Сабақтың басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
1. Психологиялық жағымды ахуал
орнату. «Сәлемдесу»
Оқушылармен амандасып ұшақ билеттерін
ұсыну
2.Оқушыларды
түгендеу
3. Өткенді пысықтау «Менің
планшетім»
4. Мұғалім бүгінгі сабақтың
тақырыбы мен мақсатын оқушыларға айтады
|
Оқушылар суретте көрсетілген
қимылдардың бірін орындай отырып мұғаліммен амандасып, ұшақ билерін
алып орындарына отырады.
Оқушылар планшетте берілген
анықтамаға сәйкес термин сөзді сәйкестендіру арқылы өткен тақырыпты
пысықтайды.
«Өзіңді тексер» әдісі арқылы
оқушылар кеткен кемшіліктерін жөндейді
Дәптерлерін ашып сабақтың
тақырыбын жазып алады.
|
Оқушыларды
мадақтау
«Жарайсың!»
«Тамаша!»
|
Ұшақ
билеттері,
Планшеттер
Дәптер
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Жаңа сабаққа кіріспе.
Мұғалім оқушылармен бірге ұшаққа мінудің сызықтық
алгоритмін құрастырады.
1-тапсырма. Көбейтіндісін
тап.
A,b,c және d бүтін сандары берілген. A
және b сандарының қосындысы
мен c және d сандары айырмасының соңғы цифрларының
көбейтіндісін табатын программа құрастыр.
Мысалы
|
Нәтиже
|
Түсініктеме
|
15 47
98 63
|
10
|
15+47=62
98-63=35
2*5=10
|

2-тапсырма. Жеке жұмыс
Сынып бөлмесінің ауданын
есептеу
Сынып бөлмесінің ұзындығы (а) және ені(б)
берілген. Осы бөлменің периметрі (Р) мен ауданын (S) есептейтін
сызықтық программасын жазып, блок-схемасын құр.
Есепті шығару үшін математикалық формулаларды
қолданамыз:
P=2(a+b)
S=ab
Мысалы
|
Нәтиже
|
Түсініктеме
|
5
7
|
P=24
S=35
|
P=2*(5+7)=24
S=5*7=35
|

3-тапсырма. Жұптық жұмыс
Программа коды берілген. Осы
кодты блок-схемаға салып, атауларын жазып
шық.

Бекіту тапсырмасы. Жеке
жұмыс.
X,y,z айнымалылары
бар өрнек берілген. Айнымалылардың кез-келген мәдерінде осы
өрнектің мәнін есептейтін программа
құрастыр

|
Мұғаліммен бірлесе отырып
ұшаққа мінудің сызықтық алгоритмін
құрастырады
Мұғаліммен бірлесе отырып 1
тапсырманың программалық кодын құрастырып, блок-схемасын сызып
алады
Берілген тапсырманы
дескрипторға байланысты орындайды
Берілген тапсырманы
дескрипторға байланысты жұбымен бірге
орындайды

Берілген тапсырманы
дескрипторға байланысты орындайды

|
Оқушыларды
мадақтау
«Жарайсың!»
«Тамаша!»
Жұлдызша арқылы өзін-өзі
бағалау
Дескриптор:
1.Есептің программасын
жазады
2. Сыныптың периметрі мен
ауданын табады
3.Блок-схемасын
сызады
Жұлдызша арқылы өзін-өзі
бағалау
Дескриптор:
1.Блоктарды ретімен
қояды
2.Блоктарының атауларын
жазады
3.Программаның блок-схемасын
құрады
Жұлдызша арқылы өзін-өзі
бағалау
Дескриптор:
-
Берілген өрнекті программа
тіліне аударды
2.Өрнектің мәнін есептейтін
программа құрады
3.Берілген мәндерді
енгізеді
4.Өрнектің мәнін
шығарады
|
АКТ
Презентация
|