Материалдар / "Шаңғы" ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Шаңғы" ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
дене шынықтыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2020
552
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Баскетбол.

Мектеп: «Оралхан Бөкей атындағы №44-лицейі» КММ

Скругленный прямоугольник 1


Мұғалімнің есімі: Рамазанов Сақыбай Мантаевич

Сынып: 8м1

Қатысқандар саны : 12

Қатыспағандар саны: жоқ

Сабақ тақырыбы

Шаңғы спортының қауіпсіздік ережесі. Жаттығу және жүру техникасын қасиеттерін үйрету.

Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)

Оқушыларды техника қауіпсіздігін сақтауды үйрету.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

1. Оқушылар шаңғы құрал-жабдықтарды қолдануды біледі

2. Оқушылар адымсыз жүрісті біледі.




Оқушылардың басым бөлігі:

Оқушылар алма кезек жүріс әдістерді қолдана біледі

Кейбір оқушылар:

Шаңғы бұрылу әдістерінің техникасын басқа оқушыларға көрсете алады.

Тілдік мақсат

Үш тілді қолдану: Қазақ тілі,орыс тілі,ағылшын тілі.

Негізгі сөздер мен тіркестер

Алма-кезек, адымсыз, бір адымды алма кезек,

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Шаңғы спортының түрлері қандай?


Алдыңғы оқу

Шаңғышылардың орында бұрылуын жетілдірді

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

2 минут





1 минут








8 минут





Салемдесу, рапорт беру.

Сапқа тұрғызу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Сапқа тұрғызу, үш тілділікті қолдану.

  • Санау әдістері

  • Таңысу әдісі

Сұрақ- жауап әдісі.

Сұрақ –жауап әдісін қолдану арқылы қауіпсіздік ережелерін қайталау:

  • Неше градустан төмен шаңғы тебуге далаға шығуға болмайды?

  • Шаңғы жүріс арасы неше метрден кем болмау керек?

  • Үсік алған кезде оқушылардың іс-әрекеті?


Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту үшін берілетін жаттығулар:

  • Шаңғы таяғымен жаттығу

  • Буын қыздыру жаттығулары

  • Икемділігін жетілдіру жаттығулары

Мұғалімді мұқият тыңдау.


Мұғалімнің нұсқаулығы бойынша жаттығуларды орындау


Сұрақтарға жауап беру, үш тілділікті қолдана отырып.


Оқушылардың логикаларын тексере отырып жаттығуларды орындату

Ортасы

25

минут




















Түсіну: Мұғалім адымсыз және бір адымды жүрістерді үлгі ретінде айтып көрсетеді, арнайы жақындататын жаттығулардың техникасын үйретеді.

Ортақ тапсырма:

Бір адымды жүріс жаттығулары.

Қолдану: «Көр де үйрен » әдісі арқылы бір адымды, адымсыз шаңғы жүрісьерін оқушылар мұғалімнің көз алдында жаттығуларды орындайды.

Осы тапсырманы орындату арқылы оқушыларды қабілеттеріне қарай 2 топқа бөлу.


1 тапсырма: А тобына тапсырма -адымсыз шаңғы жүрісі.

Адымсыз шаңғы жүрісін оқушы шаңғы жолына тік тұрып, шаңғы таяғын аяқ киімінің жанына тіреп, қолын дүзу алға созып, дайындалуда. Бір дегенде оқушы аяқ үшіне тұрынқырап, екі қолын бірдей итеріле алдыға сырғанау. Осы жаттығуды 2-3 рет қайталау.


2 тапсырма: Б тобына тапсырма – оқушылар үлкен айналма бойынша жүруді жетілдіру.

Оқушылар адымсыз жұмысты үлгерген үлкен айналымға нұсқаулық бойынша жаттығуды орындауға кіріседі.

  • Оқушы денені алға енкейе бір аяғына салмақ түсіре, екінші аяғын артқа көтере, бір адым жасай екі қолмен итеріле алға сырғанау.


ысқыруық,






Оқушылардың жіберілген қателіктерін дер кезінде ескерту.





Шаңғы, таяқ қолдану.


Оқушылар қауіпсіздік ережелерін мұқият тыңдау, жәнде бұлжытпай орындау









Аяқталуы

3-5 минут

Кері байланыс

Кері байланыс: Смайликтерді қолдану арқылы оқушыларға сабақтың қаншалықты ұнағаның біле отырып, оқушылардың пікірін көріп, тыңдау.

Рисунок 2

  • Бас саусақтарын көрсетсе, сабақ ұнады, және сабақтың ұнағанының себебін білу.

  • Аяқтарын топырлатса сабақ ұнамады. Соның себебін білу оқушылардан


Оқушылардың пікірін тыңдау

Бағалау

Бағалау: Оқушыларды кампит беру арқылы қолпаштау, жане бағалау.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!