Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Менің ҚМЖ-ларым
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация
Іс-шаралар
Байқау
Турнир
Орталық туралы
Материалдар
Журнал
Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде - 50% жеңілдікпен жүктеу
    Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пәні: Қазақ әдебиеті

    Күні: 14.12.2021

    Мектеп: №16 Т.Аманов атындағы ЖОББМ КММ

    Машықкердің аты-жөні: Молдағали Нұршат

    Сынып: 8


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ш.Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңінің идеялық құндылығы

    Оқу мақсаттары

    8.1.4.1. көркем шығармадан алынған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар орындай алады: Әдеби шығарманың идеялық мазмұнын түсінеді. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Көркем шығармадан алынған үзінділерді шығармашылық жұмыста қолданады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: Көркем шығармадан алынған үзіндіні негіз ете отырып, берілген сұраққа жауап береді. Өз жауіабын талдайды.

    Бағалау критерийлері

    • Әдеби шығарманың идеялық мазмұнын түсінеді.

    • Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.

    • Әдеби шығармаға өз көзқарасын білдіреді.

    • Көркем шығармадан алынған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды пайдаланады.

    • Көркем шығармадан алынған үзіндіні негіз ете отырып, берілген сұраққа жауап береді.

    • Өз жауабын талдайды.

    Тілдік мақсат

    Негізгі сөздер мен тіркестер: жастар, Абай, білім алу, арам, айла, мал табу, ғалым,

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік белгілер:

    Менің ойымша, .....

    Меніңше, ....

    Себебі, ....

    Мысалы, ....

    Қорытындылай келе, ....

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Ақын өлеңінде кімге сенім артады?

    Шәкәрімнің Абайды үлгі алуға шақыруының мәні неде деп ойлайсыңдар?

    Абай жастарға қандай ақыл берді?

    Бүгінгі жастардың көзқарасы қандай?

    Пәнаралық баланыс:

    Қазақстан тарихы, қазақ тілі

    Алдыңғы оқу

    “Еңлік-Кебек”дастаны, көркемдік ерекшелігі

    Сабақтың жоспары

    Сабақ кезеңі

    Педагог әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ басы

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушылармен сәлемдесу,

    «Жастар» ұғымының мағынасын ашу.

    Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаты таныстырылады.

    Мұғаліммен сәлемдеседі.

    Жастар сөзіне ассоциация жасайды.

    Жастар: Ар-намысты Ақылды

    Білімді

    Адал

    Еңбекшіл т.б.

    Кейін ассоциация өлең мазмұнымен танысқаннан кейін толықтырылады.


    http://cabinetsalyk.kz/wp-content/uploads/3/4/2/3425da0b71bf3c8f34f0771012b0284c.jpg

    Сабақ ортасы

    1-тапсырма. «Жастарға» өлеңін оқы.

    «Жастарға» өлеңі

    Кел, жастар, біз бір түрлі жол табалық,
    Арам, айла, зорлықсыз мал табалық.
    Өшпес өмір, таусылмас мал берерлік
    Бір білімді данышпан жан табалық.

    Ал, енді, олай болса, кімді алалық?

    Қазақта қай жақсы бар көз саларлық?

    Шын іздесек, табармыз шыны ғалым,

    Күнде күйлей бермелік бозбалалық.

    Сақ болалық, бір шоқып, бір қаралық!

    Қарауылдар мезгіл ғой, тұр, қаралық!

    Жүз айтқанмен, өзгенің бәрі надан,

    Жалыналық Абайға, жүр, баралық!

    Білімді сол кісіден ізденелік!

    «Әдейі іздеп біз келдік сізге» делік.

    «Өмір зая болмастық өнер үйрет,

    Ақылыңды аяма бізге» делік.

    Тапқан іске таласпай, шын көнелік!

    Жұртқа күлкі болмалық, жөнделелік!

    Арамдықпен, алдаумен күн өткізбей,

    Өтірікке өлгенше, шынға өлелік!

    Бұл Абай саудагер ғой ақыл сатқан,

    Әртүрлі асылы көп өтпей жатқан.

    Тегін білсең –аласың, бос береді,

    Тұстасынан ешкім жоқ мұны тапқан.

    Құрбыласы қулық пен айла баққан,

    Олардан алдамшы деп көңлі қайтқан.

    Енді бізге ақылын көрсетіп тұр,

    Алушы жоқ па екен деп жастар жақтан.

    Алмасақ үміт үзер тағы жастан,

    Өлсек те, ұмтылалық осы бастан.

    Өткізе алмай, еліне қайтса көшіп,

    Қаламыз асыл түгіл ине алмастан.

    Қой, ойлалық шатылып, шатаспастан,

    Оңамыз ба Абайдан бата алмастан?

    Асыл алсақ, асылын аямайды,

    Келді ғой өз еліне сата алмастан.

    Дескриптор:

    • Өлеңнің идеялық мазмұнын түсінеді.

    • Өлең жолдарынан «Жастар» ұғымын ашатын жолдарды табады.

    Өлең жолдарынан «Жастар» ұғымын ашатын жолдарды табады. 1 балл

    8 сынып, Қазақ әдебиеті оқулық

    https://youtu.be/PBI8BOYq_F4



    https://cf.ppt-online.org/files/slide/w/WMQOsChS7ZtbPXJTA8N1Hz6m5dFlxLV2rvefY4/slide-1.jpg





    https://pbs.twimg.com/media/BIJ4E7RCQAA8NCq.jpg:large




    http://zharbulak.mektebi.kz/uploads/posts/2021-01/1611548540_img-20210125-wa0013.jpg





    https://ds02.infourok.ru/uploads/ex/0df6/0007747d-c7452fd2/img14.jpg



    https://i.ytimg.com/vi/8jQ_8cNCwKw/maxresdefault.jpg



    https://tilalemi.kz/img/articles/3289570.jpg




    https://fs.znanio.ru/methodology/images/31/30/3130b5086d003057c4ce1bce90a1db4c6dee2a12.jpg



    https://abai.kz/content/uploads/2019/09/42d2c303ba5ed492556da3cf1a295dc9.jpg


    2-тапсырма. Өлеңді пайдалана отырып, кестені толтыр.

    Өлеңнің тақырыбы

    Өлеңнің идеясы берілген жолдар

    Менің көзқарасым




    Дескриптор:

    • Өлең тақырыбын анықтайды.

    • Өлеңнің идеясы берілген жолдарды табады.

    • Өз ойын білдіреді.

    Өлең тақырыбын анықтайды. 1 балл

    Өлеңнің идеясы берілген жолдарды табады. 1 балл

    Өз ойын білдіреді. 1 балл


    3-тапсырма. Берілген үзіндіні пайдалана отырып, «Шәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңінде жастарды неге Абай арқылы түзеткісі келді? сұрағына жауабыңды талда.

    Берілген үзіндіні пайдалана отырып, «Шәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңінде жастарды неге Абай арқылы түзеткісі келді? сұрағына жауабыңды талдайды.

    «Жүз айтқанмен, өзгенің бәрі надан

    Жалыналық Абайға, жүр, баралық! – дейді ...»

    Дескриптор:

    • Өз ойын өрбітіп жазады.

    • Сұраққа жауап береді.

    • Өз жауабын талдайды.

    • Ойын еркін әрі көркем жеткізеді.

    • Берілген үзіндіні пайдаланады.

    • Өз көзқарасын дәлелдейді.

    Өз ойын өрбітіп жазады. 1 балл

    Берілген үзіндіні пайдаланады. 1 балл

    Өз көзқарасын дәлелдейді. 1 балл

    Сұраққа жауап береді. 1 балл

    Өз жауабын талдайды. 1 балл

    Ойын еркін әрі көркем жеткізеді. 1 балл


    Сабақ соңы

    Рефлексия: «Төрт сөйлем» әдісі

    1. Пікір. Берілген тақырып бойынша өзіндік пікіріңізді бір сөйлеммен жазыңыз.

    2. Дәлел. Өз пікіріңізді бір сөйлеммен дәлелдеңіз.

    3. Мысал. Пікіріңізді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңіз.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Молдағали Нұршат Бақытбекқызы
    27 Желтоқсан 2021
    1229
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Шәкәрім Құдайбердіұлы "Жастарға" өлеңі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Шәкәрім Құдайбердіұлы "Жастарға" өлеңі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспары №130 бұйрықпен Ш.Құдайбердіұлы "Жастарға" өлеңі Оқу мақсаты: 8.1.4.1. көркем шығармадан алынған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пәні: Қазақ әдебиеті

    Күні: 14.12.2021

    Мектеп: №16 Т.Аманов атындағы ЖОББМ КММ

    Машықкердің аты-жөні: Молдағали Нұршат

    Сынып: 8


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ш.Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңінің идеялық құндылығы

    Оқу мақсаттары

    8.1.4.1. көркем шығармадан алынған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар орындай алады: Әдеби шығарманың идеялық мазмұнын түсінеді. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Көркем шығармадан алынған үзінділерді шығармашылық жұмыста қолданады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: Көркем шығармадан алынған үзіндіні негіз ете отырып, берілген сұраққа жауап береді. Өз жауіабын талдайды.

    Бағалау критерийлері

    • Әдеби шығарманың идеялық мазмұнын түсінеді.

    • Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.

    • Әдеби шығармаға өз көзқарасын білдіреді.

    • Көркем шығармадан алынған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды пайдаланады.

    • Көркем шығармадан алынған үзіндіні негіз ете отырып, берілген сұраққа жауап береді.

    • Өз жауабын талдайды.

    Тілдік мақсат

    Негізгі сөздер мен тіркестер: жастар, Абай, білім алу, арам, айла, мал табу, ғалым,

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік белгілер:

    Менің ойымша, .....

    Меніңше, ....

    Себебі, ....

    Мысалы, ....

    Қорытындылай келе, ....

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Ақын өлеңінде кімге сенім артады?

    Шәкәрімнің Абайды үлгі алуға шақыруының мәні неде деп ойлайсыңдар?

    Абай жастарға қандай ақыл берді?

    Бүгінгі жастардың көзқарасы қандай?

    Пәнаралық баланыс:

    Қазақстан тарихы, қазақ тілі

    Алдыңғы оқу

    “Еңлік-Кебек”дастаны, көркемдік ерекшелігі

    Сабақтың жоспары

    Сабақ кезеңі

    Педагог әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ басы

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушылармен сәлемдесу,

    «Жастар» ұғымының мағынасын ашу.

    Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаты таныстырылады.

    Мұғаліммен сәлемдеседі.

    Жастар сөзіне ассоциация жасайды.

    Жастар: Ар-намысты Ақылды

    Білімді

    Адал

    Еңбекшіл т.б.

    Кейін ассоциация өлең мазмұнымен танысқаннан кейін толықтырылады.


    http://cabinetsalyk.kz/wp-content/uploads/3/4/2/3425da0b71bf3c8f34f0771012b0284c.jpg

    Сабақ ортасы

    1-тапсырма. «Жастарға» өлеңін оқы.

    «Жастарға» өлеңі

    Кел, жастар, біз бір түрлі жол табалық,
    Арам, айла, зорлықсыз мал табалық.
    Өшпес өмір, таусылмас мал берерлік
    Бір білімді данышпан жан табалық.

    Ал, енді, олай болса, кімді алалық?

    Қазақта қай жақсы бар көз саларлық?

    Шын іздесек, табармыз шыны ғалым,

    Күнде күйлей бермелік бозбалалық.

    Сақ болалық, бір шоқып, бір қаралық!

    Қарауылдар мезгіл ғой, тұр, қаралық!

    Жүз айтқанмен, өзгенің бәрі надан,

    Жалыналық Абайға, жүр, баралық!

    Білімді сол кісіден ізденелік!

    «Әдейі іздеп біз келдік сізге» делік.

    «Өмір зая болмастық өнер үйрет,

    Ақылыңды аяма бізге» делік.

    Тапқан іске таласпай, шын көнелік!

    Жұртқа күлкі болмалық, жөнделелік!

    Арамдықпен, алдаумен күн өткізбей,

    Өтірікке өлгенше, шынға өлелік!

    Бұл Абай саудагер ғой ақыл сатқан,

    Әртүрлі асылы көп өтпей жатқан.

    Тегін білсең –аласың, бос береді,

    Тұстасынан ешкім жоқ мұны тапқан.

    Құрбыласы қулық пен айла баққан,

    Олардан алдамшы деп көңлі қайтқан.

    Енді бізге ақылын көрсетіп тұр,

    Алушы жоқ па екен деп жастар жақтан.

    Алмасақ үміт үзер тағы жастан,

    Өлсек те, ұмтылалық осы бастан.

    Өткізе алмай, еліне қайтса көшіп,

    Қаламыз асыл түгіл ине алмастан.

    Қой, ойлалық шатылып, шатаспастан,

    Оңамыз ба Абайдан бата алмастан?

    Асыл алсақ, асылын аямайды,

    Келді ғой өз еліне сата алмастан.

    Дескриптор:

    • Өлеңнің идеялық мазмұнын түсінеді.

    • Өлең жолдарынан «Жастар» ұғымын ашатын жолдарды табады.

    Өлең жолдарынан «Жастар» ұғымын ашатын жолдарды табады. 1 балл

    8 сынып, Қазақ әдебиеті оқулық

    https://youtu.be/PBI8BOYq_F4



    https://cf.ppt-online.org/files/slide/w/WMQOsChS7ZtbPXJTA8N1Hz6m5dFlxLV2rvefY4/slide-1.jpg





    https://pbs.twimg.com/media/BIJ4E7RCQAA8NCq.jpg:large




    http://zharbulak.mektebi.kz/uploads/posts/2021-01/1611548540_img-20210125-wa0013.jpg





    https://ds02.infourok.ru/uploads/ex/0df6/0007747d-c7452fd2/img14.jpg



    https://i.ytimg.com/vi/8jQ_8cNCwKw/maxresdefault.jpg



    https://tilalemi.kz/img/articles/3289570.jpg




    https://fs.znanio.ru/methodology/images/31/30/3130b5086d003057c4ce1bce90a1db4c6dee2a12.jpg



    https://abai.kz/content/uploads/2019/09/42d2c303ba5ed492556da3cf1a295dc9.jpg


    2-тапсырма. Өлеңді пайдалана отырып, кестені толтыр.

    Өлеңнің тақырыбы

    Өлеңнің идеясы берілген жолдар

    Менің көзқарасым




    Дескриптор:

    • Өлең тақырыбын анықтайды.

    • Өлеңнің идеясы берілген жолдарды табады.

    • Өз ойын білдіреді.

    Өлең тақырыбын анықтайды. 1 балл

    Өлеңнің идеясы берілген жолдарды табады. 1 балл

    Өз ойын білдіреді. 1 балл


    3-тапсырма. Берілген үзіндіні пайдалана отырып, «Шәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңінде жастарды неге Абай арқылы түзеткісі келді? сұрағына жауабыңды талда.

    Берілген үзіндіні пайдалана отырып, «Шәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңінде жастарды неге Абай арқылы түзеткісі келді? сұрағына жауабыңды талдайды.

    «Жүз айтқанмен, өзгенің бәрі надан

    Жалыналық Абайға, жүр, баралық! – дейді ...»

    Дескриптор:

    • Өз ойын өрбітіп жазады.

    • Сұраққа жауап береді.

    • Өз жауабын талдайды.

    • Ойын еркін әрі көркем жеткізеді.

    • Берілген үзіндіні пайдаланады.

    • Өз көзқарасын дәлелдейді.

    Өз ойын өрбітіп жазады. 1 балл

    Берілген үзіндіні пайдаланады. 1 балл

    Өз көзқарасын дәлелдейді. 1 балл

    Сұраққа жауап береді. 1 балл

    Өз жауабын талдайды. 1 балл

    Ойын еркін әрі көркем жеткізеді. 1 балл


    Сабақ соңы

    Рефлексия: «Төрт сөйлем» әдісі

    1. Пікір. Берілген тақырып бойынша өзіндік пікіріңізді бір сөйлеммен жазыңыз.

    2. Дәлел. Өз пікіріңізді бір сөйлеммен дәлелдеңіз.

    3. Мысал. Пікіріңізді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңіз.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 8 сынып
    27.12.2021
    1229
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Молдағали Нұршат Бақытбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации