-
Бөлім
|
|
Педагогтің аты-жөні
|
|
Күні:
|
|
Сынып:
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Сандар әлемі: 1000-нан жоғары сандарды оқу, жазу және салыстыру
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту
мақсаттары
|
Сабақтың мақсаты:
-
1000-нан жоғары сандарды дұрыс оқуды және жазуды меңгеру.
-
Сандарды салыстыру және оларды өсу/кему ретімен орналастыру.
-
Разрядтық құрамын талдау арқылы сандарды түсіну.
|
Сабақтың барысы
-
Сабақтың
кезеңі/уақы
т
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
|
Oқушылapмен
сәлемдесу, оқушыларды түгeлдeу, oқушылapдың нaзapын caбaққa aудap
у.
|
Мұғаліммен
амандасады.
|
|
Түрлі – түсті доптар,
Оқулық,видео слайдтар, көрнекіліктер:
|
|
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру, жаңа
тақырыпқа шолу
|
Сабақтың
тақырыбын дәптерге жазады, сабақтың
мақсаттарыме
н
танысады.
|
Сандар
жазылған
түрлі-түсті
карточкалар (1- ден 10-ға дейін).
|
|
Психологиялық ахуал орнату
|
|
Суреттер:
жеміс-
|
|
|
«Түстер
әлемі» жаттығуы Мақсаты:
|
жидектер,
жануарлар немесе
ойыншықтарды
|
-
|
|
оқушылардың есту арқылы есте сақтауын дамыту
Қағаз бетінде екі кішкентай қызыл және жасыл
допты орналастырып
,
олардың ортасына үлкен көк допты қойыңыз. Ал жасыл доптың қасына
кішкентай сары
допты
қосыңыз.
|
|
ң
топтары (әр топта әртүрлі сан болуы қажет).
Сан қатарлары көрсетілген плакат немесе интерактивті
тақтаға арналған слайд.
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа тақырыпты түсінуге бағытталған бағытталған
оқыту ортасын құрады
|
Мұғалім
ұсынған тапсырмалард ы орындайды
|
|
Электронды
оқулық, презентация
|
-
Теориялық бөлім
? Мұғалім түсіндіреді:
-
1000-нан жоғары сандар: Сандарды жазу ережесі мен дұрыс оқу тәсілдері.
-
Разрядтар: Бірліктер, ондықтар, жүздіктер, мыңдықтар арасындағы байланыс.
-
Салыстыру белгілері: >, <, = таңбаларын қолдану.
-
Мысал: 3542 және 3425 сандарын салыстырғанда мыңдық разряды маңызды.
? Қосымша: Интерактивті тақта арқылы мысалдарды
көрсету (мысалы, сандардың разрядтық құрамын
диаграммада көрсету).
-
Тапсырмалар
Тапсырма 1: Сандарды оқы және жаз
? Мәтін: Берілген сандарды оқып, жаз.
➡️
4821, 7093, 6345, 9001
Бағалау критерийі:
✅ Сандарды дұрыс оқиды және жазады.
✅
Сандардың жазылуын қатесіз орындайды.
Дескрипторлар:
|
Барлық сандарды дұрыс оқып, жазды. 1-2 қатеге жол
берді.
? 3
немесе одан көп қате жіберді.
Тапсырма 2: Сандарды салыстыр
?
Мәтін: Берілген сандарды салыстыр және дұрыс белгі қой
(>, <, =).
➡️ 3521 3519
➡️ 6020 6200
➡️ 4875
4875
Бағалау критерийі:
✅
Сандарды салыстырып, дұрыс таңбаларды қояды.
✅
Салыстыру ережелерін түсінеді.
Дескрипторлар:
Барлық салыстырулар дұрыс. 1-2 қате жіберді.
? 3
немесе одан көп қате жіберді.
Тапсырма 3: Разрядтарды
анықта
?
Мәтін: Берілген сандардың разрядтық құрамын анықта.
➡️ 4821
= 4 мыңдық + 8 жүздік + 2 ондық + 1 бірлік
➡️ 7093
= ?
➡️ 6345 =
?
Бағалау критерийі:
✅
Сандардың разрядтық құрамын дұрыс анықтайды.
✅
Барлық разрядтарды дұрыс атады.
Дескрипторлар:
Барлық разрядтарды дұрыс атады. 1-2 қате жіберді.
? 3
немесе одан көп қате жіберді.
-
Рефлексиялық ойын
?
"Сандар жарысы" ойыны:
-
Оқушыларға карточкалар таратылады. Әр карточкада бір сан жазылған (мысалы, 3542, 4510, 7631,
3099).
-
Оқушылар бұл сандарды өсу ретімен немесе кему ретімен орналастыруы керек.
-
Әр
оқушы өз карточкасын кезекпен оқып, дұрыс орынға қояды.
Бағалау:
эмодзилер беріледі.
-
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы Рефлексия
әдісі:
?
"Бағалау шкаласы"
-
"Барлығын түсіндім, тапсырмалар оңай болды."
-
"Орташа түсіндім, аздап көмекті қажет еттім."
-
?
"Қиын болды, қосымша түсіндіру керек."
Бұл әдіс оқушылардың өз білімін бағалап, мұғалімге кері байланыс береді.
|
Сабақтың аяғы
|
Оқушыларға өзін-өзі бағалауды
ұйымдастыру
Кері байланыс орнату
|
Өзін-өзі
бағалау
«Сұрақты қайта құру» әдісі
Мақсаты: нақты
жауапты талап ететін сұрақты дәлелді
сұраққа өзгерту.
Мысалы,
«Тарихты неге оқимыз?» деген сұрақты
«Тарихты
оқу бізге не үйретеді?» деп
өзгертуге
болады.
|

|
бағалау
парақтары
|