Шалкиіз жырау "Би Темірге бірінші толғауы" көркемдегіш құралдары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шалкиіз жырау "Би Темірге бірінші толғауы" көркемдегіш құралдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Шалкиіз жырау Би Темірге айтқан бірінші толғауы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Би Темірге бірінші толғау

Бөлім:

І бөлім: Дананың сөзі – ақылдың көзі

Педагогтің аты-жөні:

Матаева Айжан Жагыпаровна

Күні:

26.10.2023

Сыныбы: 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Би Темірге бірінші толғауы, тарихи құндылықтар мен көркемдегіштері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен тақырыбын басқа шығармаларымен салыстыру.

8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Әдеби шығарманың идеясы мен құндылықтарын ашады. Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Сабаққа кіріспе

5 мин


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Шалкиіз жырау туралы ойға түсіру




Қай бидің ақылшысы болған?



Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

5 мин


1 -тапсырма.

Шалкиіз туралы қысқаша айту

Нақыл сөздерді талқылай біледі

Толғауды оқып, тыңдаңдап сұлтанға мінездеме береді

Дескриптор: Жалпы - 5 балл.

Белгілі уақытта тапсырманы орындайды.

Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б..

5 мин

5

2 тапсырма

Шығарманың құндылықтарын, көркемдегіштер туралы айту


Шығармадағы тарихи құндылықтарды бекітеді

Дескриптор: Жалпы - 5 балл.

Түсінгендерін айтып, ұжыммен жұмыс жасайды

Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б..

1 0 мин

3-тапсырма:

Екі жыраудың тақырыбы, идеясы, ерекшеліктерін ашу

Ортақ тақырыптары

нының мағынасын ашады

Дескриптор: Жалпы - 5 балл.

Түсінгендерін айтып, ұжыммен жұмыс жасайды

Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б..

1 0 мин

Толғауларың ұқсастығы

Дәлелдеу, қанатты сөздер

Ұқсастықты біледі

Айырмашылығында ажырата алады, берідген сөздерді дәлелдеп, қанатты сөз не екендігін айта білу

Дескриптор: Жалпы - 5 балл.



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.



«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «рефлексия » әдісі арқылы бағалайды. Яғни «тақырып ашылды бәрі түсінікті», «сұрақтар қалды», «тақырыпты талдай алмадым». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23


Үй тапсырмасы:

Шалкиіз жырау-халықтың көкейкесті арманының мұңшысы, жыршысы» тақырыбына зерттеу жүргізіп, шағын мақала жазып келу




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.05.2024
711
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі