Сандар тізбегін тиімді тәсілмен шығару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сандар тізбегін тиімді тәсілмен шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Сандар тізбегін өмірмен байланыстырып есептер талдау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін

мектеп директорының

оқу ісі жөніндегі орынбасары

___________

«13» ақпан 2025ж.


Пән

Алгебра

Бөлім

9.3А Тригонометрия

Педагогтің аты-жөні

Пернебай Айжан Сериккызы

Күні

13.02.2025 жыл

Сынып: 9 «В»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Екі бұрыштың қосындысы мен айырымының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің формулалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.4.3 бұрыштардың қосындысы мен айырымының, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығару

Сабақтың мақсаты

бұрыштардың қосындысы мен айырымының, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығарады

Құндылықтарға баулу

-оқу тапсырмасын орындауда табандылық таныту

-жұмыс уақыты мен ресурстарды тиімді пайдалануға дағдыландыру

Сабақ барысы

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы




5 минут

Сәлемдесу;

Оқушыларды түгелдеу;

Сабақтың мақсатымен таныстыру


Үй жұмысын тексеру

679


Сұрақ-жауап

1) бұрыштары үшін келтіру формулаларын атаңдар.

2)Келтіру формуласының кез келгенін қандай ереже бойынша жазуға болады?

Мұғаліммен сәлемдесу;




Үй жұмысы ауызша тексеріледі



Оқушылар сұрақтарға қол көтеріп жауап береді







Мадақтау арқылы бағалау

Тақта

Оқулық



Сабақтың ортасы

15 минут


























20 минут

Жаңа сабақ

Екі бұрыштың қосындысы мен айырмасының кез келген тригонометриялық функциясын осы бұрыштардың тригонометриялық функциялары арқылы өрнектеуге болады.



Оқулықтан есептер шығару

682

Қосу формулаларының көмегімен өрнекті түрлендіріңдер.

683

Өрнекті екі бұрыштың қосындысы мен айырымының тригонометриялық функциясына түрлендіріп, оның мәнін табыңдар.

684

Өрнектің мәнін табыңдар.(ауызша)

Оқушылар тақырыпты тақтаға қарап түсінеді, көмек керек болса мұғалім көмегіне жүгінеді





















Қосу формулаларын қолданып, өрнекті түрлендіріп жазады









Қосу формулаларын қолданып, өрнектің мәнін табады










Мадақтау арқылы бағалау

Тақта

Оқулық


Сабақтың

соңы

5 минут

Қорытындылау.

Рефлексия.

Үй тапсырмасын беру

685

Сабақ соңында оқушылар кері байланыс береді

- тақырып бойынша не білемін?

- тағы не білгім келеді?

- не істей аламын?

1-10 баллдық жүйеде бағаланады



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.10.2025
70
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі