Материалдар / Санды бірнеше есе арттыруға және кемітуге берілген есептер ҚМЖ 2-сынып

Санды бірнеше есе арттыруға және кемітуге берілген есептер ҚМЖ 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Санды бірнеше есе арттыруға және кемітуге берілген есептер ҚМЖ 2-сынып
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім

Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті”

Пәні:

Математика

Күні:


Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 2

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Санды бірнеше есе арттыруға және кемітуге берілген есептер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.5.1.4. Санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептерді құрастыру және салыстыру.

2.5.2.4. Көбейту және бөлу амалдарының компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану.

Сабақтың мақсаты

Сандарды бірнеше есе арттыруға және кемітуге берілген есептерді шығаруды үйрену

Құндылық

Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге,абыройлы болуға,ар-ұждан,намыс,жауапкершілік,мейірімділік,қамқорлық, пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру.

Жасампаздық пен жаңашылдық.Жаңашылдық заман талабы

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

(3 мин)

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

«Қал қалай?» ойыны

1.Қалдарың қалай?

2.Жүріс қалай?

3.Жүгіріс қалай?

4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю)

5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату)

6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады)

7.Ойнағанда қалай?

8.Ұрысқанда қалай?

9.Көңіл –күй қалай?

Оқушылар сабаққа назар аударады.


1.Осылай

(басбармақтарын көрсетеді)

2.Осылай (бір орындарында жүреді)

3.Осылай (бір орындарында жүгіреді)

4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді)

5.Осылай (екі қолдарымен беруді көрсетеді)

6.Осылай (екі алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған болады)

7.Осылай (қолдарын шапалақтайды)

8.Осылай (басбармақтарын төмен қаратады)

9.Осылай (езулерін екі қолмен күліп көрсетеді)




Сабақтың ортасы

(5 мин)














13 мин

Үй тапсырмасын тексеру

8, 59-бет

Есептің шешуін жаз.

900 : а


«Ой қозғау» ойыны

Сурет бойынша сұрақтарға жауап бер

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Сандарды бірнеше есе арттыруға және кемітуге берілген есептерді шығаруды үйренесің


1-тапсырм

Топтық жұмыс

«Біліміңді қолдан» әдісі

1 – топ «Спорт»

Есепті шығар

СПрямая соединительная линия 2 Прямая со стрелкой 1 урет дәптер – 6

ҚПрямая соединительная линия 1 арындаш - ? 2 есе арт.

Ш: 6 * 2 = 12

2-топ «Өнер»

3 –ші есепке кері есеп құрастыр.

ҚПрямая соединительная линия 4 Прямая со стрелкой 2 арындаш – 12

СПрямая соединительная линия 3 урет дәптер - ? 2 есе кем

Ш:12 : 2 = 6

3- топ «Еңбек»

Есепті шығар.

КПрямая соединительная линия 6 Прямая со стрелкой 3 еше – 4есеп

БПрямая соединительная линия 5 үгін - ? 2 есе арт.

Ш: 4 * 2 = 8

Есептің шешуін жазады





Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді









1. қысқаша шартын жазып,сұрағын анықтайды

2.өрнек құрады

3.мәнін есептейді

4.жауабын жазады



Дескриптор:

-есептің шешуін жазады (1б)



Мадақтау

Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!





Жұлдызшалар


Дескриптор:

- қысқаша шартын жазып,сұрағын анықтайды(1б)

-өрнек құрады(1б)

-мәнін есептейді(1б)

-жауабын жазады(1б)








Оқулық

1,

60 -бет









Оқулық

3, 4

61-бет

Ламинат

маркер











7 мин

















Сергіту сәті

2 мин

2 – тапсырма

Жеке жұмыс

«Ойлан, құрастыр» әдісі

Өрнектердің мәнін тап.

Рим цифрлармен жаз.

VIII : II = IV

IV * III = XII

(XII – IX ) * IV = III * IV = XII

X * I – VII =X – VII = III

XII : III * II = IV * II = VIII

V * II + I = X +I = XI

ЕББҚ

Тапсырманы орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

Тапсырмадан не үйрендің?

«Кадр» ойыны

Әртүрлі түсте жасалған қимыл –қозғалысты бейнелейтін суреттерді кезек – кезек көрсету.

1. өрнектердің мәнін табады

2.рим цифрларымен жазады

3.есептеу жолын түсіндіреді











Көрсетілген суреттегі қимыл –қозғалысты жасайды


«Комментарий» арқылы

Дескриптор:

-өрнектердің мәнін табады(1б)

-рим цифрларымен жазады(1б)

-есептеу жолын түсіндіреді(1б)









«Басбармақ» арқылы

Оқулық

6

61-бет

Дәптер

қаламсап













Әртүрлі түстегі суреттер

8 мин


3- тапсырма

Жұптық жұмыс

«Құрастыр» әдісі

Өрнектер құр және олардың мәнін тап.

4 * 4 + 37 = 16 + 37 = 53

5 * 4 + 49 = 20 + 49 = 69

18 : 3 * 5 = 6 * 5 = 30

27 : 3 * 1 = 9 * 1 = 9

ЕББҚ

Тапсырманы орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

Тапсырмадан не үйрендің?

1. берілген мәлімет бойынша өрнек құрады

2.өрнектің мәнін есептейді

«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау

Дескриптор:

-берілген мәлімет бойынша өрнек құрады(1б)

-өрнектің мәнін есептейді(1б)


Оқулық

7,

61–бет



Сабақтың соңы

Рефлексия

7 мин

«Білім банкасы» әдісі

Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?

Саған қандай тапсырма қызықты болды?

Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал.


«Ай әдісі» әдісі (Бағалау)

Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 )

Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 )

Бүгінгі сабақты түсінбедім

(5,6 )

Үйге тапсырма

8, 61- бет

Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді







Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай жинаған жұлдыздарын санап, анықтайды.


Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Тапын!

Банка

стикер


Таяқшадағы жұлдыз

дар





ЖИ арқылы жасау
03 Ақпан 2025
77
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі