Материалдар / Сандарды қосу және азайту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сандарды қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2019
416
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: математикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2А бөлім –20 көлеміндегі сандарды қосу және азайту Күні:Сынып: 1

Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: 25Қатыспағандар саны: Мұғалім
Сабақ тақырыбы№ 38. Қосу кестесі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.2.4 бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану 1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 және 1-дің қасиетін қолдану
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушы;“+”, “–”, “=” таңбасын қолдану;Көпшілік оқушылар: бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады, біледі және қолданады Кейбір оқушылар: қосу мен азайту амалдарының компоненттері атауын өрнектерді оқу мен жазуда қолданады
Бағалау критерийлері
  • бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады, біледі және қолданады;


  • қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 және 1-дің қасиетін қолданады.
  • Дескрипторлар
  • Сандарды қосады
  • Баған және жол нөмерілерін пайдалануға үйренеді.
  • Қосудың ауыстырымдылық қасиетін түсінеді.
  • Тілдік мақсаттар

    Пәндік: Жолдың нөмері, бағананың нөсеріТерминология Қосылғыш, қосныдының мәні Диалогтық; Қосу кестесін құрастыра аласың ба?
    Құндылықтарды дарыту Топпен жұмыс жасау, жұмысын дәлелдеу, шығармашылыққа баулу
    Пәнаралық байланыстарДүниетану, математика
    Бастапқы білім

    Масса көлем кесінді қғымдары


    кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы3-5 мин









    Видеоролик қарау- Бұл не жайлы? Қандай пішіндер болғанын мұқият қараңдар.-Балалар, заттардың барлығын өлшеуге бола ма?-Барлық заттардың ұзындығы бірдей ме?-Үлкен заттардың ұзындығын қалай өлшеуге болады?-Заттардың ұзындығын қандай өлшеу құралдары арқылы өлшеуге болады? /оқушылардың жауаптарын тыңдау/ Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау Қосу кестесінің атауларымен таныстыру

    Интерактивті тақта











    Сандар »



    Сабақ ортасы





    18 минут







































    5 минут
    (ТЖ)Суретпен жұмыс Қосу кестесімен танысу. Мақсаты: Қосылғыштардың баған , жол атауларымен таныстыруНұсқаулық:Кестемен танысуДәптерге жазуҚосындысын табу-Балалар, оқулықтағы кестені құрастырып көреміз?-Нені байқадың ?-Баған мен жолдың не айырмашылығы бар -Қосудың ауыстырымдылық заңы дегенде нені түсіндің?(ҚБ) Бірін-бірі тексеру. Мұғалімнің бақылауы.Ойлау дағдыларының Білу және түсіну деңгейі:Бағалау критерийлері:Білім алушы

  • 0 санының құрылу жолын түсіндіреді.
  • 20 көлемінде тура және кері бағытта санайды.


  • Сандардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.


  • 1-тапсырма Суретке сәйкес өрнектер жазыңыз. 0 санының құрылу жолын түсіндіріңіз2-тапсырмаҚатарды белгісіз сандармен толықтырып жазыңызСергіту сәті: Қимыл-қозғалыс жаттығуларды орындау. (ЖЖ) Практикалық жұмысҚБ жұмыстарын бақылау. (Ө)Дәптермен жұмыс77-78-беттер бойынша жұмыс жүргізіп, тапсырмаларды (ҚБ) Жұптар ауысып тексереді



    Сызғыш, өлшеуіш лента, ұзындық бірліктерінің атауы жазылған плакат.



    Сынып бөлмесіндегі заттар, көлемі үлкен геометриялық фигуралар.











    А4 парақтарыМаркерлер.









    Жұмыс дәптерлері лар
    Сабақтың соңы5 минут









    Мақсатқа қайта оралу.(Ұ)Бізді қоршаған әлемде осы фигураларды қай жерде көргенін талқылау. Оқушылардан осындай фигураларды үйлерінен тауып алып, қабырғаларының ұзындығын өлшеуді тапсыру.Кері байланыс: -







    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? «Қарқын» Жоғ деңгейдегі оқушыларға« Сынып бөлмесіндегі заттардан бірін өлще»Орта деңгей« кітап дәптердің ұзындығын өлше»Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Смайликтер арқылы бағалауФормативті бағалау

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?




    Қорытынды бағалауСабақтың ең ұтымды кезеңдерін атаңыз.

    1:



    2:



    Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәтті атаңыз.1:



    2:



    Келесі сабақтың өткізуіне септігін тигізетіндей осы сабақтан сынып және жеке оқушылар жайлы не білдім?





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!