Материалдар / Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен ерекшеліктері.

Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен ерекшеліктері.

Материал туралы қысқаша түсінік
көркемсурет және сәулет өнерінің өнеркәсіп бұйымдарының ең үздік үлгілерін жасау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2019
874
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Күні:

Класс:5»Г»

Қатысушылардың саны:

Қатысушылардың жоқ саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көрнекілік өнер

Аты-жөні: Утенова Н.Ж

Сабақ тақырыбы:

Индустриалды пейзаж.Қала пейзажы.Сызықтық перспектива

Сабақта қол жететін оқыту мақсаттары: (сілтеме оқу бағдарламасы)


Пейзаж кескіндеме мен суреттің композициялық құрылымының бейнелеу құралдарын талдау қабілеттерін дамыту,перспектива суреттегі кеңістікті ұйымдастыру құралы ретінде түсініктерін кеңейту,көркемдік талғамға,әдемілікке құштарлыққа тәрбиелеу. Перспектива туралы білімдерін пайдалана отырып ,шала техникада пейзаж салу

Сабақтың мақсаты


Құру нобайын үшін шығармашылық жұмыс, визуалды элементтерді дербес таңдауға мәнерлі құралдары және олардың комбинациялары. ең тиімді техникасын орындау үшін шығармашылық жұмыс таңдау

Критерий жетістігі

Білу Түрлі техника және материалдарды тану.

Түсіну Сипаттайды және оларды алу тәсілдері .

Қолдану Шығармашылық жұмыстың эскизін өздігінен орындайды.

Анализ Шығармашылық жұмысты құру үшін өнер түрін анықтайды және таңдайды

Синтез Шығармашылық жұмыс құру үшін түрін анықтайды және таңдайды

Бағалау өз жұмысына және басқа да ең сәтті нұсқаны таңдап, бағалайды.

Тілдік мақсаттар

тілдік емес пәндер бағытында тұжырымдалады.

Идея

Idea

Идея

Композиция

Composition

Композиция

Композиция менің идеям .......

Дағдыландыру

құндылықтары


1.Құрмет: суретшілер шығармашылығына арналған құрмет сезімін тәрбиелеу

2.Ашықтық: өз идеясының эскизін құру суретшілер репродукцияларын көшіру емес, немесе басқа суреттер

3.Жауапкершілік алдындағы жауапкершілігін практикалық жұмыс та сезімін қалыптастыру

4.Әл-ауқаты: маңызды көрсетуі әл-ауқаты жеке сюжет эскиздері, теріс жағына насихаттама

Пәнаралық байланыс

дүниежүзілік тарих пәнімен байланыс

АКТ пайдалану дағдығдылары


Пәнаралық байланыс

Қазіргі заман Қазақстан суретшілері


Сабақтың барысы

Жоспарланған

сабақтың кезеңдер

Жоспарланған сабақтағы іс-әрекеттері

Ресурсы

Сабақтың басы

5 мин


Ұйымдастыру сәтінде, сыныпта атмосфера құру.

Бұл сабақ басталуы жобалық жұмыс болып табылады жобалау, кейінгі сабақтарда оқушылар идея эскизін жүзеге асыруда жобалау қызметі. Алдыңғы сабақтарда қазіргі заманғы өнерімен оқушылар танысады.

Сабақтың басында миға шабуыл сұрақтарымен ашық мінезімен өтіңіз, олар сыни тұрғыдан ойлауды дамытуға есептеңіз.

заманауи өнер тақырыбында оқушылармен пікірталас түрінде миға шабуыл жасау

1. Бейнелеу өнерінің қандай түрлерін сіз блесіз?

2.Бейнелеу өнерінің қандай заманауи стилін сіз блесіз?

3. Қазіргі заманғы өнер бағыттары соңғы уақыттары қандай түрлері пайда болды

4. Қандай материалмен инсталляцияны қолданады

Оқушылар сұрақтарға жауап береді, аударады қазіргі заманғы бағыттары мен материалдар пайдаланылады




Презентация

Теориялық жұмыс















5 мин


Мұғалімі оқушылардың білім деңгейін жауаптарын бағалауға болады. назар оқушылардың жаңа материалдарды пайдалануды.

Мысалы құм (sand art), сурет салу, суда (эбру), табиғи элементтер (land art), пластик, металл, шыныны пайдалануға болады.

.

Қосымша е №1


15 мин

Оқушылардың ережелерін презентация жасау арқылы таныстыру. Презентациялар мен тапсырмалар көмегімен №1 Қосымшада оқушылар жақсартады келесі дағдыларын жетілдіру, композиция, эскизін кезеңмен орындау. (Жеке жұмыстану) Қосымша №1

Оқушыларға осы ереже көмегімен білімін қолдану мүсін, коллаже, инсталляция, кескіндеме, графика және басқа да түрлері өнерін тапсырмаларды қолдануды түсіндіру. Бағалау КЖ-3,5

Оқушылар күрделі емес жаттығуларды композицияны жасау бойынша шығармашылық жұмысты келесі кезеңге эскизді орындауға өтіңіз.

Қосымша №2

Орындау кезінде эскизін қолданып мәселесімен оқыту, әдісін орындау кезінде нобайды өз бетінше техника мен өнердің бір түрін таңдайды. Бұл мүмкін кескіндеме, графика, инсталляция, мүсін және тағы басқалар. А4 форматқа эскизді пайдалана отырып, альбомға орындайды. эскиздерді, одан әрі таңдауға сериясын орындау үшін ұсынуға болады

сызбалары орындау сондай-ақ және одан әрі практикалық жұмыс мүмкін жеке болуы. Саралау ретінде, сіз жұмысты жұптасып ұсынуға болады оқушылар үшін сіздің болжам бойынша жобалық жұмысты орындау.

Қосымша№2

10 мин

Жұмыс кезінде оқушылардың, жұмысын,бақылаңыз мүмкін кейбір үшін сіздердің қолдауларыңыз керек.

Оқушылар алдыңғы сабақтарда шетелдік және қазақстандық суретшілермен танысқан

шығармашылық композиция олардың жадында көптеген бейнелерді құру кезеңінде сақталған

Оқушылар бірнеше нұсқаларының эскиздерін, орындайды кейіннен таңдау жасайды. Мүмкін тек бір стиль өнерін және техника тәжірибесін жасау. Мүмкін керісінше бір техниканы әр түрлі стильде таңдап көріңіз.

Ұсынылған бұйымдардың ішінен өзінің натюрмортын құрастыруға қажетті нысандарды таңдап алады.Оқушылар парақта тұтастыру және заттарды құрамдаудың ережелері бойынша бұрын алған білімдерін қолдана отырып,таңдалған нысандардан өз композицияларын құрастырады.Бұдан соң техника мен материалды таңдауын,натюрмортты салған кезде идеясын дамытуға көмектескен суретшінің жұмысын түсіндіре отырып,шығармашылық жұмысына кіріседі.

Оқушылар өз жұмысын көрсетеді жеке-жеке бірін-бірі бағалайды, ең сәтті нұсқаны анықтайды


Сабақтың соңы

5 мин

Сабақ соңында оқушылар рефлекция жүргізеді:

Келесі сабақта іске асыру үшін сіздің идеяларыңыз?

Оқушылар практикалық жұмысқа қажет үшін не керекті материалды жүргізу



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулығын және техника қауіпсіздігін ережелерін сақтау

Жұппен, жұмыс орындайды оқушылардың деңгейіне қарай оқыту. Оқушылар, бірін-бірін критерийлер бойынша өздері бағалайды. Бағалау кезінде әрбір оқушының деңгейін ескеріңіз. Бағаалу кезінде эскизін ескеріңіз алған білімдері бөлімнен тұрады. Өнердің әр түрлі түрлерін бағалауға дайын болыңыз.

күтпеген шешімі бойынша сіздің ойыңызша жұмысыңызды жақсартады.

Сабақ кезінде қауіпсіздік талаптары.

1. Орындауға барлық әрекетті тек қана мұғалімнің нұсқауымен.

2. Жұмыс орнында кенеттен қозғалуға болмайды.

3. Жұмыс орнында тәртіпті сақтау.

4. Сабақ кезінде қажетті бояуларды мұқият пайдалану.

5. Жұмыс орнын мұғалімнің рұқсатынсыз тастап кетуге болмайды.

Апаттық жағдайлардағы қауіпсіздік талаптары.

1. Нашар сезінген кезде міндетті түрде сабақты тоқтату, бұл туралы мұғалімге дереу хабарлау.

2. Жарақат алған кезде дереу мұғалімге хабарлау.

Сабақ аяқталғаннан кейін, қауіпсіздік талаптары.

1. Жұмыс аяқталғаннан кейін өз орныңызға тазалау жүргізіңіз.

2. Қолыңызды сабынмен жуыңыз.

3. Анықталған барлық кемшіліктер туралы жұмыс істеу кезінде, мұғалімге хабарлаңыз.

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды? Неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және

үйренуге қатысты)

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?






Сабақтың тақырыбы:

Пластикалық пішіндер өнері. Мүсін өнері

Мұғалімнің аты-жөні:Утенова Н.Ж

Күні: 11.10.2019

СЫНЫП: 5 «Г»


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік)

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ