Мағынаны
тану
Жаңа
сабақ
|
Бүгінгі сабақта Санамақ
құрастырып үйренеміз.1-ден 20-ға дейінгі сандарды санау. Тура және
кері санау.
Балалар біздің әр кезеңіміз
ойын түрінде болады.
-
«Шашу» ойыны екі топқа
тапсырма беру. 0-ден 10-ға дейін сандар, 10-20 дейінгі сандарды
жинап «Қарлығаштар» деген сөзді жинап оқып шығу керек. Қай топ тез
құрастырып шығады екен қанекей.
0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Қ а р л ы ғ а ш т а
р
Осы сандарды тура және кері
санау ағылшын тілінде, орыс тілінде
Қарлығаштың
тапсырмасы:
Қарлығаштар өз ұясын құрды. Ол
бізге жай ұшып келген жоқ.Қарлығаштар, балалар сендердің
білімдеріңді тексеруге келді. Олар сендерге түрлі тапсырмаларын
дайындап әкелді.
Біз шашылған
сандармыз,
Орнымызды
табамыз
Көңілді боп
жүрейік
Енді санап
көрейік.
1-20-ға дейін тура кері
санау.Жарайсыңдар балалар сендерге
осы 1-ден 9-ға дейінгі сандар
қалай аталады?
Ал , 10-нан кейінгі сандарды
қалай атаймыз? Бір таңбалы сандар ең үлкен қай
сан?
Бір таңбалы сандарды атаңдар?
1,2,3,4,5,6,7,8,9
20 дейін екі таңбалы сандарды
атаңдар. 11,12,13,14,15,16,17,18,19,20
Тақ сандар 1,3,5,7,9 ,
11,13,15,17,19
Жұп сандар
2,4,6,8,10,12,14,16,18,20
2,.«Санамақ»
ойыны
Кел, санамақ
санайық,
Санайық та ,
табайық.
Ойын аты
«Санамақ»
10-ға дейін
кідірмей,
Кім санайды
мүдірмей.
Кім санамақ біледі Оқушылар өз
білген санамақтарын айтады.
Сурет бойынша санамақтар
құрастырып шығады.
1 дегенім
–балапан
2 дегенім
ешкі
3 дегенім
үйрек
4 дегенім
төсек
5 дегенім
бұлт
6 дегенім
аю
7 дегенім
жапырақ
8 дегенім
сандық
9 дегенім
торсық
10 дегенім
ою
-Өздері санамақ құрастырады...
(бағыт беру, талдау, түсіндіру)
Ойлан
тап!
Үйге келді
Мадияр
Оған қоса
Алдияр.
Кейін келді
Айдана
Қанша болды бар бала?
3
Бес алманың
екеуін
Досың сұрап
алды.
Айтшы сонда
нешеуі,
Өз қолында қалады?
3
Табақта үш
алма
Қолымда 2
алма
Қосқанда
барлығын
Болады неше алма?
5
Бір қоянның екі қүлағы
бар,
Екі қоянның неше құлағы бар|?
4
10 асықтың 3-еуін досың сұрап
алды, айтшы сонда нешеуі өзінде қалды? 7
Тал басында бес жапырақ тұр
еді
Жел соқты да
үзіліп
Ұшып кетті
екеуі
Тұр әлі
ілініп
Жапырақтың нешеуі?
5-3 =2
Қорытынды
«Кім жылдам»
ойыны
Тізбекті есеп есеп
шығару
5+2 3+6 9-5 8-6 7+2 9-6 4+5
2+3 8+2
Сонымен бүгінгі сабақта қандай
сандарды қайталадық? Сабақ ұнады ма?
Рефлексия
Сабаққа жақсы қатысқан
оқушыларға жұлдызша, тұртбұрыш тарапыт беру. Мадақтау ,
марапатттау
|