Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Санды енгізу және шығару
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Python (пайтон) тілінде программалау |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Бірлікбаева Т.Е |
|
Күні: |
|
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Санды енгізу және шығару |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 – Python (пайтон) тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу |
|
Сабақтың мақсаты (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы) |
Python (пайтон) тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазады, сандарды енгізеді, шығарады |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Сабақтың басы
10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі 1. Психологиялық жағымды ахуал орнату. «Сәлемдесу» Оқушылармен амандасып ұшақ билеттерін ұсыну 2.Оқушыларды түгендеу 3. Өткенді пысықтау «Менің планшетім»
4. Мұғалім бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын оқушыларға айтады |
Оқушылар суретте көрсетілген қимылдардың бірін орындай отырып мұғаліммен амандасып, ұшақ билерін алып орындарына отырады.
Оқушылар планшетте берілген анықтамаға сәйкес термин сөзді сәйкестендіру арқылы өткен тақырыпты пысықтайды.
«Өзіңді тексер» әдісі арқылы оқушылар кеткен кемшіліктерін жөндейді
Дәптерлерін ашып сабақтың тақырыбын жазып алады. |
Оқушыларды мадақтау
«Жарайсың!» «Тамаша!» |
Ұшақ билеттері,
Планшеттер
Дәптер |
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 30 мин
|
Жаңа сабаққа кіріспе. Мұғалім оқушылармен бірге ұшаққа мінудің сызықтық алгоритмін құрастырады.
1-тапсырма. Көбейтіндісін тап. A,b,c және d бүтін сандары берілген. A және b сандарының қосындысы мен c және d сандары айырмасының соңғы цифрларының көбейтіндісін табатын программа құрастыр.
2-тапсырма. Жеке жұмыс Сынып бөлмесінің ауданын есептеу Сынып бөлмесінің ұзындығы (а) және ені(б) берілген. Осы бөлменің периметрі (Р) мен ауданын (S) есептейтін сызықтық программасын жазып, блок-схемасын құр.
Есепті шығару үшін математикалық формулаларды қолданамыз: P=2(a+b) S=ab
3-тапсырма. Жұптық жұмыс Программа коды берілген. Осы кодты блок-схемаға салып, атауларын жазып шық.
Бекіту тапсырмасы. Жеке жұмыс. X,y,z айнымалылары бар өрнек берілген. Айнымалылардың кез-келген мәдерінде осы өрнектің мәнін есептейтін программа құрастыр
|
Мұғаліммен бірлесе отырып ұшаққа мінудің сызықтық алгоритмін құрастырады
Мұғаліммен бірлесе отырып 1 тапсырманың программалық кодын құрастырып, блок-схемасын сызып алады
Берілген тапсырманы дескрипторға байланысты орындайды
Берілген тапсырманы дескрипторға байланысты жұбымен бірге орындайды
Берілген тапсырманы дескрипторға байланысты орындайды
|
Оқушыларды мадақтау
«Жарайсың!» «Тамаша!»
Жұлдызша арқылы өзін-өзі бағалау
Дескриптор: 1.Есептің программасын жазады 2. Сыныптың периметрі мен ауданын табады 3.Блок-схемасын сызады
Жұлдызша арқылы өзін-өзі бағалау
Дескриптор: 1.Блоктарды ретімен қояды 2.Блоктарының атауларын жазады 3.Программаның блок-схемасын құрады
Жұлдызша арқылы өзін-өзі бағалау
Дескриптор:
2.Өрнектің мәнін есептейтін программа құрады 3.Берілген мәндерді енгізеді 4.Өрнектің мәнін шығарады |
АКТ Презентация Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |