Материалдар / шал мен теңіз
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

шал мен теңіз

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану. Шығармадан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы мәселелермен байланыстыру, шығармашылық жұмыстарда қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2024
132
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




«Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасы» ММ

«Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжі» КМҚК




Келісілді Бекітемін

Директордың оқу-әдістемелік Директордың оқу-ісі жөніндегі

жұмысы жөніндегі орынбасары орынбасары

_______________ Едресова К.Г. ____________ Мамбетов Р.Е.

«____» ___________2023ж «____» ___________2023ж







Ашық сабақтың әзірлемесі







Тақырыбы: Эрнест Хемингуэй «Шал мен теңіз» повесі



Модуль: пән атауы: Қазақ әдебиеті


Оқытушы: Абжанов А.Ж.







««Жалпы білім беретін және әлеуметтік-экономикалық пәндердің» әдістемелік бірлестігі отырысында қаралды.


Хаттама № ____ « ___» _____ 2023 ж

ПӘК төрайымы ___________ Ақылбекова Л.Б.









Арқалық, 2023


1.Сабақтың тақырыбы: Эрнест Хемингуэй «Шал мен теңіз» повесі

Модуль /пән атауы: Қазақ әдебиеті

Дайындағын педагог:Абжанов А.Ж.

Күні: 04.04. 2024

  1. Жалпы мәліметтер

Курс, топ І курс, БМ-12

Сабақ типі: Жаңа материалмен танысу сабағы


2. Мақсаты, міндеттері: Көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану.

Шығармадан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы мәселелермен байланыстыру, шығармашылық жұмыстарда қолдану.

3. Оқыту нәтижелері: Барлығы: жұмыс барысында өз ойын ашық айтуға үйренеді Басым көпшілігі орындай алады: Басқа шығармалармен салыстыра алады. Кейбірі орындай алады:Тарихи және көркемдік құндылығына баға бере алады.

4. Сабақты жабдықтау: слайд, үлестірмелер, сызба-кесте

Құндылықтарды дарыту

Құрмет пен ынтымақтастық

Еңбек және шығармашылық

Ашықтық

Әлемдік азаматтық

Пәнаралық байланыстар Адам, қоғам, құқық

I.Ұйымдастыру кезеңі амандасу, назарын сабаққа аудару. Сабақ тақырыбы, ОМ, СМ, БК таныстырылады.


2.Негізгі материал:



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың ортасы


1-тапсырма. «Шеңбер» әдісі

Студенттер шеңбер құрып отырады, кезектесіп шығарманың қызықты жерлерін әңгімелейді, келесі студент жалғастырады, ұмытып қалған жағдайда келесі оқушыға кезек береді.


2-тапсырма. «Екі жақты күнделік» әдісі

Шығармадан үзінді келтіріп, көтерілген мәселе бойынша өз көзқарасын білдіреді.


Шығармадан үзінді

Сіздің көзқарасыңыз




ФБ

Студенттер өз жұмыстарын таныстарғаннан кейін бір-бірін «+» «-» бойынша бағалайды.

3 -тапсырма. «Пирамида» әдісі.

Романдағы кейіпкерлерді «Пирамида» әдісі бойынша орналастырыңыз. Ұнаған кейіпкеріңізге тілек немесе өтініш айтыңыз.



Сабақтың соңы



Кері байланыс «Мадақтау сэндвичі»

  • Позитивті комментарий: не ұнады?

  • Сындарлы сын: нені жақсарту керек?

  • Келешекке ұсыныс



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!