Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
сайыс сабақ Ғажацып математика
Материал туралы қысқаша түсінік
сайыс сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
14 Қазан 2018
647
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру, қызықтыру арқылы білімін тереңдету, математикалық ой-өрісін кеңейту, іздену қабілеттерін дамыту, өмірде кездесетін қиыншылықтарды оқушының өзі шеше білуіне ықпал жасау, өз күшіне сенімін арттыруСабақтың түрі: Танымдылық ойын, сайыс сабақСабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, көрнекілік. ізденушілік, ойын, құрастыруКөрнекілігі: Сөзжұмбақ, логикалық есептер, плакат, слайд, өлең есеп.Сабақтың барысы:Ұйымдастыру бөлімі:- Құрметті ұстаздар, оқушылар сіздер 10 сыныптар арасында өтетін «Ғажайып математика» атты сайыс сабағына қош келдіңіздер!Сайысымыздың негізгі мақсаты әртүрлі математикалық ойын тапсырмаларды орындау арқылы білімдерін, одан әрі тереңдету. Алған білімдерін пысықтау.Сайыс сабағымызда логикалық есептер, жұмбақтар,жаңылтпаштар беріледі. Солардың жауаптарын дұрыс айтуларыңыз керек. Әр дұрысайтылған жауаптарға, Әділ - қазылар алқасы бағалап отырады. Сайыста ұпайды көп жинаған топ «Жас математиктер» номинациясына ие болады. Ал ұпайды аз жинаған топ сайысқа белсенді қатысқаны үшін «Алғыс хатпен» марапатталады.Бүгінгі сайыс сабағымыз мынандай бөлімдерден тұрады:1. Танысу сәті (аты, ұраны, эмблемасы)2. Ұшқыр ой сайысы3. Байқағыштар сайысы4. . Ойымды жалғастыр (мақал-мәтелді жалғастыру керек.)5. Шапшаңдық (жаңылтпаш айту)6. Тапқырлар сайысы7. Топ басшылар сайысы 8. Қорытынды.Мұғалім: Бүгінгі сабағымызды ерекше көңілмен бастау үшін көзіміздіжұмып, мына әсем әуеннің сазына құлақ түрейік.(Әуен ойнайды)«Жасыл дала, құлпырған қып - қызыл гүлдер, сарқырап аққанмөп - мөлдір су, жайқалған ағаш, ашық аспан, жарқырап күлімдегенкүн сәулесі.»Осы сезімге беріле отырып, көзімізді жаймен ашайық та осындай күймен есептерді, тапсырмаларды тез ұжыммен топтасып шешейікУа, халайық, халайықБәріне жар салайықБүгінгі кеш төріндеМатематика еліндеЕсеп шешіп жарысыпЖұмбақ шешіп аңдысып,Шабыт тасып, шалқысыпКөңілді кеш жасайықЖұмбақ шеру шашайықМұнда қызық табыларЖұмбақ, есеп бәрі барАл, сайыскер балаларБілімдеріңді сынайық.- деп бүгінгі сайыс сабағында сынға түсетін екі топпен таныстырып өтейін.«Алғырлар» тобы«Білгірлер» тобы»Әр топ өздерін таныстырмай тұрып сендердің берген жауаптарыңды, шығарған есептеріңді, орындаған тапсырмаларыңды бағалап отыратын әділ - қазы алқасымен таныстырып өтейін:Шонықбаева НурсулуРысбаева Ләззат
1. Таныстыру бөліміЕнді сөз кезегін топтарға берейін, өз топтарын өлең жолдары арқылытаныстырып өтсін.Ұран: Жарыс десе жанамыз,Бүгінгі жарыста алғырлықпен аламыз«Алғырлар» Озып шығып бәйге аламызАты аңызға айналған«Алғыр» бала атаныпБізде ғалым боламыз.Ұран: Қандай сынақ болса дағы беріспе,Әрқашанда үміткерміз жеңіске«Білгірлер» Мақтанбаймыз «білгірміз» депТаудай бірақ талабымыз«Білгір» бала атанып,Келешекте өскендеҮлкен ғалым боламыз.2. Ұшқыр ой сайысыАйыра біл жақсы менен жаманды,Айыра біл қарындаш пен қаламды,Айыра біл соқпақтарын өмірдің,Айыра біл тапсырмаңды алдағы.І топ1. 1 көйлек жылы ма, әлде 1 көйлектің қалыңдығындай 3 көйлек жылы ма? (3 көйлек)2. 5 жұмыртқа 5 минутта піседі. 10 жұмыртқа неше минутта піседі?(5 минут)3. Жанұяда бес ер бала және олардың әрқайсысының бір-бірден қарындасы бар. Жанұяда неше бала бар? (6 )4. Үш май шам жанып тұрды, екеуін сөндірсе нешеуі қалады? (2)ІІ топ1. Төрт қойдың неше аяғы бар? (16)2. Арман, Аян, Абзал ағайынды үшеуі әртүрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан, ал Аян Абзалдан кіші емес. Бұл үйдің үлкені, ортаншысы, кішісі кім? (Абзал, Аян, Арман)3. Әсем , Ардақ, Анар үшеуі бақылау жұмысынан қандай баға алғанын сұрағанда , мұғалім: ешқайсысың жаман баға алған жоқсыңдар, бірақ әрқайсыңның бағаларың әртүрлі. Әсемнің бағасы «3» емес, Анардың бағасы «3»-те , «5» -те емес, сонда әркім қандай баға алды?(Әсем “5”, Анар “4”, Ардақ “3”)4. Тоғайда он қарға отыр. Аңшы олардың екеуін атып алды. Нешеуі қалды ?(2)3. Байқағыштар сайысыМықты болсаң, алдағыны басып оз,Мықты болсаң, арттағыны жеткізбе!Мықты болсаң, тайғанама, құлама,Мықты болсаң, бөгеттерді бұзып өт!І топҮлкені бөліп нәрсені,Кішісі алады үлесін.Айырылмай бірге жүрген соң,Екеуіне қойылған бір есім.Бөлетін, алатын екеудіңЕсімін сен де білесің.Алдыңнан шығып күн сайын Жиі кездесіп жүресің.Бөлшек. Дұрыс бөлшек.ІІ топТоғыз тоңқылдақ, бір шіңкілдек.Шіңкілдек жүр шіңкілдеп.Сенімен бірге жүрем деп.Әр тоңқылдаққа діңкілдеп,Тоңқылдақ жүр күңкілдеп.Цифрлар.І топОл оқушы құралы, Қатеңді түзеп тұрады.ӨшіргішІІ топДүниеге тұмсықсыз-ақ келеді,Дегенменен тұмсығынан өледі. ҚарындашІ топОн екі ақ парақ-Он екі ақ қанат,Жауабы әсем-ақ,Сызылған тақталап.ДәптерІ топОн екі ақ парақ-Он екі ақ қанат,Жауабы әсем-ақ,Сызылған тақталап.ДәптерІІ топАпалы-сіңлілі келеді, Біріне-бірі ередіЕкі аяқ4. жалғасын тап!Ойланайық азырақ, Уақытыңды үнемдеп.Кім шығады кәнеки,Жалғасын мен білем депІ топБілгенің бір тоғыз, (Білмегенің тоқсан тоғыз).Бір кісі қазған құдықтан, (мың кісі су ішер).ІІ топЖеті жұрттың тілін біл, (жеті түрлі білім біл).Арсызға алты күн мейрам.І топДосыңды үш күн сынама, (үш жыл сына).Бірдің кесірі ...(мыңға тиер).ІІ топӨтіріктің құйрығы... (бір-ақ тұтам).Бір елі ауызға, (екі елі қақпақ).ІтопЕр егіз, (еңбек жалғыз).Дос егіз,(дұшпан сегіз).ІІ топОтыз тістен шыққан сөз, (отыз рулы елге жайылар).Алты қарсақ ат. болмас.5. Жаңылтпаштан жаңылма!І топҮшып кетті үш құс,Ұшып келді үш құс.Қырық үш қызғыш құсқаҚырық үш қызғыш құс қосса,Қанша қызғыш құс болады ?ІІ топҚырық қырықтық,Сырық қырықтық.Төрт төртім бар,Төрт тортым бар.Төртім маған,Тортым сағанІ топҚырық құрқылтайБір құрдан үркіп ұшты.Қырық құрБір құрқылтайдан үркіп ұшты.Қырық құр қорқақ па?Қырық құрқылтай қорқақ па?ІІ топАрқада алты арқар бар,Қырда қырық арқар бар.Бір қарт арқар бар,Алты арқарға қырық арқарды,Қырық арқарға қарт арқардыҚосса, қанша арқар бар?ІтопСегіз көк өгізіміз деӨз өгізіміз.Семіз көк өгізіміз деӨз өгізіміз.Егіз көк өгізіміз де Өз өгізіміз.Өзге көп өгізіміз деӨз өгізіміз.ІІ топҮш кісі ішік пішті,Бес кіші ішік пішті,Неше кісі ішік пішті?Неше кіші ішік пішті?Келесі сайысымыз Тапқырлар сайысыЛогикалық есептер1 - есепБірінші баланың әкесі ұлына 150 теңге, ал екінші әке баласына 50 теңге берді. Екі бала қолдарындағы ақшаны қосса , 150 теңге ғана болып шықты. Неліктен? (ата, әке, немере)2-есепБір бай үш жыл малай жалдап, оның ақысына бір бұзау және 12 лақ беруге уәделеседі. Байғұс малай байдың жөн-жосықсыз аямай жұмсағанына шыдамай 2 жылдан кейін кетіп қалады. Бай малайына бір бұзау және 6 лақ береді. Бұзауды қанша лаққа бағалаған? (6 лақ).3-есепБір қариядан қанша балаңыз бар деп сұрағанда былай деп жауап берді:«Ұл мен қыздарымның саны бірдей, ал әр ұлымның үш қарындасы бар». Бұл кісінің қанша баласы бар?(үш қыз, үш ұлы)Таяқшалардан 6 үшбұрыш құрастырылған. 4 таяқшаны алып тастап, осындай 3 үшбұрыш қалдыр.4-есеп
5-есепБерілген фигурада неше үшбұрыш бар?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)