Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сайыс сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: «Жаратылыстану үздіктері» интелектуалдық сайыс
Мақсаты: Оқушы өз ойын ашық айту, алған білімін өмірлік тәжірибеде пайдалану
Білімділік: Оқушының жаратылыстану пәні бойынша білім сапасын және логикалық ойлау қабілетін, қызығушылығын арттыру, өздігінен ізденуін тудыру, ең алғыр топты анықтау.
Пән аралық байланыс: математика, информатика, биология
Техникалық құралдар: Компьютер
Түрі: танымдық-ойын
Сайыс барысы:
-
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды шақыру, сәлемдесу
-
Сайыс бөлімдерімен, шартымен таныстыру.
1 – кезең «Қатысушылардың тұсаукесері»
2 – кезең «Менің зерттеу нәтижелерім»
3 – кезең «Сұрақтарға креативті
жауап»
4 –
кезең «Тик ток түсіру»
III. Қорытынды. Марапаттау.
Жүргізуші:
Мектебімізде болашағынан үміт артатын
оқушыларымыз аз емес. Осындай оқушылар қатарында жүрген
сайыскерлерімізді ортаға шақыруға рұқсат етіңіздер.үлкен тірегі
болатын жас ұрпақтың терең білімді, жан-жақты дамыған, зерек болуы
заман талабы. «Жаратылыстану үздіктері»
атты интелектуалдық сайысқа
8-10 сыныптар оқушылары қатысып, өз білімдерін
сынайды.
Құрметті қатысушылар.
Бүгінгі интеллектуалды «Жаратылыстану үздіктері» атты сайысқа қош келдіңіздер! Бүгін биология, физика, химия , география, информатика және басқа да жаратылыстану салалардағы біліміңдеріңді көрсете алатын қызықты жарыстыбастауға дайынбыз.
Атом, қайғы-қасіреттің аспан ұшқыны сияқты,
Дарынды, құдіретті жасаушы.
Ол әлемнің бөлшектерінен тоқылған,
Керемет жарқырап, ұшқын шығарады, таң қалдырып.
Архимед, жер Жаратушының ұлы ақыл-ойы,
Шындықтардың арасында батырылған және жұмбақ.
Математик, ғалым, механика шебері,
Өз жаңалықтарымен әлемді жаулаған.
Питон-барлық тілдердің ішіндегі ең үлкені,
Сымбатты, күшті, епті және сиқырлы.
Шексіз бақытпен технологиялық ғажайып,
Өзінің енуімен болашақты кодтайды.
Бұл команда білімнің үш тірегі,
Ол арқылы барлығы керемет көрінеді.
Достық пен ілім-олардың басты заңы,
Олар бірге тынымсыз алға жылжиды.
Бүгінгі сайыс сіздер үшін қызықты бәсекелестік қана емес, сонымен қатар жаңа нәрселерді білуге, қызықты фактілермен танысуға және талдау мен логикалық ойлау қабілеттеріңізді дамытуға мүмкіндік береді. Қатысушыларды бүгінгі сайысымыздың барысында білімдерін кеңейте алады, ғылымның қызықты әлеміне енуге көмектесетін қызықты сұрақтардан өтеді, түрлі жұмбақтар мен тапсырмаларға жауап береді.
Құрметті қатысушылар естеріңізде болсын бүгінгі сайыста дұрыс жауаптар ғана емес, сонымен қатар командада жұмыс істеу, пікір алмасу және бір-біріңізді қолдау қабілетіңіз маңызды.
Қатысушыларға сәттілік, ақылға қонымды ойлау және тиімді уақыт тілейміз! Әр сұрақ Сіздер үшін жаңа сынақ болсын, әр жауап жеңіске жету қадамы болсын. Осымен интеллектуалды «Жаратылыстану үздіктері» атты сайысты бастайық және білімге деген дағдыларымызды көрсетейік!
Құрметті қазылар алқасы!
Сіздерді үлкен құрметпен және қуанышпен біздің интеллектуалды сайысымызда қарсы аламыз. Бүгін сайысымызға көптеген сарапшылар жиналды, олар өздерінің ақыл-ойлары мен керемет бәсекелестік сезімдерін көрсетуге дайын.
Қазылар алқасы, сіздердің сараптамалық пікіріңіз сайысты сәтті өткізу үшін өте маңызды. Сіздердің білімдеріңіз бен тәжірибеңіз ең жарқын ойларды анықтауға және қиын тапсырмаларды орындай алатын және дұрыс жауаптарды таба алатын командалардың жеңісін мойындауға көмектеседі.
Сайыскерлердің білімі мен өнеріне баға
беретін әділ қазылар алқасымен танысып
өтейік:
1.Мектеп псхологы:Кадирбаева Амина
Ебішқызы
2.Қазақ тілі мұғалімі: Тұрсынбаева Айнұр
3.Тәлімгер Шаметова Алмагул.
Барлық қатысушылар мен қазылар алқасына шын жүректен сәттілік пен жарқын зияткерлік жол тілеймін. Бұл сайыс сіздер үшін ақыл мерекесі болсын!
1 – кезең «Қатысушылардың тұсаукесері»
Жүргізуші: Заман талабына сай ақыл мен білім - бұл қазіргі әлемдегі басты құралдарымыздың бірі. Біз бәріміз білім мен интеллектуалды дамудың күшіне сенеміз, ал бүгінгі сайысымыз -біздің қабілеттерімізді көрсетуге және білім әлеміне осы қызықты саяхаттың бір бөлігі болуға тамаша мүмкіндік береді.
Сіздің алдыңызда тұрған әрбір қатысушы өзінің бірегей дағдыларын, білімі мен идеяларын ұсынады. Олар бүгін осында болу және жеңімпаз атағы үшін күресу үшін сансыз сағаттарды зерттеуге және өзін-өзі тәрбиелеуге жұмсады.Қатысушыларымыздың қойылымдарын асыға күтеміз және осы «қатысушылардың тұсаукесері» атты бірінші кезеңде
барлығына сәттілік тілейміз!
1 - команда: Атом
Ұстанымы: Адамның басты өмірлік міндеті - өзіне өмір силау.
2- команда: Архимед
Ұстанымы:Өзіңе еркін өмір сила, ешкімге байланба.
3- команда: Phyton
Ұстанымы: бақыт әр сәтте бар, сезіне біл.
Жүргізуші: Құрметті қатысушылар! Бүгін қатысушылардың ұсынған өз презентацияларыөте әсерлі болды. Енді қазылар алқасының қорытындылайтын және үздіктерді бағалау шкаласы
5 -тен бастап - 10 ға дейінгі .
Жүргізуші: Бұл сайысқа қатысу қызықты және таңғажайып тәжірибе болды деп үміттенеміз. Жарыстың келесі кезеңінде кездесуді асыға күтеміз!
2 – кезең «Менің зерттеу нәтижелерім»
Жүргізуші: Құрметті қатысушылар! Сайысымыздың «Менің зерттеу нәтижелерім"атты екінші кезеңінде қарсы алуға қуаныштымыз. Сіздердің бірінші турдағы деңгейлеріңізге таң қалдық және бұл жолы не ұсынатыныңыздарды асыға күтеміз. Теорияларыңыз сенімді, эксперименттер қызықты, ал тұжырымдар орынды және өткір болсын. Сәттілік, және ең күшті ақыл жеңсін!
1 - команда: Атом
Зерттеу обьектісі: Д.И. Менделеев , Ньютон.
2- команда: Архимед
Зерттеу обьектісі: Страбон.
3- команда: Phyton
Зерттеу обьектісі: Б.Гейтс, Ч.Дарвин.
Жүргізуші: Құрметті қатысушылар! Бұл "Менің зерттеу нәтижелерім» атты екінші кезең бойынша көптеген таңғажайып зерттеулер мен презентацияларды көрдік. Қорытындылау бойынша әділ - қазылар алқасына берсек.
Жүргізуші: Барлық қатысушылар осы кезеңнен көптеген білім алды деп үміттенеміз. Сіздерді біздің жарыстың келесі кезеңінде асыға күтеміз!Келесі кезеңді бастамас бұрын серігіп алсақ.
"Музыкалық квест"атты сергіту сәті, қатысушылар әннің немесе орындаушының атын, әуен үзіндісінен болжауы керек.
3 – кезең «Сұрақтарға креативті жауап»
Жүргізуші: Құрметті қатысушылары!
Біз интеллектуалды сайыстың ең қызықты кезеңіне, «сұрақтарға креативті жауап» атты 3 кезеңге келдік. Бұл жерде фактілер мен сандарды білу ғана емес, сонымен қатар мәселелерді шешуге шығармашылық көзқарас маңызды.
Мен қатысушыларға аздап демалуды, миға қонымсыз сандар мен фактілерден арылуды және қиялыңыздың ұшқырлығын ашуды ұсынамын. Осы кезеңдегі тапсырмалар тек білімді ғана емес, сонымен қатар стандартты емес шешімдерді табу қабілетіңізді де тексереді.
Қиындыққа дайынсыз ба? Онда бастайық! Осы ақыл-ой шайқасында жеңіске жету үшін барлық шығармашылық қабілеттеріңізді пайдаланудан тартынбаңыз!
1.Бір құмалақ бір қарынды шірітеді. «Диффузия»
2. От маздап жану үшін оны үрлейміз.себебін түсіндір . «Ауа арқылы конвенция туғызады»
3.Сіздер 1000 санын бір түрлі сегіз цифр арқылы өрнектей аласыздар ма? «Мың саны»
4.Күшіктер мен үйректер балапандарында 7 бас пен 20 аяқ бар. Қанша ит күшіктері мен үйрек балапандары бар?
5.Үшбұрышта үш мысық отыр. Әр мысыққа қарама - қарсы екі мысықтан отыр. Мысықтар нешеу?
6.Химияның атасы, ғұлама Дмитрий Менделеев бос уақытында «бір нәрсе» жасаумен айналысқан. Және көптеген танымал адамдар оған тапсырыс берген екен. Көршілері Менделеевті атақты химик ретінде емес, қолөнер шебері ретінде таныған.Сұрақ :Дмитрий Иванович Менделеевтің қандай хоббимен айналысқан
(жауабы : чемодан жасаумен айналысқан ,хобби чемодан жасау болған)
7.Көзімізді қайда жүгіртсек көргеніміз химия ғажайыптары деп ұлы ғалым Ломоносов бекер айтпаған ,себебі дәріханадағы дәрілердің барлығы 90 % бейорганикалық заттардан тұрады.Ал сіздер химия пәнінен білесіздер бейорганикалық кластарға оксидтер,қышқылдар,тұздар және негіздер жатады.Сұрақ дәрілердің құрамына аталған бейорганикалық кластың қайсысы кіреді?( жауабы :тұздар)
8.Ол көп мөлшерде суды зарарсыздандыруға және ағартқыштар, дәрі – дәрмектер, еріткіштер алу үшін қолданылады. Бірінші дүниежүзілік соғыста 1915 жылы оны Германия тұншықтырғыш улы зат ретінде қолданған. Бұл қай зат? ( жауабы :хлор)
9.Жыландар неге ұйкыдагы адамдар мен жануарларға үйір? «Жылыны ұнатады»
10.Ресейде шаруалар бұл өсімдікті"Шайтанның алмасы"деп атады.
Тіпті оны xlx 7ғ оны көбейтуге бүлік шығарған.Жауабы:Картоп
11.Көңіл күйі болмаған адамның бейнесінде қандай материк бейнеленген?Жауабы:Африка
12.Солтүстік жарты шардағы астраномиялық көктем басталады?
Жауабы:1 наурыз
13. Адамнан қарағанда телефоны көп қала - Вашингтон
14.Компьютерді зұлым рухтардың әсерінен қандай ақпараттық топ қорғайды? Жауап: антивирустық пентагональды күзетші.
15.Су асты автобусына виртуалды шындықты отырғызу кезінде қандай код қолданылады? Жауап: "Су астындағы теңіз мүйізі"коды.
16.Бағдарламашылар орманда адасқан кезде не істейді? Жауап: олар GPS жүйесін іске қосу үшін компьютерлік терминалды ашады.
Жүргізуші:Құрметті қатысушылар!
Сұрақтарға креативті жауап - бұл біздің жарыстың ең қызықты және стандартты емес кезеңі болды. Сіз өзіңіздің біліміңізді ғана емес, сонымен қатар мәселені жаңа қырынан шешуге, күтпеген жауаптарды табуға қабілеттіліктеріңді көрсеттіңіздер.
Нәтижеге қарамастан, Сіздердің әрқайсыларыңыз нағыз жеңімпаз болып табыласыздар, өйткені шығармашылықпен ойлау қабілетіңізді көрсеттіңіздер.
4 – кезең «Тик ток басқатырғыш» [Тик ток головоломка]
Жүргізуші:Құрметті қатысушылар, құрметті көрермендер! Бүгін біз "Тик ток басқатырғыш"атты қызықты төртінші кезеңге көшеміз. Бұл кезеңде сіздерді жаңа сынақтар, қызықты тапсырмалар және, әрине, таңғажайып қойылымдар күтеді. Сіз өзіңіздің ең жақсы қасиеттеріңізді көрсетуге, ақылды және талантты болуға дайынсыз ба?
Тапсырманың атауы: "Тик ток-басқатырғыш"
Тапсырманың сипаттамасы:
Оқушылардың әр командасына берілген тақырып бойынша өзіндік ток-ролик жасау ұсынылады.
Тапсырма ережелері:
Командалар бейне би, дубляж, актерлік қойылымдар, музыкалық нөмірлер және т. б. болуы мүмкін.
Түсірілімді аяқтағаннан кейін командалар өздерінің тик-роликтерін қазылар алқасына ұсынады және олар келесі критерийлер бойынша бестен он балдық шкала бойынша бағаланады: идеяның креативтілігі мен өзіндік ерекшелігі, орындау сапасы, оны пайдалану және біріктіру, жалпы эстетика және визуалды стиль.
Нақты ережелер мен шарттар викторинаны ұйымдастырушылардың нақты талаптары мен мүмкіндіктеріне сәйкес келтірілуі мүмкін екенін есте ұстаған жөн.
Жүргізуші: Осы кезеңде көрсеткен шеберлігі мен тапқырлығы үшін барлық қатысушыларға рахмет.
ІІІ.
Қорытындылау.
Жүргізуші: Құрметті қатысушылар мен
көрермендер!
Мен әрқайсыңызға жарысқа қатысқаныңыз үшін алғыс айтқым келеді.
Жарқын және интеллектуалды қойылымдарыңыз үшін, жылы атмосфера силап , достық бәсекелестік үшін алғыс айтамын. Біздің сайысымыз сіз үшін, сіздің ақыл-ойыңыз бен біліміңізді көрсетудің қызықты және мүмкіндігі жоғары болды деп үміттенемін.
Жүргізуші:
Біреу озса жарыста,
Біреу артта қалады.
Ренжімей тараса,
Озбағандар жарады.
Жарыс заңы ежелден,
Жеңімпазды анықтау.
Жеңімпаз болу шарты сол,
Еңбектену жалықпау.
Шеберлік пен
білімді,
Сарапқа сап көріңіз.
Әділ қазы алқасы,
әділ баға беріңіз.
Әділ қазыларға сөз кезегі беріледі.Жеңімпаз қатысушылар
марапатталады.
Жүргізуші:
Жеңімпаздарды құттықтаймын,
бірақ бүгін алған тәжірибені күн сайын дамытып, жаңа нәрселерді
үйрену үшін пайдаланыңыз. Сіздердің барлықтарыңыз қатысқандарыңыз
үшін және осындай жоғары білім деңгейіңіз үшін құрметке
лайықсыз.
Сіздерді келесі интеллектуалды шайқастарымызда асыға күтеміз! Барлығына рахмет және жаңа кездесулерге дейін!
Ғылым дами берсін ғаламдағы
Білімді үйренейік жаңа замандағы
Аман сау тұрыңыздар.