Тексерілді:
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
Мектеп: |
|
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері |
|
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.5 тура санды теңсіздіктердің қасиеттерін білу және қолдану 6.2.2.6 теңсіздіктерді қосу, азайту, көбейту және бөлуді түсіну және қолдану; |
|
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар тура санды теңсіздіктердің қасиеттерін біледі және қолданады, теңсіздіктерді қосу, азайту, көбейту және бөлуді түсінеді және қолдана біледі. Тапсырмалар орындау барысында бағытталған сұрақтар қою арқылы өмір бойы білім алуға үйренеді, сонымен қатар өзіне деген сенімділікті, ойын ашық жеткізе мүмкіндік беріледі, бір-бірімен ой бөлісуге, бір-бірінің пікіріне құрметпен қарауға, ынтымақтастыққа, өзара қарым-қатынасқа тәрбиелейді. |
|
|||||
|
Құндылыққа баулу: |
Ұқыптылыққа, адалдыққа баулу. |
|
|||||
|
Сабақ барысы |
|
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Үйге тапсырмасын тексеру: №856, №858 «Жұптас» әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын тексереді. Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Сұраққа жауап» әдісі арқылы шолу сұрақтары қойылады. |
а) Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды. ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.
Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске түсіреді. |
Рахмет айту
бағалау (+/-) «Жарайсың!» деп ынталандыру |
kundelik.kz
қима қағаздар |
|||
|
Негізгі бөлім 15 минут |
Жаңа білімді қалыптастыру Санды теңсіздіктердің негізгі қасиеттері: 1. Егер a > b және b > c болса, онда a > c. Мысалы. 8 > 5, 5 > 2. Онда 8 > 2 2. Егер a > b болса, онда кез келген c саны үшін a + c > b + c. Мысалы. 7 > –2; 7 + (–3) > –2 + (–3); 4 > –5. 3. Егер a > b және m > 0 болса, онда am > bm. Мысалы:
2,8 ⋅ 3 > –4 ⋅ 3, 8,4 > –12.
10 : 5 > 5,5 : 5 5 > 1,1. 4. Егер a > b және m < 0 болса, онда am < bm. Мысалы:
2,8 ⋅ (–3) > –4 ⋅ (–3) –8,4 < 12.
18 : (–3) > 2,7 : (–3) –9 < –0,9. 5. Егер a > b және c > d болса, онда a + c > b + d теңсіздігі орындалады. Мысалы: 6. Егер a > b және c > d болса, онда ac > bd, (a, b, c, d > 0) теңсіздігі орындалады. Мысалы: 7. Егер a < b болса, онда теңсіздігі орындалады. Мұндағы a > 0, b > 0. Мысалы:
8. Егер a > b және c > d болса, онда a – d > b – c және c – b > d – a теңсіздігі орындалады. Мысалы:
|
Білім алушылар ережелерді тыңдайды. Есептерді шығарады. Математикалық тілде сөйлейді.
Тапсырмалар: №1. №2.
|
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
Оқулық, дәптер, қима қағаздар https://wordwall.net/ru/resource/51281758 |
|||
|
Оқулықпен жұмыс 20 минут |
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану А деңгейінің есептері №875, №876-№877(т) В деңгейінің есептері №878, №880 |
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды. |
Әрбір жауапқа 1 балл қойылады. |
Үлестірмелі қағаздар, оқулық |
|||
|
|
Дескриптор: -Амалдарды орындайды. -Мәнін табады. ДОЖ
|
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексереді. Тапсырмалар алгоритмі көрсетіледі. Тапсырмаларды орындайды. Оқушылар бағаланады. |
|
Үлестірмелі қағаздар |
|||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту: Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын: Үйге тапсырма: №876-№877(т), №879 Кері байланыс Рефлексия: «Көңіл-күй» Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді. |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. Рефлексия: «Көңіл-күй» Ё1й Оқушылар үш түрлі күйдегі смайликтер арқылы сабақты түсінгенін, түсінбегенін көрсетеді. |
Белсенді оқушыларды бағалау Kundelik.kz – ке бағаларын қою |
6 сынып математика 2–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж Kundelik.kz |
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру. Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру,жеке көңіл бөлу Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру. Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау. |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері 6 сынып
Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері 6 сынып
Тексерілді:
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
Мектеп: |
|
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері |
|
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.5 тура санды теңсіздіктердің қасиеттерін білу және қолдану 6.2.2.6 теңсіздіктерді қосу, азайту, көбейту және бөлуді түсіну және қолдану; |
|
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар тура санды теңсіздіктердің қасиеттерін біледі және қолданады, теңсіздіктерді қосу, азайту, көбейту және бөлуді түсінеді және қолдана біледі. Тапсырмалар орындау барысында бағытталған сұрақтар қою арқылы өмір бойы білім алуға үйренеді, сонымен қатар өзіне деген сенімділікті, ойын ашық жеткізе мүмкіндік беріледі, бір-бірімен ой бөлісуге, бір-бірінің пікіріне құрметпен қарауға, ынтымақтастыққа, өзара қарым-қатынасқа тәрбиелейді. |
|
|||||
|
Құндылыққа баулу: |
Ұқыптылыққа, адалдыққа баулу. |
|
|||||
|
Сабақ барысы |
|
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Үйге тапсырмасын тексеру: №856, №858 «Жұптас» әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын тексереді. Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Сұраққа жауап» әдісі арқылы шолу сұрақтары қойылады. |
а) Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды. ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.
Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске түсіреді. |
Рахмет айту
бағалау (+/-) «Жарайсың!» деп ынталандыру |
kundelik.kz
қима қағаздар |
|||
|
Негізгі бөлім 15 минут |
Жаңа білімді қалыптастыру Санды теңсіздіктердің негізгі қасиеттері: 1. Егер a > b және b > c болса, онда a > c. Мысалы. 8 > 5, 5 > 2. Онда 8 > 2 2. Егер a > b болса, онда кез келген c саны үшін a + c > b + c. Мысалы. 7 > –2; 7 + (–3) > –2 + (–3); 4 > –5. 3. Егер a > b және m > 0 болса, онда am > bm. Мысалы:
2,8 ⋅ 3 > –4 ⋅ 3, 8,4 > –12.
10 : 5 > 5,5 : 5 5 > 1,1. 4. Егер a > b және m < 0 болса, онда am < bm. Мысалы:
2,8 ⋅ (–3) > –4 ⋅ (–3) –8,4 < 12.
18 : (–3) > 2,7 : (–3) –9 < –0,9. 5. Егер a > b және c > d болса, онда a + c > b + d теңсіздігі орындалады. Мысалы: 6. Егер a > b және c > d болса, онда ac > bd, (a, b, c, d > 0) теңсіздігі орындалады. Мысалы: 7. Егер a < b болса, онда теңсіздігі орындалады. Мұндағы a > 0, b > 0. Мысалы:
8. Егер a > b және c > d болса, онда a – d > b – c және c – b > d – a теңсіздігі орындалады. Мысалы:
|
Білім алушылар ережелерді тыңдайды. Есептерді шығарады. Математикалық тілде сөйлейді.
Тапсырмалар: №1. №2.
|
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
Оқулық, дәптер, қима қағаздар https://wordwall.net/ru/resource/51281758 |
|||
|
Оқулықпен жұмыс 20 минут |
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану А деңгейінің есептері №875, №876-№877(т) В деңгейінің есептері №878, №880 |
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды. |
Әрбір жауапқа 1 балл қойылады. |
Үлестірмелі қағаздар, оқулық |
|||
|
|
Дескриптор: -Амалдарды орындайды. -Мәнін табады. ДОЖ
|
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексереді. Тапсырмалар алгоритмі көрсетіледі. Тапсырмаларды орындайды. Оқушылар бағаланады. |
|
Үлестірмелі қағаздар |
|||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту: Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын: Үйге тапсырма: №876-№877(т), №879 Кері байланыс Рефлексия: «Көңіл-күй» Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді. |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. Рефлексия: «Көңіл-күй» Ё1й Оқушылар үш түрлі күйдегі смайликтер арқылы сабақты түсінгенін, түсінбегенін көрсетеді. |
Белсенді оқушыларды бағалау Kundelik.kz – ке бағаларын қою |
6 сынып математика 2–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж Kundelik.kz |
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру. Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру,жеке көңіл бөлу Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру. Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау. |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
шағым қалдыра аласыз






















