Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
6.3В Бір айнымалысы
бар сызықтық теңсіздіктер
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
|
Сынып: 6
|
Қатысқан оқушы
саны:
|
Қатыспаған
оқушы саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Санды теңсіздіктер және
олардың қасиеттеріне есептер шығару
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
6.2.2.5 тура санды
теңсіздіктердің қасиеттерін білу және
қолдану
6.2.2.6 теңсіздіктерді қосу,
азайту, көбейту және бөлуді түсіну және
қолдану;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Білім алушылар
тура санды
теңсіздіктердің қасиеттерін біледі және қолданады, теңсіздіктерді
қосу, азайту, көбейту және бөлуді түсінеді және
қолдана біледі. Тапсырмалар орындау барысында
бағытталған
сұрақтар қою арқылы өмір бойы білім алуға үйренеді, сонымен қатар
өзіне деген сенімділікті, ойын ашық жеткізе мүмкіндік беріледі,
бір-бірімен ой бөлісуге, бір-бірінің пікіріне құрметпен
қарауға, ынтымақтастыққа, өзара
қарым-қатынасқа тәрбиелейді.
|
Құндылыққа
баулу:
|
Жауапкершілік пен адалдыққа
баулу.
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың кезеңі
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
5
минут
|
Ұйымдастыру сәті
Оқушылармен амандасу,
түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Үйге тапсырмасын
тексеру: №876-№877(т),
№879
«Жұптас» әдісі бойынша екеу ара
дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын
тексереді.
Өтілген материалдарды еске түсіру
мақсатында
«Сұраққа
жауап» әдісі арқылы шолу
сұрақтары қойылады.
|
а)
Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы
орындайды.
ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын
тексереді.
Оқушылар тез жауап
беріп өткен білімді еске түсіреді.
|
Рахмет айту
бағалау (+/-)
«Жарайсың!»
деп
ынталандыру
|
kundelik.kz
қима
қағаздар
|
Негізгі бөлім
15
минут
|
Жаңа білімді қалыптастыру
Санды теңсіздіктердің негізгі
қасиеттері:
1. Егер a > b және b > c болса,
онда a > c.
2. Егер a > b болса, онда кез
келген c саны
үшін a + c > b + c.
3. Егер a > b және m > 0 болса,
онда am > bm.
4. Егер a > b және m < 0 болса, онда
am < bm.
5. Егер
a > b және c > d болса,
онда a + c > b + d теңсіздігі
орындалады.
6. Егер
a > b және c > d болса,
онда ac > bd,
(a, b, c, d > 0)
теңсіздігі орындалады.
7. Егер a < b болса, онда теңсіздігі
орындалады. Мұндағы a > 0, b > 0.
8. Егер a > b және c > d болса,
онда a – d > b – c және
c – b > d – a теңсіздігі
орындалады.
Мысалы:


|
Білім алушылар ережелерді
тыңдайды.
Есептерді
шығарады.
Математикалық тілде
сөйлейді.
Тапсырмалар:
№1.

№2.

|
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!»
деп
ынталандыру
|
Оқулық,
дәптер, қима қағаздар
https://wordwall.net/ru/resource/51281758
|
Оқулықпен жұмыс
20 минут
|
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды
қолдану
А деңгейінің есептері
№883, №884, №877(т)
В деңгейінің есептері
№887,
№889
|
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір
жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы
бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі
бағалайды.
|
Әрбір жауапқа
1 балл
қойылады.
|
Үлестірмелі қағаздар,
оқулық
|
ЕББҚ
|
ҮТОЖ
Амалдарды орындап, олардың жауаптарын сызық арқылы
қосыңдар.

Дескриптор:
-Амалдарды орындайды.
-Мәнін табады.
ДОЖ

|
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын
тексереді.
Тапсырмалар алгоритмі
көрсетіледі.
Тапсырмаларды орындайды.
Оқушылар бағаланады.
|



|
Үлестірмелі қағаздар
|
Соңы
5
минут
|
Сабақты бекіту:
Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар
қоямын:
Үйге тапсырма: №886,
№892
Кері байланыс
Рефлексия: «Көңіл-күй»
Мұғалім ең соңында
оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру
керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс
береді.
|
Сабақты пысықтау тапсырмаларын
орындау.
Рефлексия: «Көңіл-күй»

Оқушылар үш түрлі
күйдегі смайликтер арқылы сабақты түсінгенін, түсінбегенін
көрсетеді.
|
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке
бағаларын қою
|
6 сынып
математика
2–бөлім
Т.А.Алдамұратова
Алматы
«Атамұра»
2018ж
Kundelik.kz
|