Сабақ
жоспары № 1
1. Сабақ өтілетін сынып: 3
2.Сабақтың түрі: Жеңіл атлетика
3.Сабақтың
тақырыбы : Жоғарғы сөре
техникасы
4.Сабақтың мақсаты : Жүгіру техникасын үйрету
5. Сабақтың міндеттері:
1. Білімділік :
Жүгіру техникасын үйрету.
2.Сауықтыру.
Шапшандық және жылдамдық сапаларын дамыту.
3. Тәрбиелік:
Сабақтағы барлық жүктемені дұрыс орындау. Тәртіпке тарту
5.Спорт құралдары: Ысқырық, секундомер,
6.Өткізілетін күні : 1.
2.
7.Өткізілетін орны: Стадион
№
|
Сабақ
мазмұны
|
Уақ-ы
|
Әдістемелік нұсқаулар
|
1
|
Кіріспе бөлім.
Сапқа тұрғызу.
Кезекшінің рапортын қабылдау сәлемдесу
Сабақтың тақырыбын жариялау.
Сапттық жаттығулар; оңға,солға,кері бұрылу командасын
орындау
Спорттық жүріс:
Арнайы жүгіріс жаттығулар:
1.
Тізені көтеріп жүгіру,қол алдыда
2.
Аяқты артқа лақтырып жүгіру,қол желкеде.
3.
Түзу аяқты алға лақтырып жүгіру,қол желкеде. 4. Бұғы
жүгіріс
5.
Сол, оң аяқпен биікке секіріп алға қозғалу. 6.Артпен алдыға
жүгіру.
7.
Жылдам жүгіру
8.
жәй жүріс тынысты қалпына келтіру
9. дем алу,дем
шығару
|
12-15 мин
30 сек
30 сек
30 сек
30 сек
30 сек
4мин
3мин
|
Тік тұр
Спорт киіміне назар аудару
Мұқият тындау
Бір адамдай істеу.
Алақан ішке қарайды
Басты көтер,жаурын тік ұста
жаурынды тік ұста
жаурынды тік ұста
тізелерді бүкпе.
Саптан шықпай жүгіру.
Қолды кеңірек аш
Тізені бүкпе
Сол иықтан қара
Қатарды бұзбай жүгіру.
1-қолды жоғары көтеріп демді ішке
тарт;
2-қолды түсіріп демді шығар;
|
2
|
Негізгі бөлім
Жүгіру теникасын үйрету. Қысқа қашықтыққа
жүгіруде жоғары жетістіктерге қол жеткізу үшін ең алдымен жүгіру
техникасын үйрену қажет.
Мәреден сөреге дейінгі жүгіріс – бір тұтас
жаттығу болып саналады. Бірақ жүгіру техникасына талдау жасаған
кезде оны бөлшектеп қарастырған жөн: сөре дайындығы, сөрелік екпін
алу, қашықтықта жүгіру және мәреден өту.
.« «Сөреге!» деген команда бойынша жүгіруші аяқтардын
көпіршелерге тіреп, кейінгі аяқтың тізесін бүгіп жерге тигізеді.
Екі қолының жазылған саусақтарын сөре сызығының бойына иық
кеңдігіндей етіп тірейді. «Дайындалындар!» деген команда бойынша
жүгіруші жамбасты көтеріп, иықты ілгері шығарады. Бұл кезде жамбас
иықтан біршама жоғары болуы тиіс. «Дайындалындар!» командасы
бойынша жүгіруші терең тыныс алып, жүгіруді дәл уақытында әрі дұрыс
бастауға өзін жинақтап,дем шығаруды кідірте тұрады.Сөреден шығуға
белгі берілгеннен кейін екі аяқты сөрелік көпіршеден бір мезгілде
серпіп, қолды сермей тез әрі қуатты қимыл жасайды
|
25-30 мин
|
Айту. Дайындал, назар сал, марш деген кезде, қолмен аяқтың
қозғалуын дұрыс көрсету.
Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақты теория жүзінде
түсіндіріп, практика жүзінде көрсету.
Қателіктерін айту және жою.
Сөреден кейін қолмен аяқтың қозғалуын дұрыс
көрсету.
Уақытқа тексеру
|
3
|
Қортынды бөлім
Сыныпты сапқа тұрғызып, тыныстарын қалпына келтіріп,өтілген
сабақты қортындылаймын.
Көзге түскен және нашар оқушыларды атап,бағаларын
қойамын.
Үй
тапсырмасын беремін.
Бір саппен спорт алаңынан мектепке кіргіземін.
Қоштасамын
|
3 -5
мин
|
Түгел тыңдауын қадағалау.
Сабаққа қатысуына қарап бағалау.
Күнделіктерін үй тапсырмасын
жазуды талапету.
|