Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Кезекшімен сұхбат.
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
“Стоп кадр”
әдісі арқылы амандасу
|
Білім алушылар екі
қатарға тізіліп жұптасып тұрып. «Стоп кадр» әдісі, видеоны тоқтату
арқылы берілген сурет бойынша әрекет жасап, бір-бірімен амандасып,
сабаққа сәттілік тілейді.
|
|
Интербелсенді
тақта

|
3мин
Жаңа сабаққа кіріспе

|
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ
ЖЕКЕ ЖҰМЫС
1.Аян ауылға
кіммен, қандай себептен көшіп
келеді?
2. Аянды ауыл
балалары қалай қарсы
алды?
3.Аян жасырынған
ат қораның іші қандай?
3. Балалардың
арманы қандай еді?
4. Балалар Аянды
қалай естеріне алушы
еді?
5. Әңгімені айтып
отырған балаға жусанның иісі кімді есіне
түсіреді?
6.Шығарма не
себепті «Жусан иісі» деп
аталды?
6.Жусан иісі
арқылы автор қандай ой
тастады
7.
Топқа
бөлемін.
І – топ Жусан
иісі
ІІ –
топ Мен балаң, жарық күнде сәуле
қуған
ІІІ –
топ Ертегішіл
Аян
|
–
білім алушылар үй
тапсырмасын баяндайды. «Wordwall» онлайн қосымшасы арқылы
сұрақтарға жауап береді.
Аян қандай
бала?
Білім
алушылар
Рандомус
бағдарламасы арқылы топқа
бөлінеді.
|
Формативті
бағалау 
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, дұрыс жауап берген оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
https://randomus.ru/split?ysclid=m6gesqds5l295443494

|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.

|
Жаңа
сабақ
Мұғалімнің кіріспе
сөзі.
1-тапсырма Топтық
жұмыс
Топ ішінде «Әдеби
шеңберге» қатысыңыз. Мына берілген рөл бойынша шығарманы
талқылаңыздар.
1-топ:Жусан
иісі. Әңгіме бойынша
(кейіпкерлері, сюжеті, қарым-қатынасы, автор позициясы, т.б.
бойынша) сұрақтар құрастырады.
Дескриптор: Жалпы -
3балл.
Топтар топ ішінде
сұрақтарды талқылайды;
2-топ: Мен балаң жарық
күнде сәуле қуған. Әңгіменің қай
бөлімі ең маңызды деп санайды, ойын эпизод арқылы
дәлелдейді.
Дескриптор: Жалпы -
3балл.
-Топтар топ ішінде
сұрақтарды талқылайды;
3-топ:Ертегішіл
Аян.
-Оқиғалардың бірін
өмірмен байланыстырады,
дәлелдеңіз.
Дескриптор:
Жалпы
- 3балл.
-мысалдар келтіріп,
ойын дәлелдейді
Сергіту
сәті.

2-тапсырма. Жұптық
тапсырма
Шығармадағы
кейіпкерлер жүйесін салыстыра отырып
талдаңыз
-Қазіргі Аян мен
шығармадағы Аян бейнесі.
-Қазіргі Есікбай мен
шығармадағы Есікбай бейнесі


|
Дескриптор: Жалпы -
3балл.
Топтар топ
ішінде
сұрақтарына бірлесе
отырып жауап береді.
-кейіпкерлерге
салыстырмалы баға береді;
|


|
-6 сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері.
А3
қағазы
Маркер
През
ентация,
|
|
№3-тапсырма.
Жасанды интеллект
қолданылады.

Жеке
жұмыс
Берілген үзіндінің
шығарма сюжетінің маңызды эпизоды екеніне дәлелдер келтіре отырып,
өз көзқарасыңызды білдіріңіз.
Дескриптор:
Жалпы-3балл
-берілген үзіндінің
маңызды
эпизод екенін
ажыратады;
-өзіндік көзқарасын
қалыптастырады
|
білдіреді.
|
|
6-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.

Үй
жұмысы
|
«Quizizz» онлайн қосымшасы
арқылы интербелсенді тақтадан сабақты бекіту сұрақтарына жауап
береді.
«Жетім көрсең, жебей жүр»
тақырыбында эссе жазу
.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Тақырыпты түсінбедім», «Мәліметтер әліде түсініксіз»,
«Бұл тақырып бойынша мен өзімді сенімді сезінемін». Сонымен қатар
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|

|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі.
1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|