Материалдар / Саматтың ойыны. С дыбысы мен əрпі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Саматтың ойыны. С дыбысы мен əрпі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау Сұраққа жауап бере отырып, диалогке қатысу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2019
436
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТАҚЫРЫБЫ: Саматтың ойыны. С дыбысы мен əрпі.Мектеп:Красно-Поляна жалпы орта білім беру мектебі
Оқушылар саны: 8 Омарбекова Әйгерім Зейноллақызы
СЫНЫП: 0 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:
оқытылумақсаттары 0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау 0.1.4.1. Сұраққа жауап бере отырып, диалогке қатысу 0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу. 0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру.

Күтілетін нəтиже Барлық тəрбиеленушілер:Сурет желісі бойынша сұраққа жауап беріп, əңгіме құрайды.Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз,жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады.С дыбысы – дауыссыз дыбыс, с дыбысының айтылуын дұрысдыбыстайды.Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі сдыбысының орнын ажыратады.С əрпінің баспа түрін жазады. Көпшілік тəрбиеленушілер:Сұраққа жауап беріп, суертті мазмұндайды.С дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы сдыбысының орнын ажыратады.Сөйлемдерді интонация бойынша ажырата отырып (хабарлы,сұраулы, лепті), сөйлеу барысында қолданады.Жазу жолына с əрпінің элементтерін жазады. Кейбір тəрбиеленушілер:Суреттерден педагогтің сұрақтарына сəйкес жауаптарынанықтайды..Сөз/сөйлем сызбасын оқиды.С дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады.Сөз, сөйлем сызбасын құрастырады.
Тілдік мақсат Тəрбиеленушілер:Сұраққа жауап бере отырып, əңгіме құрастырады. Сөйлемсызбасын салып, сөздердің санын анықтайды. Сөздерді буынғабөліп дыбыстық талдау жасайды. Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Əжесінің кебісі, ванна, мəсі.
Өткен алған білім Өткен әріптерді қайталаймыз сөздерді буындап оқып шығамыз, дауысты дауыссыз дыбыстарды қайталаймызТапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл:Пікір алмасу сұрақтары.Суретте не болып жатыр деп ойлайсыңдар?Əжесінің кебісімен Самат неге солай ойнайды?Самат қай күндері бақшаға бармайды деп ойлайсың?Күн атауларының қайсысында С дыбысы естіледі?Самат келесі жылы мектепке баратын болса, ол неше жаста?Қай сан атауында С əрпі бар?





ЖоспарЖоспарланғанУақыт Жоспарланған жұмыс түрлері Ресурстар
І. Дұрыс əсерлікөңіл күй орнату.0–2мин.









II. Өмірліктəжірибенімаңыздандыру.Мақсаттыболжам.3–5 мин.



III. Тақырыпбойынша жұмыс6 – 27мин.
Педагог балалардың оқу қызметіне ынтасынтарту мақсатында шаттық шаттық шеңберінетұрғызып, өлең жолдарын қимылмен айтқызады.Мен талапты баламыңДайын діптер қаламымОқып, жазып үйренемЖақсы білім аламың



Педагог балаларға күннің суретінкөрсетеді.– Күн бізге не шашып тұр?– Күн бізге сəулесін шашып тұр.

Балалар «күн сəулесінен жылу тарайды» дегенсияқты өз ойларын ортаға салады.

Педагог балаларға күн батқан соң аспандайпайда болатын ай туралы əңгімелейді. Əліппе-дəптермен жұмыс. 1-тапсырма.– Суреттен не болып жатыр деп ойлайсыңдар?Сурет бойынша балалар «Менің отбасымның біркүні» тақырыбында əңгіме құрайды.Отбасындағы кішкентай баланың аты –Самат. Ол əжесіне еркелейді. Əжесінің мəсісінқайық жасап ойнады. Əжесі мəсісін іздеді.Саматтан сұрады. Самат көрмегенін айтты.Əжесі өзінің мəсісі суда қайық болып қалқып жүргенін көрді. Педагог балаларға кебіс, мəсі сөздерінің мағынасын түсіндіреді. «Саматтың осы қылығы дұрыс па?» деген сұрақ қойып, балалардың пікірлерін тыңдайды.2-тапсырма.– Самат қай күндері бақшаға бармайды депойлайсың? (Балалар апта күндерін бояйды).Балалар апта күндерін атауларымен атап, санапшығады.– Біз балабақшаға келетін күндеріміздіатаңдаршы?– Аптасына неше күн балабақшаға келеміз?Педагогтің сұрақтарына балалар жауап береді.– Дүйсенбі, сейсенбі, сəрсенбі, бейсенбі, сенбіжексенбі.Апта күндерінде тек жұма сөзінде с дыбысыестілмейтінін табады.– Самат келесі жылы мектепке баратын болса,ол неше жаста?Педагогпен бірге балалар мектепке баланыңнеше жастан келетіні туралы əңгімелейді. С- дыбысы дауыссыз дыбыс, Тілдің ұшытөменгі тістерге тіреліп тұрады жəне Жұмсақтаңдай көтеріліп, мұрынға баратын ауа жолынжабады, дыбыс перделері ашылады.

Сергіту сəті.3-тапсырмаС əрпімен таныс болайық. Педагог М. Əлімбаевтің өлеңін оқып береді.Балалар өлеңді не туралы екенін мазмұндайды.Суреттегі айдың, орақтың суретіне қарап Сəрпінің бейнесіне ұқсайтынын айтады.Балалар С əрпіне ұқсайтын тағы басқабейнелерді табады.4-тапсырмаСынған сағатты жөндейміз.Суреттегі сағаттың қандай сандарыжетіспейтінін анықтайды. 1, 2, 3, 6 цифрларынанбасқа сандарды атайды. 8 санының недентізілгенін айтады.Қандай сандарда С əрпі естілетінін анықтайды.Сегіз, бес сандарын атайды.С əрпінің баспа түрін жазу жолдарына жазады.



Күннің суреті.

















Əліппе-дəптер







Кебіс пенмəсініңсуреттері



























Ай мен орақтыңсуреті. С əрпі жазылғанплакат.



Əліппе-дəптер.
IV. қорытындысы.Рефлексия Педагог балалардың оқу қызметінебелсенділіктерін бақылауы бойынша талқылап,оқу қызметін қорытындылайды. Рефлексия. Өз білімдерін смайликтерарқылы бағалайды. Əліппе-дəптер


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!