Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сәндік қолданбалы өнер 6 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау
.• Қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайні туралы түсініктеме береді
• Қолөнер мен дизайннің ерекшеліктерін ажыратады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Көркем
еңбек
Мектеп: № 54 негізгі
мектебі
Күні:
12.12.2021
Оқытушының аты-жөні:
Айтуғанов Аслан Орналыұлы
Сынып:6
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар:
Бөлім:
Сәндік қолданбалы
өнер
Сабақтың
тақырыбы:
Зергерлік бұйым нобайын
орындау.
Сабақта меңгерілетін оқу
мақсаттары
6.1.5.2-Шығармашылық
идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен
сызбалар орындау
Сабақтың
мақсаты:
Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды.Шығармашылық идеяларын іске
асыру үшін нобай орындау;Сұраққа жауап
береді.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі/уақыт
Педагогтың
әрекеті
Оқушылардың
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басталуы
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу.
Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа
аудару.Өткен сабақты пысықтау
мақсатында сұрақтар қойылады
1.Тақырып мазмұнын ашу
мақсатында төмендегідейсұрақтар
қойылады:
Сәндік қолданбалы өнер
дегеніміз не?
Қазақстан халқының сәндік
қолданбалы өнері жайлы не білесіңдер?
Сәндік қолданбалы өнердің
қандай айырмашылықтарын білесің ?
Оқушылар амандасып ,бір-біріне
сәттілік тілейді.
Ойлан , бірік, бөліс әдісі
арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап
береді
Қалыптастырушы
бағалау:Бірін –бірі
бағалау.
Өзін өзі
бағалау
Оқулықтағы түсініктемелер
менәртүрлі заттар, топтық
тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Ортасы
Жаңа сабаққа байланысты
видеосабақ көрсетіледі .ТақырыптыЖигсо
әдісіарқылы тақырыпты бөліктерге
бөліп, оқуға тапсырма береді.Топтағы балалар бір мысалды
қарастырып, бірге отырып талқылап, өз беттерінше
түсіндіреді.
Оқушылар оқулықты және қосымша
әдебиеттерді пайдаланып тапсырмаларды
орындайды..
Алуан түрлі қағаздар мен
картон қағаз т.б
Аяқталуы
.
Оқушылар бүгінгі сабақты
қандай деңгейде түсініп,білгендерін қалпақты таңдау арқылы
көрсетеді .
Ақ қалпақ бәрін жақсы түсінген
оқушылар таңдаса қызыл , кейбіреулерін дұрыс түсінбеген ,
толықтырамын деген оқушылар қара қалпақ сары тапсырманы орындай
алмаған ,түсінбеген оқушылар таңдап бүгінгі сабақтағы білім
деңгейінің қаншалықты нәтижеге жеткендігін
көрсетеді.
Оқушылардың таңдаған
қалпақтарына пікір қалдыру.
Ақ , қызыл , қара ,
сары ,жасыл , көк түсті қалпақтар
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз