|
Бөлім: |
3 – бөлім. Мен балаң жарық күнде сәуле қуған... |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; 6.2.2.1 - эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтай алады. Көпшілік оқушылар үшін: Эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтай алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Тыңдалым. Шығармада Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарындағы ауыл тұрмысы қалай суреттелген? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың тыңдалым дағдысы қалыптасады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
1-тапсырма. Сол кездегі ауыл балалары мен қазіргі балалардың өмірін салыстырып, кестені дәптерге толтыру. |
Жазылым. Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дебат түрінде талдап жазады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - ұқсастықтары мен айырмашылықтарын талдап жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптері. |
|
|
2-тапсырма. Аянның басынан өткен оқиғаларды саралай отырып, эссе жазыңдар. |
Жазылым. Эсседе Аянның отбасындағы жағдай мен оның тағдырының ерекшелігін айтып, болашақта ол қандай бала болады деген сұраққа жауап береді.. Тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. - эссе жазу, сұраққа жауап беру. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|
|
3-тапсырма. Шығарманың жанрын, сюжетін анықтау. |
Жазылым. Шығармадағы көріктеу құралдарын тауып жанрын анықтайды, дәптерге жазады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - шығарманың жанрын, сюжетін, фабуласын анықтайды. . |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
Үй жұмысы: 1-тапсырма, 83 бет. «Алма ағашы» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойын жеткізеді. |
Мұғалім оқушыларды бағалайды. 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сайын Мұратбеков, Жусан иісі повесінен үзінді
Сайын Мұратбеков, Жусан иісі повесінен үзінді
|
Бөлім: |
3 – бөлім. Мен балаң жарық күнде сәуле қуған... |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; 6.2.2.1 - эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтай алады. Көпшілік оқушылар үшін: Эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтай алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Тыңдалым. Шығармада Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарындағы ауыл тұрмысы қалай суреттелген? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың тыңдалым дағдысы қалыптасады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
1-тапсырма. Сол кездегі ауыл балалары мен қазіргі балалардың өмірін салыстырып, кестені дәптерге толтыру. |
Жазылым. Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дебат түрінде талдап жазады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - ұқсастықтары мен айырмашылықтарын талдап жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптері. |
|
|
2-тапсырма. Аянның басынан өткен оқиғаларды саралай отырып, эссе жазыңдар. |
Жазылым. Эсседе Аянның отбасындағы жағдай мен оның тағдырының ерекшелігін айтып, болашақта ол қандай бала болады деген сұраққа жауап береді.. Тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. - эссе жазу, сұраққа жауап беру. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|
|
3-тапсырма. Шығарманың жанрын, сюжетін анықтау. |
Жазылым. Шығармадағы көріктеу құралдарын тауып жанрын анықтайды, дәптерге жазады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - шығарманың жанрын, сюжетін, фабуласын анықтайды. . |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
Үй жұмысы: 1-тапсырма, 83 бет. «Алма ағашы» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойын жеткізеді. |
Мұғалім оқушыларды бағалайды. 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
|
||||
шағым қалдыра аласыз
















