Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
4К бала үні сыни
ойлау
Сұрақ-жауап
арқылы әңгімелеу.
-Балалар, мына
тақтада не жасырылған екен?
-Кім
табады?
-Оның шалқан екенін
қайдан білдіңдер?
Шалқанның түсі
ақ немесе сары болады екен.
Шалқанның құрамында ағзамызға пайдалы
көптеген дәрумендер бар. Емдік
қасиеті де
бар.
-Балалар мен балабақшаға келе
жатып мына әдемі хатты тауып алдым. Кәне ашып көрейікпе ішінде не
бар екенін?
-Мында «Шалқан» ертегісі
екен.
-Сендер ертегі тыңдағанды
ұнатасындар ма?
-Олай болса мен
сіздерге шалқан ертегісін айтып
берейін.
(Жәй әуен қосылып
тұрады)
Тәрбиеші алжапқыш
арқылы ертегіні айтып
береді.
Автор: Ерте
ерте ертеде, ешкі жүні бөртеде шал мен кемпір
болыпты. Бір күні атай шалқан
екті: Атай: - Өс, шалқаным, тәтті боп өс! Өс,
шалқаным, мықты боп
өс! Автор: Күндерден күн өтті, айлардан ай
өтті. Шалқан өте үлкен, мықты болып өсті. Атай шалқанды әрі
тартқылайды, бері тартқылайды, жұлып ала алмайды. Сөйтіп атай
көмекке әжейді
шақырады. Әже: Мен көмекке
келдім. Автор: Әжей атайдан, атай шалқаннан
тартып, жұлып ала
алмайды. Әже: - Атасы, екеуміздің осыған күшіміз
жетпейтін сияқты. Көмекке немере қызымызды
шақырайық. Автор: Сөйтіп көмекке немере қызын
шақырады. Немере қызы әжесінен, әжесі атайдан, атай шалқаннан ұстап
тартады. Тартады, тартады – тарта
алмайды. Немере қызы: - Бізге көмекке тағы біреу керек
сияқты. Мен күшігімді
шақырайын. Автор: Немере қызы көмекке күшігін
шақырады. Күшігі немере қыздан, немере қыз әжесінен, әжесі атайдан,
атай шалқаннан ұстап тартқылайды. Бірақ тағы да жұлып ала
алмайды. Күшік: Қанеки, біз көмекке мысықты
шақырайық. Мысығым, мысығым келіп бізге
көмектес. Автор: Күшік мысығын шақырады. Мысық
күшіктен, күшік немере қыздан, немере қыз әжейден, әжей атайдан,
атай шалқаннан ұстап әрі тартқылайды, бері тартқылайды. Тағы жұлып
ала алмайды. Мысық: - Менің ойымша бізге тағы да
көмек керек сияқты. Тышқан, тышқан бізге
көмектесші. Автор: Барлығы бірге шалқанды тартады.
Сол кезде шалқанды жерден жұлып
алады.
4К бала
үні сұрақ-
жауап.
Тәрбиеші: Балалар Шалқанды еккен кезде шалқан қандай
болды? Тәрбиеші: Шалқан не арқылы өсті?
Тәрбиеші: Шалқанды кім екті? Тәрбиеші: Шалқан қандай болып өсті?
Тәрбиеші: Атаға шалқанды тартып алуға кімдер
көмектесті? Тәрбиеші: Шалқанның түсі қандай екен?
Тәрбиеші: Оның пішіні қандай?
Тәрбиеші:
Шалқан көкөніс пе, жеміс
пе?
1.4К Бала үні. Құрылымдалған ойын: «Көкөніс пен жемісті
ажырат»
Ойын шарты:
Көкөністі жерге, ал жемісті
ағашқа жабыстырулары
керек.
2.4К Бала үні.
Пед.жетекшілігімен. Құрылымдалған ойын: «Атын атап, тиісті орнына
қой»
Ойын
шарты: Шалқан ертегісінің
кейіпкерлерінің атын атап, жабыстырып шығулары
керек.
Сергіту
сәті
(Ақпараттық құрал арқылы
экраннан
көрсетіледі).
3.4К Бала үні. Педагог
жетекшілігімен ойын: «Көпірді аттап
өт»
Ойын
шарты: Балалар қолдарына қандай
кейіпкерді таңдап алса, сол кейіпкердің үстінен қос аяқтап секіріп
өтуі керек.
- Ал енді біз осы шалқан
ертегісін тантамареско таетры арқылы сахналап
берейік.
(Тантамареско театры. Шалқан
ертегісінің жазбаша аудиосы
беріледі).

|
-Шалқан
жасырылған.

-Сабағынан.
Балалардың жауабы
тыңдалады.
-Иә



Ертегіні мұқият,
зейін қойып тыңдайды.
1.
пе?
.
Балалар: Кішкентай
болды
Балалар: Күту арқылы, күннің жылуы
арқылы өсті Балалар: Ата
екті
Балалар: Үлкен болып
өсті
Балалар: әже, кыз, ит, мысық,тышқан
көмектесті. Балалар: Сары
түсті
Балалар: Дөнгелек.
Балалар:
Көкөніске
жатады.


Балалар ойынды
қызыға ойнайды.

Әжейді
Немере
қызды
Күшікті
Мысықты
Тышқанды
Шалқанды суырып
алды.
Рөлге бөлініп
сахналайды
|