2-қадам: топқа
бөлу
Қима сандар бойынша топқа
бөлінеді.
1-топ. 1 таңбалы
сандар.
2-топ. 2 таңбалы
сандар.
3-топ. 3 таңбалы
сандар.
3-қадам: Өткен сабақты пысықтау. Үй
тапсырмасын сұрау.
«Сұрақты ұстап ал»
әдісі арқылы топтағы оқушылар
бұршағы бар қапшықты лақтыру арқылы өткен сабаққа байланысты
бір-біріне сұрақтар қояды, басқа топ жауап
береді.
Бағалау парағында №1 тап.
өздерін тиісті түспен бағалап кетеді.
-
Сан
есімі бар сөздерден сөйлем құра.
-
Сан
есім қандай сұрақтарға жауап береді?
-
Сан
есім нені білдіреді?
-
Сан
есім қандай сөз табымен байланысады?
4-қадам: « Жолдама
қоржын» Данышпан қарғаның
тапсырмаларын оқып, баларға тапсырма
беріледі.
«РАФТ»
әдісін қолданамын.
Бағалау парағынан №2 тап.
Тиісті түспен бағалап өтеді.
Қалыптастырушы бағалау: «
Жарайсың!», «Тамаша!» деген мадақтау сөздері арқылы
жүргізіледі.
5-қадам.
Оқулықпен жұмыс.11-жаттығу.
Сан есімдердің қай сөз табымен байланысып тұрғанын көрсету керек.
(Тақтамен жұмыс)
Бағалау парағынан №3 тап.
Тиісті түспен бағалап өтеді
6-қадам.
Сергіту сәті
«Ойлан тап»
әдісі арқылы
жүргіземін.
Терісінен оқысаң, ол-сан.
(Қырық)
Тұрар іште қамалып.
Ашылғанда қос есік,
Көрінеді ағарып.
(Тіс)
7-қадам:
Оқулықпен жұмыс.
13-жаттығу. (Ауызша жүргізіледі) Сан
есімнің басқа да сөйлем мұшесі болатынын
түсіндіру.
Бағалау парағынан №4 тап.
Тиісті түспен бағалап өтеді
8-қадам.
Топтық жұмыс
жүргізуде «4 бағыт-1 ұғым»
әдісі арқылы оқушылар Сан есім жайлы
білгендерін, өмірмен байланыстырып жазуы
тиіс.
Нұсқаулық:
-
Нені білдіреді?
Сұрақтары.
-
Немен байланысады.
-
Сөйлемдегі сөйлем
мүшесі.
-
Өмірде қолданысы.
Қалыптастырушы бағалау:
Данышпан қарғаның аудио жолдауын
тыңдау.
Бағалау парағынан №5 тап.
Тиісті түспен бағалап өтеді
|
Қима
сандар.
«Бұршақ» қапшығы
Интерак-тивті тақта,
бейнеро-лик
А3 қағаздар түрлі-түсті
маркер
Интерактивті тақтадан аудио
тыңдату.
|