|
Күні: Класс:5»Г» Қатысушылардың саны: Қатысушылардың жоқ саны: |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көрнекілік өнер Аты-жөні: Утенова Н.Ж |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Индустриалды пейзаж.Қала пейзажы.Сызықтық перспектива |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақта қол жететін оқыту мақсаттары: (сілтеме оқу бағдарламасы)
|
Пейзаж кескіндеме мен суреттің композициялық құрылымының бейнелеу құралдарын талдау қабілеттерін дамыту,перспектива суреттегі кеңістікті ұйымдастыру құралы ретінде түсініктерін кеңейту,көркемдік талғамға,әдемілікке құштарлыққа тәрбиелеу. Перспектива туралы білімдерін пайдалана отырып ,шала техникада пейзаж салу |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты
|
Құру нобайын үшін шығармашылық жұмыс, визуалды элементтерді дербес таңдауға мәнерлі құралдары және олардың комбинациялары. ең тиімді техникасын орындау үшін шығармашылық жұмыс таңдау |
||||||||||||||||||||||
|
Критерий жетістігі |
Білу Түрлі техника және материалдарды тану. Түсіну Сипаттайды және оларды алу тәсілдері . Қолдану Шығармашылық жұмыстың эскизін өздігінен орындайды. Анализ Шығармашылық жұмысты құру үшін өнер түрін анықтайды және таңдайды Синтез Шығармашылық жұмыс құру үшін түрін анықтайды және таңдайды Бағалау өз жұмысына және басқа да ең сәтті нұсқаны таңдап, бағалайды. |
||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
тілдік емес пәндер бағытында тұжырымдалады.
Композиция менің идеям ....... |
||||||||||||||||||||||
|
Дағдыландыру құндылықтары
|
1.Құрмет: суретшілер шығармашылығына арналған құрмет сезімін тәрбиелеу 2.Ашықтық: өз идеясының эскизін құру суретшілер репродукцияларын көшіру емес, немесе басқа суреттер 3.Жауапкершілік алдындағы жауапкершілігін практикалық жұмыс та сезімін қалыптастыру 4.Әл-ауқаты: маңызды көрсетуі әл-ауқаты жеке сюжет эскиздері, теріс жағына насихаттама |
||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
дүниежүзілік тарих пәнімен байланыс |
||||||||||||||||||||||
|
АКТ пайдалану дағдығдылары |
|
||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазіргі заман Қазақстан суретшілері
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы
|
|||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулығын және техника қауіпсіздігін ережелерін
сақтау |
|||||||||||||||||||||
|
|
Жұппен, жұмыс орындайды оқушылардың деңгейіне қарай оқыту. Оқушылар, бірін-бірін критерийлер бойынша өздері бағалайды. Бағалау кезінде әрбір оқушының деңгейін ескеріңіз. Бағаалу кезінде эскизін ескеріңіз алған білімдері бөлімнен тұрады. Өнердің әр түрлі түрлерін бағалауға дайын болыңыз. күтпеген шешімі бойынша сіздің ойыңызша жұмысыңызды жақсартады. |
Сабақ кезінде қауіпсіздік талаптары. 1. Орындауға барлық әрекетті тек қана мұғалімнің нұсқауымен. 2. Жұмыс орнында кенеттен қозғалуға болмайды. 3. Жұмыс орнында тәртіпті сақтау. 4. Сабақ кезінде қажетті бояуларды мұқият пайдалану. 5. Жұмыс орнын мұғалімнің рұқсатынсыз тастап кетуге болмайды. Апаттық жағдайлардағы қауіпсіздік талаптары. 1. Нашар сезінген кезде міндетті түрде сабақты тоқтату, бұл туралы мұғалімге дереу хабарлау. 2. Жарақат алған кезде дереу мұғалімге хабарлау. Сабақ аяқталғаннан кейін, қауіпсіздік талаптары. 1. Жұмыс аяқталғаннан кейін өз орныңызға тазалау жүргізіңіз. 2. Қолыңызды сабынмен жуыңыз. 3. Анықталған барлық кемшіліктер туралы жұмыс істеу кезінде, мұғалімге хабарлаңыз. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды? Неліктен? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім? |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Пластикалық пішіндер өнері. Мүсін өнері |
Мұғалімнің аты-жөні:Утенова Н.Ж Күні: 11.10.2019 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 5 «Г»
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік)
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Утенова Назерке ЖанболатқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен ерекшеліктері.
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен ерекшеліктері.Материал туралы қысқаша түсінік
көркемсурет және сәулет өнерінің өнеркәсіп бұйымдарының ең үздік үлгілерін жасау
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













