Сабақжоспары
|
Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:8.1С Тірі ағзалардың көптүрлігі Мектеп: Аманкелді атындағы ном Күні: 25.05.2018ж. Мұғалімніңаты-жөні::Накипбеков А Сынып:8 Қатысқандар:26 Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтыңтақырыбы |
Саңырауқұлақтар патшалығы.Зең саңырауқұлағы: мукор, пеницилл. Біржасушалы саңырауқұлақтар – ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар |
|
Осы сабақтақол жеткізілетіноқумақсаттары(оқубағдарламасынасілтеме) |
8.1.1.2 Саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау |
|
Сабақтыңмақсаты |
Барлық оқушылар: Саңырауқұлақтың құрылысын атау. Оқушылардың басым бөлігі: Саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтау. Кейбір оқушылар: №3-4 саңырауқұлақтардың түрлерін сипаттау. |
|
Бағалаукритерийі Ойлау дағдылары: Білу және түсіну,қолдану |
1. Саңырауқұлақтың құрылысын атайды. 2. Саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтайды. 3. Суретте берілген №3-4 саңырауқұлақтардың түрлерін сипаттайды. |
|
Тілдікмақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: Балдырлар, мүктер, қырықжапырақтәрізділер, ашықтұқымдылар, жабықтұқымдылар, саңырауқұлақтар. Оқытудың тілдік мақсаты: Оқылым-жазылым дағдылары: Саңырауқұлақтардың құрылысын суреттен қарап кестеге толтыру; Оқылым-тыңдалым дағдылары: Суреттен саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтау; Оқылым-айтылым дағдылары: Берілген суреттен №3-4суреттердің түрлеріне сипаттама беру барысында дамиды. Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Саңырауқұлақтардың құрылысы………………………….. Саңырауқұлақтардың құрылылысының қызметтері....................... Саңырауқұлақтардың түрлері.......................... |
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел»жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушылар саңырауқұлақтардың құрылысы мен құрылысына сай қызметін сипаттап және саңырауқұлақтардың түрлеріне анықтама бере отырып, еліміздегі өсімдіктерді қорғау мен қамқорлық жасауға баулимын. |
|
Пəнаралықбайланыс |
Химия пәні-саңырауқұлақтардың құрамын анықтау; География пәні-саңырауқұлақтардың тіршілік ортасын біледі. |
|
Алдыңғы білім |
7.1.1.2 Жүйеленуде тірі ағзалардың орнын анықтау. |
|
Сабақбарысы |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы 5-мин |
1. Ұйымдастырукезеңі
Мозайка әдісі арқылы топтастырамын. Әрбір топ ұқсас бөліктерді сәйкестендіру арқылы топтасады.
Ширату жаттығуы. Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Мозайка» әдісі құрастырылған суреттермен жұмыс жасатамын. Оқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыру. |
Өсімдіктердің суреттері |
||||||||||||
|
Сабақтыңортасы 8 мин 10 мин 12 мин |
1.Тапсырма «Сәйкесін тап» әдісі. (Жж)
Дескриптор -саңырауқұлақтардың құрылысын атайды; Қб.: «Сұрақты қағып ал» әдісі
2.Тапсырма «Мылқау сурет» әдісі (Жұп ж)
Ә
Дескриптор -саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтайды Қб.: «Сұрақты қағып ал» әдісі
3.Тапсырма.«Суреттен сөйлем, сөйлемнен мәтін» (Тж) Суретке назар аударыңыз. № 3 және 4 саңырауқұлақ түрлеріне сипаттама беріңіз.
3.__________________________________________ ___________________________________________4._____________________________________________________________________________________
Дескриптор - №3 саңырауқұлақтың түрін сипаттайды; - №4 саңырауқұлақтың түрін сипаттайды.
Қб.: «Сұрақты қағып ал» әдісі |
Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 14-бет
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 14-бет
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 14-бет
|
||||||||||||
|
Сабақтыңсоңы 5 мин
|
Рефлексия «Ойды аяқта» әдісі.
|
|
||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулықжəне қауіпсіздіктехникасынсақтау |
||||||||||||
|
Барлық оқушылар:«Сәйкесін тап» әдісі арқылы саңырауқұлақтардың құрылысын суреттен қарап кестеге толтыру кезінде оқылым-жазылым дағдыларын дамытуға барынша қолдау көрстемін.Басым көпшілігі: «Мылқау сурет» әдісі арқылы суреттен саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтау барысында оқушылардың оқылым-тыңдалым дағдыларын дамытуға орташа қолдау көрсетемін. Кейбір оқушылар: «Суреттен сөйлем, сөйлемнен мәтін» әдісі арқылы берілген суреттен №3-4суреттердің түрлеріне сипаттама беру барысында шығармашылық ойлау қабілеттерін дамытатын тапсырма беремін. |
Қалыптастырушы бағалау оқу үшін бағалауды мақсат ете отырып, белсенді әдістерді тиімді пайдалануға негізделген. Мұнда оқушыларың бірігіп талдау мәдениеті қалыптасады; сыни және шығармашылық ойлауы дамиды; өздерінің жеткен жетістіктерін көру арқылы оны жақсарту сенімі нығаяды. Қалыптастырушы бағалау: Берілген тапсырманы орындау әрекеттеріне қарай оқушыларды «Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы кері байланыс орнатамын. Мұғалім оқушылардан сұрақ қою арқылы сұралатын бұл әдіс оларды өз еркімен жауап беруге итермелейді. Оқушы жауапты білмеген жағдайда сұрақты басқа оқушыан сұрауға болады, бұл жағдайда бір ұпайға кемиді. Нәтижесінде оқушылардың өздеріне деген сенімі нығая отырып, өз-өзін бағалау және өзара бағалау қабілеттері дамиды. |
Биология кабинетіндегі қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелерін еске түсіріп отыру. Салауатты өмір сүру салтын ұстануға дағдыландыру. |
||||||||||||
|
Сабақбойыншарефлексия Сабақмақсаттарынемесе оқу мақсаттарышынайы, олжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқу мақсатынақол жеткіздіме? Егер оқушылароқу мақсатынажетпеген болса, неліктендеп ойлайсыз? Сабақта саралаудұрыс жүргізілдіме? Сабақкезеңдерінде уақыттытиімді пайдаландыңыз ба? Сабақжоспарынан ауытқуларболдыма жəненеліктен? |
|
|||||||||||||
|
|
||||||||||||||
|
Жалпыбағалау
Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіненеоңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет? |
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Саңырауқұлақтар патшалығы.Зең саңырауқұлағы
Саңырауқұлақтар патшалығы.Зең саңырауқұлағы
Сабақжоспары
|
Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:8.1С Тірі ағзалардың көптүрлігі Мектеп: Аманкелді атындағы ном Күні: 25.05.2018ж. Мұғалімніңаты-жөні::Накипбеков А Сынып:8 Қатысқандар:26 Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтыңтақырыбы |
Саңырауқұлақтар патшалығы.Зең саңырауқұлағы: мукор, пеницилл. Біржасушалы саңырауқұлақтар – ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар |
|
Осы сабақтақол жеткізілетіноқумақсаттары(оқубағдарламасынасілтеме) |
8.1.1.2 Саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау |
|
Сабақтыңмақсаты |
Барлық оқушылар: Саңырауқұлақтың құрылысын атау. Оқушылардың басым бөлігі: Саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтау. Кейбір оқушылар: №3-4 саңырауқұлақтардың түрлерін сипаттау. |
|
Бағалаукритерийі Ойлау дағдылары: Білу және түсіну,қолдану |
1. Саңырауқұлақтың құрылысын атайды. 2. Саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтайды. 3. Суретте берілген №3-4 саңырауқұлақтардың түрлерін сипаттайды. |
|
Тілдікмақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: Балдырлар, мүктер, қырықжапырақтәрізділер, ашықтұқымдылар, жабықтұқымдылар, саңырауқұлақтар. Оқытудың тілдік мақсаты: Оқылым-жазылым дағдылары: Саңырауқұлақтардың құрылысын суреттен қарап кестеге толтыру; Оқылым-тыңдалым дағдылары: Суреттен саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтау; Оқылым-айтылым дағдылары: Берілген суреттен №3-4суреттердің түрлеріне сипаттама беру барысында дамиды. Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Саңырауқұлақтардың құрылысы………………………….. Саңырауқұлақтардың құрылылысының қызметтері....................... Саңырауқұлақтардың түрлері.......................... |
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел»жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушылар саңырауқұлақтардың құрылысы мен құрылысына сай қызметін сипаттап және саңырауқұлақтардың түрлеріне анықтама бере отырып, еліміздегі өсімдіктерді қорғау мен қамқорлық жасауға баулимын. |
|
Пəнаралықбайланыс |
Химия пәні-саңырауқұлақтардың құрамын анықтау; География пәні-саңырауқұлақтардың тіршілік ортасын біледі. |
|
Алдыңғы білім |
7.1.1.2 Жүйеленуде тірі ағзалардың орнын анықтау. |
|
Сабақбарысы |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы 5-мин |
1. Ұйымдастырукезеңі
Мозайка әдісі арқылы топтастырамын. Әрбір топ ұқсас бөліктерді сәйкестендіру арқылы топтасады.
Ширату жаттығуы. Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Мозайка» әдісі құрастырылған суреттермен жұмыс жасатамын. Оқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыру. |
Өсімдіктердің суреттері |
||||||||||||
|
Сабақтыңортасы 8 мин 10 мин 12 мин |
1.Тапсырма «Сәйкесін тап» әдісі. (Жж)
Дескриптор -саңырауқұлақтардың құрылысын атайды; Қб.: «Сұрақты қағып ал» әдісі
2.Тапсырма «Мылқау сурет» әдісі (Жұп ж)
Ә
Дескриптор -саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтайды Қб.: «Сұрақты қағып ал» әдісі
3.Тапсырма.«Суреттен сөйлем, сөйлемнен мәтін» (Тж) Суретке назар аударыңыз. № 3 және 4 саңырауқұлақ түрлеріне сипаттама беріңіз.
3.__________________________________________ ___________________________________________4._____________________________________________________________________________________
Дескриптор - №3 саңырауқұлақтың түрін сипаттайды; - №4 саңырауқұлақтың түрін сипаттайды.
Қб.: «Сұрақты қағып ал» әдісі |
Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 14-бет
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 14-бет
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 14-бет
|
||||||||||||
|
Сабақтыңсоңы 5 мин
|
Рефлексия «Ойды аяқта» әдісі.
|
|
||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулықжəне қауіпсіздіктехникасынсақтау |
||||||||||||
|
Барлық оқушылар:«Сәйкесін тап» әдісі арқылы саңырауқұлақтардың құрылысын суреттен қарап кестеге толтыру кезінде оқылым-жазылым дағдыларын дамытуға барынша қолдау көрстемін.Басым көпшілігі: «Мылқау сурет» әдісі арқылы суреттен саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтау барысында оқушылардың оқылым-тыңдалым дағдыларын дамытуға орташа қолдау көрсетемін. Кейбір оқушылар: «Суреттен сөйлем, сөйлемнен мәтін» әдісі арқылы берілген суреттен №3-4суреттердің түрлеріне сипаттама беру барысында шығармашылық ойлау қабілеттерін дамытатын тапсырма беремін. |
Қалыптастырушы бағалау оқу үшін бағалауды мақсат ете отырып, белсенді әдістерді тиімді пайдалануға негізделген. Мұнда оқушыларың бірігіп талдау мәдениеті қалыптасады; сыни және шығармашылық ойлауы дамиды; өздерінің жеткен жетістіктерін көру арқылы оны жақсарту сенімі нығаяды. Қалыптастырушы бағалау: Берілген тапсырманы орындау әрекеттеріне қарай оқушыларды «Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы кері байланыс орнатамын. Мұғалім оқушылардан сұрақ қою арқылы сұралатын бұл әдіс оларды өз еркімен жауап беруге итермелейді. Оқушы жауапты білмеген жағдайда сұрақты басқа оқушыан сұрауға болады, бұл жағдайда бір ұпайға кемиді. Нәтижесінде оқушылардың өздеріне деген сенімі нығая отырып, өз-өзін бағалау және өзара бағалау қабілеттері дамиды. |
Биология кабинетіндегі қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелерін еске түсіріп отыру. Салауатты өмір сүру салтын ұстануға дағдыландыру. |
||||||||||||
|
Сабақбойыншарефлексия Сабақмақсаттарынемесе оқу мақсаттарышынайы, олжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқу мақсатынақол жеткіздіме? Егер оқушылароқу мақсатынажетпеген болса, неліктендеп ойлайсыз? Сабақта саралаудұрыс жүргізілдіме? Сабақкезеңдерінде уақыттытиімді пайдаландыңыз ба? Сабақжоспарынан ауытқуларболдыма жəненеліктен? |
|
|||||||||||||
|
|
||||||||||||||
|
Жалпыбағалау
Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіненеоңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет? |
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















