Материалдар / Сандарды рим цифрларымен жазу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сандарды рим цифрларымен жазу

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып математика "Сандарды рим цифрларымен жазу"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2024
118
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

«--------------------- орта мектебі КММ

Қысқа мерзімді жоспар

      Математика 47-сабақ

Бөлім:

Менің мектебім.

2В ШАМАЛАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ӨЛШЕМ БІРЛІКТЕР

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:


Сынып: 2 в

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Сандарды рим цифрларымен жазу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.1.3.**12-ге дейін рим сандарын оқу, жазу және қолдану.

2.1.3.4.Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәул., ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру

Сабақтың мақсаты

  • 12-ге дейін рим сандарын оқиды, жазады және қолданады.

  • Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәул., ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіреді

Тәрбие құндылықтары

Әділдік және жауапкершілік:

  • шындықты айту;

  • өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


7 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

Амансыз ба, ұстазым?

Амансың ба, досым?

Бүгінгі күн сенде,

Сәттілікке толсын!

Өткен сабаққа шолу, жаңа сабаққа кіріспе:

А)Үй тапсырмасын тексеру.

Ә) «Алақан» әдісі:

-Балалар, саусақта жазылған екі таңбалы санды алақанда жазылған санмен қосындысын/ айырмасын есептеңдер.

- Жарайсыңдар, ал бүгінгі сабағымызда құрама есептерді шығаруды жалғастыратын боламыз.

Оқу мақсаты жарияланады.

Өлең оқиды.






Тапсырманы орындайды.








«Бағдаршам» әдісі.

Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.








Алақан, саусақта жазылған сандар


Сабақтың ортасы

13 мин





















2 мин


10 мин












10 мин

(Ұ, Д) «Ауызша жаттығу» әдісі.

Сергіту сәтінде «Орамал тастамақ» ойыны ойналады.

(Ж) 2- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

5) Теңдеуді шешіңдер.

х+33=87 с-24=37

х=87-33 с=37+24

х=54 с=61

54+33=87 61-24=37

87=87 37=37


3- тапсырма «Өздік жұмыс» әдісі.

Ш: 1,2,3,4,5,6.

1+2+3+4+5+6=21

Ж: 6 жасқа толғанда 6 ойыншық алады. 6 жылда барлығы 21 ойыншық алады.

Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

-Осындай тапсырма құрастырып көр.

Тапсырма орындайды






















Ойынға қатысады.

Тапсырма орындайды











Тапсырма орындайды


Дескриптор:

Аталған сандарды жазады -1балл.
















Сандарды рим цирымен жазады -1балл.

Апта күндерінің ретін араб, рим цифрларымен жазады -1балл.



Өрнектердің мәнін тауып, рим цифрымен жазады -1балл.

Теңдеулерді шешеді-2балл.






Теңдік тура болатындай 1 таяқшаны ауыстырады-2балл.




Логикалық тапсырманы орындайды-2балл.



Матема-тика

2-сынып 1-бөлім

100-101-бет




























Сабақтың соңы 3мин

Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

Үй тапсырмасы: 101-бет №6.

Өз ойын айтады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!