Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Санды енгізу және
шығару
(сабақтың
тақырыбы)
|
Бөлім: |
Python тілінде программалау |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Есетов Ә.Б. |
|
|
Күні: |
20.02.2023 |
|
|
Сынып: 6 Г |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Санды енгізу және шығару |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу |
|
|
Сабақтың мақсаты (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы) |
|
|
|
Бағалау критерийлері |
|
|
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
2 мин
5 мин
|
Ұйымдастыру бөлімі:
Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында «Сөзді тап» әдісі арқылы python тіліндегі мәліметтер типін жасырады
|
Мұғаліммен амандасу «Сөзді тап» тапсырмасын орындау Мұғалім жасырған терминдерді табу
|
ҚБ |
Оқулық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
10 минут
5 мин
5 мин
8 мин
|
Жаңа сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын хабарлау Жаңа тақырыпты «Ойлан-Жұптас-Бөліс» әдісі YOUTUBE.COM сайтынан видеоролик көрсетіп , таныстыру
Қалыптастырушы бағалау
Деңгейлік тапсырмалар А - деңгейі Берілген математикалық өрнекті Python программалау тілінде жазыңыз.
Дескриптор: - санды енгізу функциясын қолданады; - математикалық өрнекті Python программалау тілінде жазады; - санды шығару функциясын пайдаланады
В – деңгейі Екі оқушы дүкеннен дәптерлер сатып алды. Бірінші оқушы Р дәптер сатып алды, ал екінші оқушы оған қарағанда К дәптер кем сатып алған болса, екі оқушы жалпы қанша дәптер сатып алған? Есептің программасын жаз Дескриптор: - санды енгізу функциясын қолданады; - есепті Python программалау тілінде жазады; - санды шығару функциясын пайдаланады
С – деңгейі Ғабиттың қолдында х теңге ақшасы бар. Бір алманың құны у-ға және бір алмұрттың құны z-ке тең. Ғабит қолындағы барлық ақшасына қанша алма немесе қанша алмұрт сатып алады? Есептің программасын құр.
Дескриптор: - сандарды енгізу функциясын қолданады; - амалдарды дұрыс есептейді; - санды шығару функциясын пайдаланады.
Функционалдық сауаттылық тапсырмасы
Тапсырма Суретте (1- сурет) ертедегі теңгелер көрсетілген.Мәтінді қолданып әр теңгеде бейнеленген тұлғаны айнымалы ретінде енгізіп(мысалы, Abai=20) сол кездегі барлық теңгелердің арифметикалық ортасын есептейтін программа құрыңыз.
1-сурет Дескриптор: - тұлға есімдерін айнымалы ретінде қолданады; - арифметикалық ортасын табады; - санды шығару функциясын пайдаланады. |
Терминдерді еске түсіру Сабақ мақсатын анықтау Видеороликті қарау
Берілген тапсырмаларды компьютерде орындау
|
ҚБ
А деңгейі – 3 балл
B деңгейі - 3 балл
С деңгейі – 3 балл
|
https://www.youtube.com/watch?v=DdcUo5A3KuY Қосымша 1
Қосымша 2
Қосымша 3
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Есетов Әсет БейімбетұлыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Санды енгізу және шығару
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Санды енгізу және шығаруМатериал туралы қысқаша түсінік
Санды енгізу және шығару ҚМЖ 6 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Сабақтың барысы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















