Сабақтың
басталуы
7
минут
Сабақтың
ортасы
10
минут
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2. топқа бөлу QR код
арқылы
1 топ
-оқу
2 топ –
жазу
3 топ -
талдау
Сабақ тақырыбы мен
мақсаты, бағалау критерийі
таныстырылады.
Миға
шабуыл
Шалкиіз
кім?
Оның өмірі жайлы қандай
деректер білесің?
Жыраудың қандай нақыл
сөздерін білесің?
Интерактивті
тақтадан Би Темірге айтқан бірінші толғау
көрсетіледі
1-тапсырма
1-топ: Би Темірге айтқан бірінші толғауында
жырау биді қалай сипаттайды, қандай нәрселерге
теңейді?
2-топ: Жыраудың Темір биге толғау арнауының
себебі неде?
3-топ: Шалкиіз поэзиясындағы ойлылықтың,
ақылдылықтың, кемеңгерліктің сипаты
қандай?
Дескриптор:
-
Шалкиіз поэзиясындағы сипаттарды
анықтайды
-
Бүгінгі өмірмен
байланыстырады
-
Ойларын еркін
жеткізеді
-
Себебін
анықтайды
-
Сипаттаулар мен теңеулерді
табады
2-тапсырма:
1-топ: шығарманың тарихи құндылығын
көрсететін эпизодтарды ментальді картаға
түсіріңдер
2-топ: Талқылау
картасы
Ақын толғауындағы Би
Темір
|
Қазіргі
әкімдер
|
|
|
3-топ: «Қойын дәптер»
әдісі
-
Толғаудан бей-жай қарауға болмайтын
үзінділерді жазып алыңдар
-
Осы үзінділер қалай әсер етті топ ішінде
талқыла
3-тапсырма: Егер мен
жырау болсам... деп қазіргі ел басында отырған ағалардың істерін
қалай мақтар едің?
|
Сканерлеу арқылы топқа
бөлінеді
Сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар жалғастырып
оқиды
1-топ: Би Темірге айтқан бірінші толғауында
жырау биді қалай сипаттайтынын, қандай нәрселерге теңегенін
жазады
2-топ: Жыраудың Темір биге толғау арнауының
себебін түсіндіреді
3-топ: Шалкиіз поэзиясындағы ойлылықтың,
ақылдылықтың, кемеңгерліктің сипатын
анықтайды
шығарманың тарихи құндылығын көрсететін
эпизодтарды ментальді картаға
түсіреді
талқылау картасын
толтырады
сұрақтарға жауап
ретінде өз пікірін жазады
автор орындығына
отырады
мақтап
жазады
|
«Смарт сағат»
әдісі
|
Оқулық
8-сынып
«Атамұра»
баспасы
2018жыл
Интерактив-ті
тақта
Телефон
|