Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сан есімді қайталау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ орта мектеп МКМ
(білім беру ұйымының атауы)
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне Қазақ тілі пәніне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
Ортақ тақырып: «Саяхат» |
|||||||
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|||||||
Күні: |
|
|||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспаған саны |
||||||
Сабақтың тақырыбы |
132 – сабақ. «Сан есімді қайталау» ( Қазақ тілі 2 -бөлім. Оқулық 119 – 120 бет Алматы «Атамұра» баспасы, 2022ж. ) |
|||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
2.3.1.1 мұғалім көмегімен жеке сурет, сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу; 2.2.5.1* дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу |
|||||||
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушы:
|
|||||||
Сабақтың барысы |
||||||||
Сабақтың кезеңі\уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 1 минут |
|
Оқушылар бір-біріне жылы лебіздер айтады |
Керемет! |
|
||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту Алдыңғы білім 5 минут Білу
Сабақтың ортасы Түсіну Жаңа сабақ 5 минут
Жұптық жұмыс 10 минут Талдау
Жеке жұмыс Жинақтау 6 минут |
«Ой қозғау» бөлімі https://learningapps.org/display?v=p96a1r6wj23 сан есім туралы өткендерін тиянақтау тапсырмаларын орындайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.
49-жаттығуда
Жауабы: 3 қызыл,3 көк, 3 сары тотықұс. Барлығы 9 тотықұс. ЕББҚЕО мұғалмінің көмегімен дәптерге жазып,еептейді.
50-жаттығу
ЕББҚЕО – өз көшесі туралы айтады.
51-жаттығу
Жоспар:
48-жаттығу
|
Оқушылар ұяшықтарды таңдап, сұрақтарға жауап береді. Сабақ тақырыбымен, мақсатымен танысады Бейнесабақты көре отырып, мұғаліммен бірге жаңа сабақты түсініп алады.
Оқушылар 49-жаттығуды түсініп оқып, орындайды.
Оқушылар жаттығуды жұбымен бірге орындайды.
Жоспар бойынша әңгіме құрап жазады.
Әр топ оқушылары сурет бойынша әңгіме құрап жазады. |
ҚБ: Мұғалімнің ауызша бағалауы үздіксіз жүріп отырады.
ФБ-4 балл Дескриптор -жұмбақты түсініп оқиды; - көк тотықұстың санын табады; -сары тотықұсты табады -барлық санын есептейді. ФБ-2 балл Дескриптор -көшесінің атын біледі; -ерекше нысандар туралы айтады; -сан есімдерді қолданады;
ФБ-2 балл Дескриптор -Қазақстан жері туралы біледі; -Қазақстан халқы туралы біледі; - Қазақстанның көрікті жерлерін біледі; -ойларын жүйелі жеткізеді. ФБ-2 балл Дескриптор -Топ ережесін сақтайды; - жеуге жарамды саңырауқұлақтар жолын табады. |
Интерактивті тақта
Оқулық 117-118 бет дәптер
|
||||
Бағалау ҚБ тапсырмасы 8 минут
|
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары: 1-тапсырма Жұмбақтың шешуін тап. Күрделі сан есімді анықта. Екі атасы бар, Он сегіз анасы бар. Он сегіз анасының әрқайсысында Тоғыз-тоғыздан баласы бар. (Тоғызқұмалақ) 2-тапсырма Жұмбақтың шешуін тап. Сан есімдердің түрін анықта. Бір шаhар жаратылды бітеу қақпа, Жүргізіп патша отыр алтын тақта. Уәзірі он екіден - жиырма төрт, Әр уәзір алыс жерде әр уақытта (Дойбы) 3-тапсырма Жаңылтпашты оқы. Сан есімнің түрін анықта. Жүз бала жүгірді: Жартылай ұл бала жүгірді, Жартылай қыз бала жүгірді. Жарыста Гүл-дала дүбірлі, Гүл – дала дүбірлі. |
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын өз беттерімен орындайды. |
ФБ-2 балл Дескриптор 1-сұраққа дұрыс жауап береді 2-сұраққа дұрыс жауап береді 3-сұраққа дұрыс жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау
|
||||
Үйге тапсырма |
Ережелерді қайталау
|
|
|
|
||||
Бағалау критерийлері |
Барлық оқушы:
|
|||||||
Рефлексия 1 минут |
“Аяқталмаған сөйлемдер” Бүгін мен…………………. білдім …………….. қызықты болды. …………………….. қиын болды. ……………………. екенін түсіндім. Мен енді………………….. білемін. Мен………………………………. білім алдым. Мен………………………………….. үйрендім.
…………………………… менің қолым Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |