Материалдар / Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі 6 сынып

Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қылау әңгімесінің тақырыбы мен адамгершілік қасиеттерін бойларына сіңіру арқылы оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, танымдық белсендiлiгiн, сабаққа қызығушылығын арттыру, білім, білік, дағдыларын көтерудің оңтайлы жолдарын қарастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2019
542
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

                                                         Әдебиет 
                                                        6-сынып 

Сабақтың тақырыбы: Сайын Мұратбековтің «Қылау» әңгімесін талдау

Сабақтың мақсаты: 
             Білімділік: оқушыларға көркем шығарманы оқыту арқылы әнгіменің мазмұнын  аша білу, кейіпкерлер бейнесін жан-жақты аша білу;
            Дамытушылық: озық технологияларды пайдалана отырып,  оқушылардың өзіндік пікірін қалыптастыру, ауызша және жазбаша тіл байлығын дамыту; 
            Тәрбиелік:  кейіпкерлердің әрекеті арқылы адамгершілікке, шынайы   достыққа  және мейірімділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:  СТО, СКТ.
Саба
қтың әдісі: талдау, салыстыру, іздендіру, шығармашылық жұмыс.   

Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, портрет, слайдтар

Пәнаралық байланыс: қазақ тіл
Сабақтың өту барысы.
1.
    Ұйымдастыру: оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу; оқушы зейінін сабаққа аудару.
2.    
Үйге тапсырма: С.Мұратбековтың «Қылау» әңгімесі

Мұғалімнің кіріспе сөзі: - Балалар, біз өткен сабақта 60-90 жылдардағы қазақ әдебиетінің көрнекті өкілінің бірі жазушы Сайын Мұратбековтің «Қылау» әңгімесімен таныстық. Сонымен қатар жазушының қаламынан туған «Менің қарындасым», «Ауыл оты», «Жабайы алма», «Дос іздеп жүрмін», «Кәментоғай», т.б. шығармаларының бар екенінен хабардар болдыңдар. Сайын Мұратбековтің шығармаларының тақырыбы сол кезеңдегі ауыл тынысы, тұрмыс-тіршілігі, адамдардың өзара қарым-қатынасы, дүниеге көзқарасы екен. Қай шығармасын алып оқысақ та тілге жеңіл, жүрекке жылы тиіп, оқырманды өзіне баурап алады. Осындай шығарманың бірі «Қылау» әңгімесі екенін өткен сабақта айтқан болатынбыз.  
Балалар, әңгіме өзегі өздеріңе таныс. Әңгіме желісі бойынша мынадай топтық жұмыстар жүргіземіз.Бұл үшін сыныптағы оқушылар төрт топқа бөлінеді.
«Жеңіс»тобы: «Қылау» әңгімесін сатылай кешенді талдау.
Әдеби теориялық ұғымдарды дәлелдеу. Бірі мәтін бойынша, екіншісі теориядан жауап береді.

                                         

                 
    «
Қылау» әңгімесі

1.    Авторы – Сайын Мұратбеков.
2.
    Тақырыбы адамгершілік, сыйласымдық, қайырымдылық, балаң сезім.
3.
    Эпикалық жанр түрі әңгіме.
4.
    Идеясы -  Сатай мен Рәбиға арқылы таза, нәзік балаң сезімді, адал достықты, адамгершілікті, сыйласымдылықты, қайырымдылықты көрсету.
5.
    Кейіпкерлер бейнесі:
Жағымды кейіпкерлер Сатай мен Рәбиға
Жағымсыз кейіпкерлер жоқ.
6.
    Әдеби теориялық ұғымдар:
Теңеу Қос құлағы найзадай шаншылып, шақырған тауықтай
Тұрақты тіркес зәресі ұшу, тіл-жағы байлану.
                    7.Тәрбиелік мәні-бір-бірімен дос болуға, адамгершілікке үндейді. 
 «Бірлік» тобы: Шығарманың композициялық құрылысына талдау.
        

     Шығарманың композициялық құрылысы:
Басталуы.
Үйқы құшағындағы Сатай.
Байланысуы. Әке тапсырмасы.
Дамуы. Сатайдың Рәбиғаны кездестіруі.
Шиеленісуі. Балалар арасындағы әңгіме.
Шарықтау шегі. Рәбиға үшін алаңдауы.
Шешімі. Рәбиғаның сыйлығы.
«Жалын» тобы: Шығарманың көркемдік әдісі бойынша талдау
Баяндау –
Әдеби шығарманың оқиғасын желілі түрде көркемдеп әңгімелеуді баяндау дейміз.
Суреттеу жазушы кейде шығарма оқиғасын баяндау барысында оқиғаның болған жерімен, оқиғаға қатысушы кейіпкерлерімен, олардың жеке басына тән ерекшеліктерімен, оларды қоршаған ортамен таныстырады. Мұны суреттеу дейміз.
Портрет- Көркем шығармада кейіпкердің сырт тұлғасын, бет-әлпетін суреттеуді портрет дейміз.
Диалог Көркем шығармада кейіпкерлердің  кезектесіп сөйлесуін диалог дейміз.
«Жас қанат» тобы:  «Қылау» әңгімесін қысқаша мазмұндау.

Мәтінді әңгімелеу жоспары:
1.
    <

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ