|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сан аралықтар. Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы. |
|||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.8 сан аралықтарды кескіндеу; 6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу; |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар сан аралықтарын кескіндейді және сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табады. Тапсырмалар орындау барысында бағытталған сұрақтар қою арқылы өмір бойы білім алуға үйренеді, сонымен қатар өзіне деген сенімділікті, ойын ашық жеткізе мүмкіндік беріледі, бір-бірімен ой бөлісуге, бір-бірінің пікіріне құрметпен қарауға, ынтымақтастыққа, өзара қарым-қатынасқа тәрбиелейді. |
|||||||||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу: |
Жауапкершілік пен адалдыққа баулу. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Үйге тапсырмасын тексеру: №906(т), №908(т), №912(т) «Плюс-минус» әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы жауаптарын тексереді.
Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Миға шабуыл» әдісі арқылы шолу сұрақтары қойылады. |
а) Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды. ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.
Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске түсіреді. |
Рахмет айту
бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
kundelik.kz
қима қағаздар |
||||||||||||||||||
|
Негізгі бөлім 15 минут |
Жаңа білімді қалыптастыру Координаталық түзудегі А және В сан аралықтарының ортақ бөлігін құрайтын сандар жиынын А және В сан аралықтарының қиылысуы деп атайды. А ∩ В - қиылысу белгісі.
Мысал 1. (– ∞; 3] және [– 4; +∞) сан аралықтарының қиылысу аралығын табайық. Жазылуы: (– ∞; 3] ∩ [– 4; +∞) = [– 4; 3]. Мысал 2. [– 1; 5] және [3; 7] сан аралықтарының қиылысу аралығын табайық. Жазылуы: [– 1; 5] ∩ [3; 7] = [3; 5].
Мысал 3.
[0;4] және
[6;10] сан аралықтары қиылыспайды немесе оларға ортақ сан аралығы
жоқ.
Белгіленуі: [0;4] А және В сан аралықтарының кем дегенде біреуіне тиісті сандар жиынын А және В сан аралықтарының бірігуі деп атайды. А U В – бірігу белгісі.
Мысал
4: [– 1; 5] және [3; 7] сан аралықтарының
бірігуін табайық.
Жазылуы: [– 1;
5]
Мысал
5: [0; 4] және [6; 10] сан
аралықтарының бірігуін табайық. Жазылуы: [0;
4] |
Білім алушылар ережелерді тыңдайды. Есептерді шығарады. Математикалық тілде сөйлейді.
Тапсырмалар: №1. Координаталық түзуді пайдаланып, сан аралықтарының қиылысуын және бірігуін тауып, кестені толтырыңдар:
|
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
Оқулық, дәптер, қима қағаздар
|
||||||||||||||||||
|
Оқулықпен жұмыс 20 минут |
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану А деңгейінің есептері №926, №927 В деңгейінің есептері №928, №929 |
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды.
|
Әрбір жауапқа 1 балл қойылады. |
Үлестірмелі қағаздар, оқулық |
||||||||||||||||||
|
ЕББҚ |
ҮТОЖ Амалдарды орындап, олардың жауаптарын сызық арқылы қосыңдар.
Дескриптор: -Амалдарды орындайды. -Мәнін табады. ДОЖ
|
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексереді. Тапсырмалар алгоритмі көрсетіледі. Тапсырмаларды орындайды. Оқушылар бағаланады.
|
|
Үлестірмелі қағаздар
|
||||||||||||||||||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту: Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын:
Үйге тапсырма: №930, №933 Кері байланыс Рефлексия: «Көңіл-күй» Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді. |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. Рефлексия: «Көңіл-күй»
Оқушылар үш түрлі күйдегі смайликтер арқылы сабақты түсінгенін, түсінбегенін көрсетеді. |
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке бағаларын қою |
6 сынып математика 2–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж
Kundelik.kz |
||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру. Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру,жеке көңіл бөлу Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру. Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау. |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сан аралықтар. Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы.
Сан аралықтар. Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы.
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сан аралықтар. Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы. |
|||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.8 сан аралықтарды кескіндеу; 6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу; |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар сан аралықтарын кескіндейді және сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табады. Тапсырмалар орындау барысында бағытталған сұрақтар қою арқылы өмір бойы білім алуға үйренеді, сонымен қатар өзіне деген сенімділікті, ойын ашық жеткізе мүмкіндік беріледі, бір-бірімен ой бөлісуге, бір-бірінің пікіріне құрметпен қарауға, ынтымақтастыққа, өзара қарым-қатынасқа тәрбиелейді. |
|||||||||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу: |
Жауапкершілік пен адалдыққа баулу. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Үйге тапсырмасын тексеру: №906(т), №908(т), №912(т) «Плюс-минус» әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы жауаптарын тексереді.
Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Миға шабуыл» әдісі арқылы шолу сұрақтары қойылады. |
а) Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды. ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.
Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске түсіреді. |
Рахмет айту
бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
kundelik.kz
қима қағаздар |
||||||||||||||||||
|
Негізгі бөлім 15 минут |
Жаңа білімді қалыптастыру Координаталық түзудегі А және В сан аралықтарының ортақ бөлігін құрайтын сандар жиынын А және В сан аралықтарының қиылысуы деп атайды. А ∩ В - қиылысу белгісі.
Мысал 1. (– ∞; 3] және [– 4; +∞) сан аралықтарының қиылысу аралығын табайық. Жазылуы: (– ∞; 3] ∩ [– 4; +∞) = [– 4; 3]. Мысал 2. [– 1; 5] және [3; 7] сан аралықтарының қиылысу аралығын табайық. Жазылуы: [– 1; 5] ∩ [3; 7] = [3; 5].
Мысал 3.
[0;4] және
[6;10] сан аралықтары қиылыспайды немесе оларға ортақ сан аралығы
жоқ.
Белгіленуі: [0;4] А және В сан аралықтарының кем дегенде біреуіне тиісті сандар жиынын А және В сан аралықтарының бірігуі деп атайды. А U В – бірігу белгісі.
Мысал
4: [– 1; 5] және [3; 7] сан аралықтарының
бірігуін табайық.
Жазылуы: [– 1;
5]
Мысал
5: [0; 4] және [6; 10] сан
аралықтарының бірігуін табайық. Жазылуы: [0;
4] |
Білім алушылар ережелерді тыңдайды. Есептерді шығарады. Математикалық тілде сөйлейді.
Тапсырмалар: №1. Координаталық түзуді пайдаланып, сан аралықтарының қиылысуын және бірігуін тауып, кестені толтырыңдар:
|
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
Оқулық, дәптер, қима қағаздар
|
||||||||||||||||||
|
Оқулықпен жұмыс 20 минут |
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану А деңгейінің есептері №926, №927 В деңгейінің есептері №928, №929 |
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды.
|
Әрбір жауапқа 1 балл қойылады. |
Үлестірмелі қағаздар, оқулық |
||||||||||||||||||
|
ЕББҚ |
ҮТОЖ Амалдарды орындап, олардың жауаптарын сызық арқылы қосыңдар.
Дескриптор: -Амалдарды орындайды. -Мәнін табады. ДОЖ
|
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексереді. Тапсырмалар алгоритмі көрсетіледі. Тапсырмаларды орындайды. Оқушылар бағаланады.
|
|
Үлестірмелі қағаздар
|
||||||||||||||||||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту: Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын:
Үйге тапсырма: №930, №933 Кері байланыс Рефлексия: «Көңіл-күй» Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді. |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. Рефлексия: «Көңіл-күй»
Оқушылар үш түрлі күйдегі смайликтер арқылы сабақты түсінгенін, түсінбегенін көрсетеді. |
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке бағаларын қою |
6 сынып математика 2–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж
Kundelik.kz |
||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру. Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру,жеке көңіл бөлу Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру. Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау. |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
шағым қалдыра аласыз




















