Материалдар / Шәкәрім Құдайбердіұлы "Адамдық борышың"

Шәкәрім Құдайбердіұлы "Адамдық борышың"

Материал туралы қысқаша түсінік
Күнделікті сабақта қолдануға тиімді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
501
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Мектеп: Мүткенов орта мектебі
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Сатымбаева Райгуль Турсумбаевна
Сынып: 6Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыШәкәрім Құдайбердіұлы «Адамдық борышың»
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарыШығарманың тақырыбы мен идесын ашу. Өлеңді құрылысына қарай талдау. Шынайы өмірмен, өткен тақырыптағы шығармалармен үндестігін, ерекшелігін айқындап салыстыру.
Сабақтың мақсаттарыБaрлық oқушылaр oрындaй aлaды: Шығарманың тақырыбы мен идесын ашады. Өлеңді құрылысына қарай(шумақ, тармақ, буын) талдайды. Шынайы өмірмен, өткен тақырыптағы шығармалармен үндестігін, ерекшелігін айқындап салыстырады.


Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды : Шығарманың тақырыбы мен идесын ашады. Өлеңді құрылысына қарай талдайды.


Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды: Шынайы өмірмен, өткен тақырыптағы шығармалармен үндестігін, ерекшелігін айқындап салыстырады.
Бағалау критерийлеріШығарманың тақырыбы мен идесын ашады. Өлеңді құрылысына қарай(шумақ, тармақ, буын) талдайды. Шынайы өмірмен, өткен тақырыптағы шығармалармен үндестігін, ерекшелігін айқындап салыстырады.
Тілдік мақсаттар

Сабақта қамтылатын құндылықтар

Пәнаралық байланыс

АКТ қолдану дағдылары

Осыған дейін меңгерілген білім С. Торайғыров «Мен – қазақ», «Шығамын тірі болсам адам болып»
Жоспар
Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дереккөздер
Сабақтың басы6 минҰйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Үй тапсырмасын тексеру: «Балмұздақ таяқшасы» әдісі арқылы жүзеге асырылады. ҚБ: «Смайлик»Ширату: партадағы әріптер жазылған парақтар арқылы топқа бөлінеді, сөз тіркесіне түсінік береді(Адам борышы)«Сократ стиліндегі әңгіме» әдісі арқылы өз ойларын айтады. Сабақ тақырыбы айтылады. Сабақ мақсатын «9 ромб» әдісі арқылы анықтаймыз. Мақсаттарды саралау.











Слайд
Сабақтың ортасы25 мин«Билимленд кз» сайтынан Ш. Құдайбердиев өмірі жөнінде мағлұмат алады, өлеңін тыңдайды. Мұғаліммен бірлесіп талқылайды. Өздіктерінен жұмыс жүргізеді«Идеялар ұшағы» арқылы топтарға тапсырмалар беріледі1 - 2 топ – 1.Тақырыбы мен идеясын анықтау(Балық сұлбасы, «Гүл суреті» ҚБ: «Бағларшам»2. Өлең шумағы мен тармағын анықтау (Кесте толтыру) ҚБ: «Смайлик»3.Салыстыру шынайы өмірмен («Қос диаграмма» әдісі. ҚБ: «2 жұлдыз, 1 тілек»4.ПОПС формуласына салу 1 Менің ойымша...2Себебі, мен оны былай түсіндіремін...3Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...4Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім... ҚБ: «Бас бармақ»

Сабақтың соңы9 минРАФТ әдісі авторға хат жазу, тақырыбы: Менің адамдық борышым» ҚБ: «Смайлик»«3Қ» стратегиясы Не қызық? Не қиындық? Не қажет?Үй тапсырмасын беру: билимленд кз тапсырмаларын орындау, жаттау

Қосымша ақпарат
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)






ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға



Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ