Материалдар / Сайын Мұратбеков "Жусан иісі" әңгімесі
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Сайын Мұратбеков "Жусан иісі" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабаққа дайын қмж
Авторы:
31 Наурыз 2025
157
0 рет жүктелген
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Бөлім:

Мен балаң жарық күнде сәуле қуған

Педагогтің аты-жөні:

Авидкалам Катия

Күні:

06.02.2025

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

С.Мұратбеков «Жусан иісі».

Оқу мақсаты:

6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру;

Сабақ мақсаты:

Шығарма композициясынан белгілі бір эпизодты талдайды;

Кейіпкерлер жүйесін заманауи жаңашылдығын өзара салыстыра баға береді

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Кезекшімен сұхбат.

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Стоп кадр” әдісі арқылы амандасу










Білім алушылар екі қатарға тізіліп жұптасып тұрып. «Стоп кадр» әдісі, видеоны тоқтату арқылы берілген сурет бойынша әрекет жасап, бір-бірімен амандасып, сабаққа сәттілік тілейді.








Интербелсенді тақта


3мин





Жаңа сабаққа кіріспе


ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ ЖЕКЕ ЖҰМЫС

1.Аян ауылға кіммен, қандай себептен көшіп келеді?

2. Аянды ауыл балалары қалай қарсы алды?

3.Аян жасырынған ат қораның іші қандай?

3. Балалардың арманы қандай еді?

4. Балалар Аянды қалай естеріне алушы еді?

5. Әңгімені айтып отырған балаға жусанның иісі кімді есіне түсіреді?

6.Шығарма не себепті «Жусан иісі» деп аталды?

6.Жусан иісі арқылы автор қандай ой тастады

7.








Топқа бөлемін.

І – топ Жусан иісі

ІІ – топ Мен балаң, жарық күнде сәуле қуған

ІІІ – топ Ертегішіл Аян







білім алушылар үй тапсырмасын баяндайды. «Wordwall» онлайн қосымшасы арқылы сұрақтарға жауап береді.






Аян қандай бала?







Білім алушылар









Рандомус бағдарламасы арқылы топқа бөлінеді.






Формативті бағалау


ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, дұрыс жауап берген оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

























https://randomus.ru/split?ysclid=m6gesqds5l295443494


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.


Жаңа сабақ


Мұғалімнің кіріспе сөзі.

1-тапсырма Топтық жұмыс

Топ ішінде «Әдеби шеңберге» қатысыңыз. Мына берілген рөл бойынша шығарманы талқылаңыздар.

1-топ:Жусан иісі. Әңгіме бойынша (кейіпкерлері, сюжеті, қарым-қатынасы, автор позициясы, т.б. бойынша) сұрақтар құрастырады.


Дескриптор: Жалпы - 3балл.

Топтар топ ішінде сұрақтарды талқылайды;


2-топ: Мен балаң жарық күнде сәуле қуған. Әңгіменің қай бөлімі ең маңызды деп санайды, ойын эпизод арқылы дәлелдейді.


Дескриптор: Жалпы - 3балл.

-Топтар топ ішінде сұрақтарды талқылайды;



3-топ:Ертегішіл Аян.

-Оқиғалардың бірін өмірмен байланыстырады, дәлелдеңіз.

Дескриптор: Жалпы - 3балл.

-мысалдар келтіріп, ойын дәлелдейді

Сергіту сәті.





2-тапсырма. Жұптық тапсырма


Шығармадағы кейіпкерлер жүйесін салыстыра отырып талдаңыз

-Қазіргі Аян мен шығармадағы Аян бейнесі.

-Қазіргі Есікбай мен шығармадағы Есікбай бейнесі






Дескриптор: Жалпы - 3балл.



Топтар топ ішінде

сұрақтарына бірлесе отырып жауап береді.





-кейіпкерлерге салыстырмалы баға береді;



























-6 сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері.


























А3 қағазы

Маркер

През

ентация,


3-тапсырма.

Жасанды интеллект қолданылады.


Жеке жұмыс

Берілген үзіндінің шығарма сюжетінің маңызды эпизоды екеніне дәлелдер келтіре отырып, өз көзқарасыңызды білдіріңіз.


Дескриптор:

Жалпы-3балл


-берілген үзіндінің маңызды

эпизод екенін ажыратады;

-өзіндік көзқарасын қалыптастырады



білдіреді.





6-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.










Үй жұмысы



«Quizizz» онлайн қосымшасы арқылы интербелсенді тақтадан сабақты бекіту сұрақтарына жауап береді.








«Жетім көрсең, жебей жүр» тақырыбында эссе жазу



.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Тақырыпты түсінбедім», «Мәліметтер әліде түсініксіз», «Бұл тақырып бойынша мен өзімді сенімді сезінемін». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:




Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі