Санды бірнеше бірлікке арттыруға және кемітуге берілген есептер

Тақырып бойынша 24 материал табылды

Санды бірнеше бірлікке арттыруға және кемітуге берілген есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Өзім туралы


Пәні:

Математика


Күні:



Педагогтіңаты-жөні:

Майлиева Бибажар Женисовна


Сынып:2 «А»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы

Сандыбірнешебірліккеарттыруғажәнекемітуге берілген есептер


Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары


2.5.1.8. Барлық арифметикалық амалдарға берілгенжайесептердіңшешуінсандыөрнектержәнетеңдеулер түріндемодельдеу.


Сабақтың мақсаты

Барлық арифметикалық амалдарға берілгенжайесептердіңшешуінсандыөрнектержәнетеңдеулер түріндемодельдеуді үйренеді


Құндылықтар

Құзыреттілік: ұлттық мүддені дамыту


Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтыңбасы

(3-5мин)

Сабақ алдындағы жағымды көңіл-күй

1.Көңіл – күйіміз қандай? (қол бұлғау)

2.Сабаққа дайындықтарың қалай? (шапалақтау)

3.Сабаққа ынталарың қандай? (басбармақ көрсету)


Қонақтарға қарап:

Мейірімді жүрекпен

Ақ жүректі тілекпен

Амандасып алайық,

Бір жадырап қалайық


Топқа бөліну: 1,2,3топ

«Зерек математиктер»

«Тапқырлар»

«Ақылдылар»

Квест-ойынның басталуы

Әр топ кезекпен әр түрлі станцияларға барады, оларды табу үшін тапсырмаларды орындап, дұрыс жауаптарды табу керек. Тапсырмалардың әрқайсысы белгілі бір арифметикалық амалдарға негізделген және шешімін өрнек немесе теңдеу түрінде көрсету керек.

Квест картасы беріледі


Оқушылар сабаққа назар аударады.


Жағымды көңіл-күймен тапсырманы орындайды

ҚБ :


«Жарайсың»

«Бәрекелді»



Өзін-өзі бағалау

«Домбыра »




Математика оқулығы «Атамұра баспасы» 2022 ж












Жаңа сабақ 30 мин








Станция 1: "Теңдеу әлемі"

Үй тапсырмасын тексеру

7, 51-бет

Қысқаша жазбаны пайдаланып, есеп құрастыр.

Теңдеу құрып шығар

х – 28 = 14

х = 28 + 14

х = 42

42 – 28 = 14


Станция 2: "Санды арттыру және кеміту"

«Кім жылдам?» әдісі

Кесте бойынша өрнек құр.

Олардың мәнін тап.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Бір амалмен шығарылатын есептерді модельдеу және шығару


Топтық жұмыс

Станция 3: "Карталар ойыны"

Әр топқа карталар беріледі, олардың әрқайсысында есептер жазылған.

Есепті шығар

1 – топ

МПрямая со стрелкой 1 енде -12 б.

Досымда - ? 2-уі кем

Ш: 12 – 2 = 10

2 –топ

ДПрямая со стрелкой 2 осымда – 10 б.

Менде - ? 2-уі арт

Ш: 10 + 2 = 12

3 –топ

ЖПрямая со стрелкой 3 ол дәп. -37

Тор көз дәп. - ? а –ғ арт.

Ш: 37 + а


ЕББҚ

Тапсырманы орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Есептің амал таңбасын таңдауда нені басшылыққа алдың?

Есепті теңдеу құрып шығарады

Оқушылар теңдеуді шешіп, дұрыс жауапты табуы тиіс.







Топтарға бірдей есеп беріледі. Топ мүшелері есепті шешіп, дұрыс жауапты көрсетеді. Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай беріледі.










1. қысқаша шартын жазады

2.өрнек құрады

3.мәнін есептейді

4.жауабын жазады



1. қысқаша шартын жазады

2.сұрағын анықтайды

3.амал таңбасын таңдайды

4.өрнек құрады





Сұраққа жауап береді

Дескриптор:

-есепті теңдеу құрып шығарады (1б)








Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!




Домбыра


Дескриптор:

- қысқаша шартын жазады(1б)

-өрнек құрады(1б)

-мәнін есептейді(1б)

-жауабын жазады(1б)

Дескриптор:

-қысқаша шартын жазады(1б)

-сұрағын анықтайды(1б)

-амал таңбасын таңдайды(1б)

-өрнек құрады(1б)


ЕББҚ

Дескриптор:

-тапсырманы орындайды










Таратпа

қаламсап










Оқулық

2,3

52-бет

Ламинат

маркер













Сергіту сәті


Станция 4: "Есеп құрастыр"

Ұжымдық жұмыс

«Із кесуші» әдісі

Есепті шығар

ТПрямая со стрелкой 4 ор көз дәп.- 29

Жол дәп. - ? 16 –сы арт.

Ш: 29 + 16 = 45







«Әке толғауы» әуеніне ритмикалық қимылдар жасайды

1.қысқаша шартын жазады

2.өрнек құрады

3.мәнін есептейді

4.жауабын жазады










Әуенге сәйкес қол жаттығуларын жасайды

«Комментарий» арқылы

Жұлдызшалар

Дескриптор:

- қысқаша шартын жазады(1б)

-өрнек құрады(1б)

-мәнін есептейді(1б)

-жауабын жазады(1б)


Дескриптор:

-тапсырманы орындайды


Жарайсыңдар!

Керемет!


Оқулық

4

503-бет

Ламинат маркер






















Сабақтыңсоңы


5 мин

Станция 5: "Кері есеп құрастыр"

Жеке жұмыс

«Біліміңді қолдан» әдісі

Есепті шығар.

ТПрямая со стрелкой 5 ор көз дәптер – ?

Жол дәптер -45 16-сы кем

Ш: 45- 16 = 29

ЕББҚ

Тапсырманы орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Тапсырманы орындауда не оңай, не қиын болды?

Learningapps платформасы арқылы ойын ойнап, сабақты қорытындылайды.


  • Топтардың ұпайларын есептеп, жеңімпаздарды анықтау.

  • Әр топтың жұмысын талдау және мадақтау.

  • Сабақтың мақсаты бойынша қысқаша қорытындылау: санды бірнеше бірлікке арттыру және кеміту, жай есептерді өрнектер мен теңдеулер түрінде шешу.

1. есепті шығарады





Сұраққа жауап береді

«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау

Дескриптор:

- есепті шығарады(1б)

Дескриптор:

-тапсырманы орындайды

Оқулық

4

53-бет

Дәптер

Қаламсап









https://learningapps.org/view14572950


Кері байланыс

5 мин


«Домбыра» әдісі (Бағалау)

Бүгінгі сабақты толық түсіндім

(9,10 теңге)

Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 теңге )

Бүгінгі сабақты түсінбедім

(5,6 теңге )

Үйге тапсырма

6,53-бет

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай домбыра перделерін жылжыту арқылы анықтайды.

Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!

Домбыра

Жылжымалы перне








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.02.2025
109
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі