"сан ерекшеліктері" логика сабағына

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"сан ерекшеліктері" логика сабағына

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы

Сан ерекшеліктері 11 және 111

Мақсаты

  • Ферроль әдісімен 11және 111 садарын көбейту;

  • Екі орынды санды11, 111 санына шапшаң көбейту;

  • Үш орынды санды11, 111 санына шапшаң көбейту;

Жалпы мақсат

Тақырыптарды тапсырмалар көмегімен танысу арқылы жатқа біледі, оны топ арқылы есептер шығара алады

Күтілетін нәтиже

Оқушылар тақыптарды меңгеру арқылы түсініктерін дамытып, топ арқылы тапсырмаларды орындауға дағдланады.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Кім жылдам, Кім алғыр

Қолданылатын ресурстар

маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, бор

Ұйымдастыру кезеңі


Тренинг

Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы топқа бөлу

Оқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті










Түсіну зерттеу

Талдау жасау

  1. 54 11 = 594

  2. 58 11 = 638

  3. 42 111 = 4(4+2)(4+2) = 4662

  4. 345 11 = 3795

24   111 = 2 (2 + 4) (2+4) 4 = 2664 (2 қадам жылжыттық)

24   1111 = 2 (2 +4) (2 +4) (2+4) 4 = 26664 (3 қадам жылжыттық)

 81   11111= 8 (8+1) (8+1) (8+1) (8+1)1= 899991 (4қадам жылжыттық)

 72   111111 = 7999992 (5қадам)

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға топпен практикалық жұмыс беріледі

Мына сандардың.



Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сандардың екінші дәрежеге шығаруды

Топпен жұмыс жасайды


Қолдану

Топпен жұмыс:

1 топ

20-30сандар аралығындағы сандарды 11 және 111 санына шапшаң көбейту ;

2 топ

30-40 сандар аралығындағы сандарды 11 және 111 санына шапшаң көбейту;

3 топ

40-50сандар аралығындағы сандарды 11 және 111 санына шапшаң көбейту;

4 топ

50-60сандар аралығындағы сандарды 11 және 111 санына шапшаң көбейту;



Жұппен жұмыс:

  • Үш орынды санды 11, 111 санына шапшаң көбейту;

  • 1. 654

  • 2. 456

  • 3. 865

  • 4. 635

  • 5. 795

  • 6. 364

  • 7. 268

  • 8. 945

  • 9. 168

  • 10. 973

  • 11. 294

  • 12. 693

  • Екі орынды санды 111 санына шапшаң көбейту


Оңнан солға қарай тізбектей бірінші көбейткіштің соңғы цифрын жазу керек. Содан кейін цифрларының қосындысы, соңында көбейткіштің бірінші цифрын жазу керек.


Мысалы: 42 111 = 4(4+2)(4+2) = 4662

68 111 = 7548

1) 8-ді жазамыз

2) 6+8 = 14, 4-ті жазып, 1-ді ойға аламыз

3)6+8+1 = 15, 5-ті жазып, 1-ді ойға аламыз.

4) 6+1 = 7

  • Үш орынды санды11, 111 санына шапшаң көбейту


345 11 = 3795, өйткені 1 5 =5; 4+5 =9; 3+4 =7; 1 3=3.


abc 11 = (100a +10b +c) (10+1)= 1000а + 100(a +b) + 10(b+c)+c


989 111 = 109779, өйткені 1 9 =9; 8+9= 17,7 жазылады 1 ойда; 9+8+9=26+1=27,7 жазылады 2 ойда;

9+8=17+2=19,9 жазылады 1 ойда; 1 9=9+1=10.


Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., жұппен жұмыс жасап бір-біріне түсіндіреді

Сергіту сәті

Қазақ халқының қасиетті сандары туралы ойларымен бөлісу;

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Логиканы дамытуға арналған есептерді шығарады

Талдау

Топпен жұмыс «комбинаторика» Cанды лезде 1001-ге көбейту

1001 – даңқы шыққан Шахеризада саны 7, 11 және 13 сандарына қалдықсыз бөлінеді немесе 1001=7 11 13 болады, бірақ бұл санның ерекшелігі бұл емес.

Кез- келген екі таңбалы санды 1001-ге көбейткенде, нәтиже сол санды екі рет тіркеп, арасына 0 санын тіркегендегі мәнге тең болады.


Мысалы: а) 47 1001=47047 б) 68 1001=68068.


----------------------

-------------------------





Топтарға жаңа тақырып бойынша толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі.Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа тақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және жұмыс істеу

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, әр топтан оқушыортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау, тапсырмаларды орынату

Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.


Бағалау

  1. 65*11

  2. 33*111

  3. 13*1001

Қалыптастырушы бағалауға арналғын тапсырмалар

Өзін өзі жеке бағалайды

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.01.2019
530
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі