Материалдар / Санды теңсіздіктер және олардың қасиеті

Санды теңсіздіктер және олардың қасиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Сәлеметсіздерме! Ортаға шеңбер жасап, тренинг ұйымдастыру. Өзінің есімі басталатын әріптен өз бойындағы жақсы қасиетті айту. -Менің атым – Жазира, мен жайдарымын; «CLASSTOOLS» ЖИ. Топқа бөлу «=», «>» таңбаларын таңдау арқылы. «Теңдіктер», «Теңсіздіктер» тобы құрылады. Кез-келген есімдер генираторы арқылы үй тапсырмасын тексеру. №837. Миға шабуыл. Өткен сабақты қайталау. Санды теңдік дегеніміз не? Санды теңдік екі жағына да бірдей санды қосқанда теңдік өзгереді ме? Wordwall платформасында жұбын табу тапсырмасын орындау. Бүгін, Санды теңсіздіктер тақырыбын қарастырамыз Қызығушылықты ояту: Салыстырылатын екі санның біреуі екіншісінен үлкен немесе кіші екенін анықтау үшін, берілген екі санның айырмасына қарап, қорытынды жасаңдар:
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Санды теңсіздіктер және олардың қасиеті

Бөлім:

6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда

Әбдіғамит Ж.Қ.

Күні:

31.01.2025ж

Пән/Сынып:

Математика, 6 сынып.

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Санды теңсіздіктер және олардың қасиеті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.2.2.5 тура санды теңсіздіктердің қасиеттерін білу және қолдану;

Сабақтың мақсаты:

  • Оқушылар:

  • - санды теңсіздіктер анықтамасын біледі;

  • - тура санды теңсіздіктер анықтамасын біледі;

  • - санды теңсіздіктердің қасиеттерін біледі;

  • - тура санды теңсіздіктерге амалдар қолданады;

Құндылықтарға баулу

  • Ұлттық мүдде: Қазақстан мемлекетін нығайтуға атсалысу

  • Талап: сыни және креативті

  • Ар-ұят: академиялық адалдық қағидасын қолдау

Сабақтың барысы

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйым

дас тыру

Сәлеметсіздерме! Ортаға шеңбер жасап, тренинг ұйымдастыру. Өзінің есімі басталатын әріптен өз бойындағы жақсы қасиетті айту.

-Менің атым – Жазира, мен жайдарымын;

«CLASSTOOLS» ЖИ. Топқа бөлу

«=», «>» таңбаларын таңдау арқылы. «Теңдіктер», «Теңсіздіктер» тобы құрылады. Кез-келген есімдер генираторы арқылы үй тапсырмасын тексеру. №837.

Миға шабуыл. Өткен сабақты қайталау.

Санды теңдік дегеніміз не?

Санды теңдік екі жағына да бірдей санды қосқанда теңдік өзгереді ме?

Wordwall платформасында жұбын табу тапсырмасын орындау.

Бүгін, Санды теңсіздіктер тақырыбын қарастырамыз

Қызығушылықты ояту:

Салыстырылатын екі санның біреуі екіншісінен үлкен немесе кіші екенін анықтау үшін, берілген екі санның айырмасына қарап, қорытынды жасаңдар:


Амандасады, үй тапсырмасына жауап береді.


Мынадай сұрақтарға жауап беруді сұраңыз:

С-1: Егер а – b айырмасы оң сан болса, (*) белгісінің орнына қандай теңсіздік белгісі қойылады: а * b?

С-2: Егер а – b айырмасы теріс сан болса, (*) белгісінің орнына қандай теңсіздік белгісі қойылады: а * b?

«Асық» арқылы бағалау











Оқулық


10 мин

Жаңа сабақ

Жаңа сабақ «Мағынаны ажырату»

Жоғарыда қойылған сұрақтардан мынадай жауап алынады.

Өзара тең емес а және b сандарын салыстыру нәтижесінде, қай санның үлкен, одан қай санныі кіші екендігі анықталады.

Егер а – b айырмасы оң сан болса, онда а саны b санынан үлкен болады. Егер а – b айырмасы теріс сан болса, онда а саны b санынан кіші болады.

Егер а – b 0 болса, онда а b. Егер а – b 0 болса, онда а b.

Екі санды өрнектің теңсіздік белгісімен (« » немесе « ») жазылуы санды теңсіздік деп аталады.










Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады












Оқулық


25

минут


















Бекіту тапсырмасы

Тапсырмалар.Оқулық бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындау.

А деңгейі

852. Теңсіздік түрінде жазыңдар. Белгісіз шаманы х - пен белгілеңдер.

2. 1) 8 13 теңсіздігінің екі жақ бөлігін де 5 санын, 4 санын, - 2 санын, - 6 санын қосқанда шығатын тура теңсіздікті жазыңдар.

2) 18 6 теңсіздігінің екі жақ бөлігін де:

4 санына, 5 санына, -1 санына, -0,5 санына көбейткенде шығатын тура теңсіздікті жазыңдар.

В деңгейі

857. Мына теңсіздіктерді қос теңсіздік түрінде жазыңдар:

2. 4 а 5 теңсіздігінен мынаны бағлаңдар:

1) а + 3; 2) а – 0,6; 3) 2а; 4)

Оқулықтан тақырыпқа қатысты есептерді шығарады.

Дескриптор:

- берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешеді.














6–сынып математика Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл

5 минут








Бүгінгі сабақта:

  • санды теңсіздіктер анықтамасын біледі;

  • тура санды теңсіздіктер анықтамасын біледі;

  • санды теңсіздіктердің қасиеттерін біледі;

Кері байланыс

New Collection - New screen бағдаршам әдісі арқылы кері байланыс жасау

Қызыл – жақсы түсіндім,

Сары – әлі де көмек қажет

Жасыл – түсінбедім.

Бағалау ең көп асық жинаған топ жеңіске жетеді.


Үйге тапсырма. №850.



Тақырыпты меңгергенін анықтау


Кері байланыс






Оқулық



ЖИ арқылы жасау
09 Ақпан 2025
106
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі