Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Би Темірге бірінші толғау
|
Бөлім: |
І бөлім: Дананың сөзі – ақылдың көзі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Матаева Айжан Жагыпаровна |
|
Күні: |
26.10.2023 |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Би Темірге бірінші толғауы, тарихи құндылықтар мен көркемдегіштері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен тақырыбын басқа шығармаларымен салыстыру. 8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарманың идеясы мен құндылықтарын ашады. Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||
|
Сабаққа кіріспе 5 мин
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Шалкиіз жырау туралы ойға түсіру
Қай бидің ақылшысы болған? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 5 мин
|
№1 -тапсырма. Шалкиіз туралы қысқаша айту Нақыл сөздерді талқылай біледі |
Толғауды оқып, тыңдаңдап сұлтанға мінездеме береді |
Дескриптор: Жалпы - 5 балл. Белгілі уақытта тапсырманы орындайды. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|
5 мин 5 |
2 тапсырма Шығарманың құндылықтарын, көркемдегіштер туралы айту |
Шығармадағы тарихи құндылықтарды бекітеді |
Дескриптор: Жалпы - 5 балл. Түсінгендерін айтып, ұжыммен жұмыс жасайды |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|
1 |
№3-тапсырма: Екі жыраудың тақырыбы, идеясы, ерекшеліктерін ашу |
Ортақ тақырыптары нының мағынасын ашады |
Дескриптор: Жалпы - 5 балл. Түсінгендерін айтып, ұжыммен жұмыс жасайды |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|
1 |
Толғауларың ұқсастығы Дәлелдеу, қанатты сөздер |
Ұқсастықты біледі Айырмашылығында ажырата алады, берідген сөздерді дәлелдеп, қанатты сөз не екендігін айта білу |
Дескриптор: Жалпы - 5 балл. |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «рефлексия » әдісі арқылы бағалайды. Яғни «тақырып ашылды бәрі түсінікті», «сұрақтар қалды», «тақырыпты талдай алмадым». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
Үй тапсырмасы: |
Шалкиіз жырау-халықтың көкейкесті арманының мұңшысы, жыршысы» тақырыбына зерттеу жүргізіп, шағын мақала жазып келу |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шалкиіз жырау "Би Темірге бірінші толғауы" көркемдегіш құралдары
Шалкиіз жырау "Би Темірге бірінші толғауы" көркемдегіш құралдары
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Би Темірге бірінші толғау
|
Бөлім: |
І бөлім: Дананың сөзі – ақылдың көзі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Матаева Айжан Жагыпаровна |
|
Күні: |
26.10.2023 |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Би Темірге бірінші толғауы, тарихи құндылықтар мен көркемдегіштері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен тақырыбын басқа шығармаларымен салыстыру. 8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарманың идеясы мен құндылықтарын ашады. Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||
|
Сабаққа кіріспе 5 мин
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Шалкиіз жырау туралы ойға түсіру
Қай бидің ақылшысы болған? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 5 мин
|
№1 -тапсырма. Шалкиіз туралы қысқаша айту Нақыл сөздерді талқылай біледі |
Толғауды оқып, тыңдаңдап сұлтанға мінездеме береді |
Дескриптор: Жалпы - 5 балл. Белгілі уақытта тапсырманы орындайды. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|
5 мин 5 |
2 тапсырма Шығарманың құндылықтарын, көркемдегіштер туралы айту |
Шығармадағы тарихи құндылықтарды бекітеді |
Дескриптор: Жалпы - 5 балл. Түсінгендерін айтып, ұжыммен жұмыс жасайды |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|
1 |
№3-тапсырма: Екі жыраудың тақырыбы, идеясы, ерекшеліктерін ашу |
Ортақ тақырыптары нының мағынасын ашады |
Дескриптор: Жалпы - 5 балл. Түсінгендерін айтып, ұжыммен жұмыс жасайды |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|
1 |
Толғауларың ұқсастығы Дәлелдеу, қанатты сөздер |
Ұқсастықты біледі Айырмашылығында ажырата алады, берідген сөздерді дәлелдеп, қанатты сөз не екендігін айта білу |
Дескриптор: Жалпы - 5 балл. |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «рефлексия » әдісі арқылы бағалайды. Яғни «тақырып ашылды бәрі түсінікті», «сұрақтар қалды», «тақырыпты талдай алмадым». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
Үй тапсырмасы: |
Шалкиіз жырау-халықтың көкейкесті арманының мұңшысы, жыршысы» тақырыбына зерттеу жүргізіп, шағын мақала жазып келу |
|||
шағым қалдыра аласыз
















