    Бұл жұмыстың нэтижесін қарасақ, мэтініміз бір жақ шетінде орналасыпты. Ендігі келесі тапсырмада істейтін әрекетіміз, осы мэтінді тег атрибуттары арқылы жұмыс алаңының ортасына қарай орналастыру жэне эріп өлшемін өзгерту болады.

    Дескриптор:

    1. Кодтарды дұрыс жазады.

    2. Сайт құра алады.

    №2 тапсырма

    1. Мәтіннің стилін өзгерту үшін <Н№>мәтін< /Н№> тегін пайдаланамыз. Мұндағы нөмір белгісінің орнына стиль нөмірін жазамыз. Ол нөмір 1-ден 6-га дейін болады.

    Яғни, <Н1>Тақырып1Н1>

    <Н2>Тақырып2Н2>

    <НЗ>ТақырыпЗНЗ>

    <Н4>Тақырып4Н4>

    <Н5>Тақырып5Н5>

    <Нб>ТақырыпбНб>

    Мен "Құрметті достар, алғашқы web-парағыма қош келдіңдер!" мәтініне<Н2>Тақырып2Н2>стилін қолдандым. Сонда былай болады : <Н2> Құрметті достар, алғашқы web-парағыма қош келдіндер!Н2>


    Сергіту сәті : көз жаттығулары







    ҚБ

    тапсырмасы


















    Информатика 10 сынып оқулығы АрманПВ

    2018 ж

    Г.И.Салғараева, Г.Б.Илиясова, А.С.Маханова.

    54-55 бет 

    Сабақтың соңы

    5 мин



    Бағалау


    Қ/Б "Мадақтау" әдісі арқылы іске асады.


    "Бір айналым сұхбат" стратегиясы / 2мин/

    1. Біз өмірде сайтты қай жерде кездестіреміз?

    2. Қай салада қолданамыз?


    Рефлексия ... /3мин/ ББҮ

    Үй тапсырмасы.

    Тақырыпты оқу.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Халишева Мунирям Нурахметовна
    24 Мамыр 2022
    5174
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сайт дизайнын әзірлеу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сайт дизайнын әзірлеу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұйымдастыру кезеңі Ширату жаттығуы / Мюнстерберг әдісі/ 3 мин парштвасайтнорпедизайнстимвадыредакторнрмпваккщографикажбтируанстифайлдотрависыуweb. Қанша сөз құрай алдыңыз___________________ Оқушыларды топтастыру. /2топ/ 1-топ растрлық кескіндер/jpeg, gif. png, Jpeg16 млн түсті көтере алады, GIF 256 түс пайдаланады./ 2-топ векторлық кескіндер WMF, BMP. CDR, TIF, й тапсырмасын сұрау. Миға шабуыл. 1. Растрлық графика деген не?/ суреттердің нүкте немесе пиксель түрінде берілуі/ 2.Векторлық графика д/з /геометриялық примитивті пайдаланып компьютерлік графикада кескінді өрнектеу/
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сынып: 10 сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Сайт дизайнын әзірлеу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.5.1.4 Практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске асыру

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Оқушылар графикалық редакторды қолданып, сайт дизайнын жасау жолдарын біледі.

    Басым бөлігі:

    Сайттың дизайн-макетін жасау жолдарын түсіндіре алады.

    Кейбір оқушылар:

    Редактор көмегімен дизайн макетіне мысал келтіреді..

    Бағалау критерийі

    • Оқушылар компьютерде сайт дизайнын әзірлеу жолдарын түсіндіре алады.

    • Сайттың дизайнын әзірлеп, талдайды.

    Тілдік мақсаттар


    Оқытудың тілдік мақсаты:

    Оқушылар:

    Сайт дизайнын әзірлеу ұғымдары мен терминдерді айта алады.

    Пәнге қатысты лексика және терминология:

    Сайт, дизайн, макет

    Диалог/жазылымға қажетті сөз тіркестері:

    .............. дегеніміз - дизайндары қайталанган web-парақтардың навигациялык. физикалық жэне магыналық жағынан да бір серверде біріккен жиынтыгы.

    ........................ құжат басы.

    .............. құжат соңы.

    Құндылықтарға баулу

    өзгелердің пікіріне және көзқарастарына құрметпен қарау; ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Математика, ағылшын пәндерімен байланысты.


    Алдыңғы білім


    Сайт, дизайн түрлерін білетіндіктен, құру жолдарын түсінеді деп ұйғарылады.

    Сабақ барысы:

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы



    5 мин






    Ұйымдастыру кезеңі

    Ширату жаттығуы / Мюнстерберг әдісі/

    3 мин

    парштвасайтнорпедизайнстимвадыредакторнрмпваккщографикажбтируанстифайлдотрависыуweb.

    Қанша сөз құрай алдыңыз___________________

    Оқушыларды топтастыру. /2топ/

    1-топ растрлық кескіндер/jpeg, gif. png, Jpeg16 млн түсті көтере алады, GIF 256 түс пайдаланады./

    2-топ векторлық кескіндер WMF, BMP. CDR, TIF,

    й тапсырмасын сұрау.

    Миға шабуыл.

    1. Растрлық графика деген не?/ суреттердің нүкте немесе пиксель түрінде берілуі/

    2.Векторлық графика д/з /геометриялық примитивті пайдаланып компьютерлік графикада кескінді өрнектеу/

    Дк, тапсырма, кесте,

    телефон, үлестірме







    Информатика 10 сынып оқулығы АрманПВ


    Сабақтың ортасы







    5мин







    Білу, түсіну





    /10мин/









    Қолдану


    7 мин


































    Талдау



    8 мин

    Зейінін шоғырландыруға арналған жаттығу.

    Жаңа тақырыпты ашу, мақсатын тұжырымдау

    Сыныптық жұмыс /2мин/

    «Үш суретке бір түйін»




    Жетелеу сұрақтар арқылы оқушылар осы үш суретке қатысты ортақ түйінді сөзді айтады.Табылған түйінді сөз (САЙТ) арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды. /3мин/

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

    Белсенді оқу әдісі /Жұптық жұмыс/

    "Кластер" құрастыру

    Оқулықты және қосымша ақпарат көздерін пайдаланып, төмендегі сұрақтарға жауап береміз.

    1-топ

    1. Веб сайт дегеніміз не?және оны кім құра алады?

    2.Гипермәтін деген не?Ол қай жылы енгізілді?

    3. HTML тілі қандай тіл?

    4. HTML тілінің бастапқы мэтінді белгілейтін бұйрықтары қалай аталады?

    5.Тэг неден тұрады?


    2-топ

    1. Барлық тэг қандай символмен белгіленеді?

    2. Қос символ тізбегі қалай аталады?

    3. Бұрыштық жақшадан соң не орналасады.

    4.Тегтер нешеге бөлінеді.

    5. HTML құжатының құрылымы нешеге бөлінеді?

    Саралау тәсілі: " Тапсырма"АВ деңгейі

    2. Сәйкестендіру кестесі:

    А)


    Web сайт


    Құжат басы

    Html тілі


    Тақырып соңы

    Тег


    Құжат денесінің басы, соңы

    <HTML>


    HTML тілінің бастапқы мэтінді белгілейтін бұйрықтары

    <Head>


    ғаламтордағы мэтін бөліктерінін атқаратын қызметін анықтап, соларды эрбір тұтынушыға бейімдеп жеткізе алатын құжатты функционалды түрде белгілейтін тіл болып табылады.

    <Body>


    дизайндары қайталанган web-парақтардың навигациялык. физикалық жэне магыналық жағынан да бір серверде біріккен жиынтыгы.

    В. Практикалық жұмыс компьютерде орындау.

    1. Блокнот қосымшасын ашамыз.

    2. Төмендегі кодты тереміз.

    <HEADXTITLE> Менің алғашқы парағым.TITLE>

    HEAD>

    <BODY>

    Құрметті достар, алғашқы web-парағыма қош келдіңдер!

    1. Кұжатты сақтаймыз.

    2. Браузерден қараймыз (27-сурет).

    Бұл жұмыстың нэтижесін қарасақ, мэтініміз бір жақ шетінде орналасыпты. Ендігі келесі тапсырмада істейтін әрекетіміз, осы мэтінді тег атрибуттары арқылы жұмыс алаңының ортасына қарай орналастыру жэне эріп өлшемін өзгерту болады.

    Дескриптор:

    1. Кодтарды дұрыс жазады.

    2. Сайт құра алады.

    №2 тапсырма

    1. Мәтіннің стилін өзгерту үшін <Н№>мәтін< /Н№> тегін пайдаланамыз. Мұндағы нөмір белгісінің орнына стиль нөмірін жазамыз. Ол нөмір 1-ден 6-га дейін болады.

    Яғни, <Н1>Тақырып1Н1>

    <Н2>Тақырып2Н2>

    <НЗ>ТақырыпЗНЗ>

    <Н4>Тақырып4Н4>

    <Н5>Тақырып5Н5>

    <Нб>ТақырыпбНб>

    Мен "Құрметті достар, алғашқы web-парағыма қош келдіңдер!" мәтініне<Н2>Тақырып2Н2>стилін қолдандым. Сонда былай болады : <Н2> Құрметті достар, алғашқы web-парағыма қош келдіндер!Н2>


    Сергіту сәті : көз жаттығулары







    ҚБ

    тапсырмасы


















    Информатика 10 сынып оқулығы АрманПВ

    2018 ж

    Г.И.Салғараева, Г.Б.Илиясова, А.С.Маханова.

    54-55 бет 

    Сабақтың соңы

    5 мин



    Бағалау


    Қ/Б "Мадақтау" әдісі арқылы іске асады.


    "Бір айналым сұхбат" стратегиясы / 2мин/

    1. Біз өмірде сайтты қай жерде кездестіреміз?

    2. Қай салада қолданамыз?


    Рефлексия ... /3мин/ ББҮ

    Үй тапсырмасы.

    Тақырыпты оқу.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 10 сынып
    24.05.2022
    5174
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Халишева Мунирям Нурахметовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации