Материалдар / «Салауатты өмір – көтеріңкі көңіл».
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Салауатты өмір – көтеріңкі көңіл».

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды салауатты өмір салтын қалыптастыруға тәрбиелеу, жеке бас гигиенасын сақтауға, дұрыс тамақтануға, дене шынықтыру мен спортпен шұғылдануға, жаман әдеттерден сақтандыру, ішімділік пен темекінің жас организмге зиянды екенін насихаттау.
Авторы:
16 Мамыр 2023
272
3 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді ___________ ДЖТЖО Л.М. Ирменова

Орны: Асан Тайманов атындағы 34 мектеп-гимназия, Орал қаласы, БҚО

Тәрбие сағаты

«Салауатты өмір – көтеріңкі көңіл».

Күні

20.04.2020

Сынып жетекші:

Кажгалиева Г.Д.

Класс:

Қатысушылар саны: 26

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын)

«Дені сау ұрпақ ертеңіміз!»

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларды салауатты өмір салтын қалыптастыруға тәрбиелеу, жеке бас гигиенасын сақтауға, дұрыс тамақтануға, дене шынықтыру мен спортпен шұғылдануға, жаман әдеттерден сақтандыру, ішімділік пен темекінің жас организмге зиянды екенін насихаттау.

Құндылықтарды дарыту

Жас бүлдіршіндерді мектеп партасынан-ақ жаман әдеттерден аулақ болып, өскен ортадан тек қана жақсы әдеттерді бойына сіңіруге баулу, махаббат, сенім,түсіністік сезімге тәрбиелеу; 

Ресімдеу

Слайд, презентация

Музыкалық және бейне көркемдеу

интерактивті тақта, слайд

Үлестірмелі материалдар

мақал – мәтелдер жазылған плакаттар

Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер

Презентация

Дайындыққа арналған әдебиет

Интернет материалдары


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)


1.Көрініс (дұрыс тамақтанбау, күн тәртібін сақтамау жөнінде)

ІІ. Ой қозғау.

1-Балалар, не себептен Елдардың қөңіл-күйі түсіп кетті? Оған не себеп болды?

Ия, балалар, қөңіл-күйіміз көтеріңкі болу үшін ең бастысы денсаулығымыз мықты болу керек екен. Ал денсаулығымыз мықты болу үшін салауатты өмір сүру қажет. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Салауатты өмір – көтеріңкі көңіл».


Оқушылар мұғаліммен амандасады, сұрақтарға жауап береді.








Интерактивті тақта















Сабақ басы (13 мин)












ІІІ. Салауатты әдеттер бөлімшелеріне саяхат.

1. Денсаулық сөзіне кластер құрастырайық (топтық жұмыс)-ойларымызды толықтырайық. Денсаулық мықты болу үшін біз не істеуіміз керек?

Салыстырайық


Кластер құрастырады

















Презентация





















Ортасы (20 мин)




























































































































































Қорытынды.

Мұғалім сөзі:


1- бөлімше: дұрыс құрылған «Күн тәртібі». Дұрыс құрылған күн тәртібі мектеп оқушысы үшін оқумен қатар демалуға және ойын ойнауға да уақыт табуына мүмкіндік береді.
Баланың денсаулығы күн тәртібін реттеумен қатар дұрыс тамақтану және уақытылы ұйқыға да байланысты. Терең ұйқыда, яғни түннің алғашқы жартысында иммунды қорғаныс жүйесінің күшеюіне ықпал ететін гормондар бөлінеді. Ал адам түнгі 12-ден кейін ұйықтаса, оның иммунитеті төмендеуі мүмкін. Ағзада май, көмірсу, ақуыз алмасуына жауап беретін гормондар бар. Олар да ұйқының нақты фазасында бөлінеді. Егер адам белгіленген уақытта ұйықтамаса, дене демалмайды.

2-бөлім: «Спорт –денсаулық кепілі»

 Денсаулық – зор байлық.

Шынықсаң шымыр боласың.

Әуелгі байлық — денсаулық

 Жарлының байлығы – денінің саулығы.
Екінші байлық — он саулық,
Үшінші байлық — ақжаулық.  

Дені саудың – жаны сау.

Қөрініс «Әйгілі спортшімен кездесу» -сұхбат

-Әуесқой спортқа қалай келдіңіз? Алғашқы бапкеріңіз кім? Кәсіби спортшылардың арасында өнер көрсету қиын болған жоқ па?

-Арғы тегіңізде спортшылар бар ма? Осынша қара күшке ие болудың, қайраттылықтың сыры неде?

- Болашақта осы спортты жалғастыру, ізбасарларыңызды дайындау ойда бар ма?

-Сыныптастарыңызға қандай кеңес берер едініз?


. 3 - бөлім: «Дұрыс тамақтану –денсаулық кепілі»

Тамақтану режіміне мына төмендегі принциптер енеді.

  • тамақтану барысында тәуліктік кесте белгілеу.

  • тәулігіне бір - екі рет қана тамақтану дұрыс емес, белгілі мөлшерде үш немесе төрт рет тамақтану керек.

Асқазан  ішілген тамақтан  шамамен 4 сағат шамасында  босайды, сол себепті тамақ ішудің арасы 3-3,5 сағаттан  кем  және 4-4,5 сағаттан  аспасын. Тамақты  жиірек ішкен  сайын  асқазан –ішек  жолдары жұмысының ырғағы  бұзылады. Егер тамақ ішу аралығында үзіліс  өте үзаққа созылып  кетсе, онда  күшті  ашығу сезімі  туындайды және  оны  қанағаттандыру үшін көп  тамақ ішу  қажет болады, бұл да асқазанның  қорытуын  киындатады.



  • Калориялар

  • 11-13 жас аралығындағы  балалар үшін– 2850 кал.

  • 14-17 жас аралығындағы  ұл балалар үшін– 3150 кал.

  • 14-17 жас аралығындағы  қыз балалар үшін–2750кал.

  • Студент жастар үшін– 3300 кал.

  • Студент қыздар үшін– 2800 кал.

  •    Спортсмен әйел адамдар – 3500-4000 кал.

  •    Спортсмен ер адамдар – 4500-5000 кал.

  • Қарт аналар үшін– 2000 кал.

  • Егде  ер адамдар үшін – 2200 кал.

Екінші ауысымда

8.00 - 8.30 Үйдегі таңғы ас

12.30 - 13.00 Үйдегі түскі ас (мектепке кетер алдындағы)

16.00 - 16.30 Мектептегі ыстық тамақ

19.30 - 20.00 Үйдегі кешкі ас

Энергия құны жоғары өнімдер

Азық-түлік 6 түрге бөлінетін басқа калорияларға ие:

Өте үлкен (500-ден 900 ккал / 100 грамм) - май, түрлі шоколад, барлық жаңғақтар, торттар,

тамақ құндылығы шошқа және шұжық.

Үлкен (200-500 ккал / 100 граммнан) - кілегей-май қышқыл сүт өнімдері, балмұздақ, шұжық, құс, балық, нан, қант.

Орташа (100-ден 200 ккал / 100 граммнан) - ірімшік, сиыр еті, қоян, жұмыртқа, скумбрия.

Кішкентай (30-дан 100 ккал / 100 грамм) - сүт, хек, жемістер , жидектер, пісірілген картоп, жаңа сәбіз, бұршақ.

Кішкене (30 ккал / 100 граммға дейін) - қырыққабат, қияр, шалғам, салат, қызанақ, саңырауқұлақтар.

Тапсырма: калориялық кестеге сәйкес 6- сынып оқушысының жас ерекшілігіне байланысты бір күндік ас мәзірін жасау «таңғы ас», «түскі ас», «кешкі ас» (топтық жұмыс).

4- бөлім-« Көңіл-күй-денсаулық кепілі»

«Сынып жетістіктері» видеосын тамашалау.

-Балалар, қандай эмоциялар пайда болды? Неліктен? Біздің жетістіктеріміз тағы кімдердің көңіл-күйіне әсер етеді?

- Өмірдегі әр күніңізді шаттық, ләззат, бақыт деп біліңіз. Жақсы көңіл-күй адамның өмірін ұзартады.

Бүгінгі сабағымызда біз денсаулық туралы көптеген мәліметтер алдық. Біз қорқынышты бөлімшені де да аралап өттік. Біздің саяхатымыздың соңында сіздерге айтарым:

Біз саяхат жасаған бөлімшелердің ішінде қайсысы ұнағаны, қайсысы ұнамағаны туралы ата-аналарыңызбен, бауырларыңмен бөлісіп, не білгеніңізді ортаға салатын боласыз. Ұлы ойшыл Сократқа кезінде мынадай сұрақ қойылыпты: «Адамға өмірде не қымбаттырақ, «байлық па, әлде атақ па?» деп. Сонда Сократ: Байлық та, атақ та, даңқ та адамды шын бақытты ете алмайды. Дені сау кедей, ауру патшадан бақыттырақ» деп жауап берген екен. Яғни адам бақытты болу үшін оған денсаулық керек, ал денсаулықтың кепілі – салауаттылық. «Тіршіліктің негізі – салауатты болашақ» деп бүгінг

Сұрақға жауап беріп, мұғалім сөзің толықтырады












Мақал-мәтелдерді сәйкестіреді






























Сұхбатқа қатысып, сұрақтар қояды















Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!