Саңырауқұлақтар патшалығы.Зең саңырауқұлағы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Саңырауқұлақтар патшалығы.Зең саңырауқұлағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Саңырауқұлақтар патшалығы.Зең саңырауқұлағы: мукор, пеницилл. Біржасушалы саңырауқұлақтар – ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақжоспары

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:8. Тірі ағзалардың көптүрлігі


Мектеп: Аманкелді атындағы ном


Күні: 25.05.2018ж. Мұғалімніңаты-жөні::Накипбеков А


Сынып:8 Қатысқандар:26 Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Саңырауқұлақтар патшалығы.Зең саңырауқұлағы: мукор, пеницилл. Біржасушалы саңырауқұлақтар – ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар

Осы сабақтақол жеткізілетіноқумақсаттары(оқубағдарламасынасілтеме)

8.1.1.2 Саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау

Сабақтыңмақсаты

Барлық оқушылар: Саңырауқұлақтың құрылысын атау.

Оқушылардың басым бөлігі: Саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтау.

Кейбір оқушылар: №3-4 саңырауқұлақтардың түрлерін сипаттау.

Бағалаукритерийі

Ойлау дағдылары:

Білу және түсіну,қолдану

1. Саңырауқұлақтың құрылысын атайды.

2. Саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтайды.

3. Суретте берілген №3-4 саңырауқұлақтардың түрлерін сипаттайды.

Тілдікмақсаттар

Пәндік лексика және терминология: Балдырлар, мүктер, қырықжапырақтәрізділер, ашықтұқымдылар, жабықтұқымдылар, саңырауқұлақтар.

Оқытудың тілдік мақсаты:

Оқылым-жазылым дағдылары: Саңырауқұлақтардың құрылысын суреттен қарап кестеге толтыру;

Оқылым-тыңдалым дағдылары: Суреттен саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтау;

Оқылым-айтылым дағдылары: Берілген суреттен №3-4суреттердің түрлеріне сипаттама беру барысында дамиды.

Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

Саңырауқұлақтардың құрылысы…………………………..

Саңырауқұлақтардың құрылылысының қызметтері.......................

Саңырауқұлақтардың түрлері..........................

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел»жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушылар саңырауқұлақтардың құрылысы мен құрылысына сай қызметін сипаттап және саңырауқұлақтардың түрлеріне анықтама бере отырып, еліміздегі өсімдіктерді қорғау мен қамқорлық жасауға баулимын.

Пəнаралықбайланыс

Химия пәні-саңырауқұлақтардың құрамын анықтау;

География пәні-саңырауқұлақтардың тіршілік ортасын біледі.

Алдыңғы білім

7.1.1.2 Жүйеленуде тірі ағзалардың орнын анықтау.


Сабақбарысы



Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5-мин












1. Ұйымдастырукезеңі

  1. Сәлемдесу (оқушылардытүгелдеу).

  2. Сыныптажағымдыахуалорнату.

  3. Оқушыларды топтарға біріктіру.


Мозайка әдісі арқылы топтастырамын. Әрбір топ ұқсас бөліктерді сәйкестендіру арқылы топтасады.


Ширату жаттығуы.

Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Мозайка» әдісі құрастырылған суреттермен жұмыс жасатамын.


Оқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыру.







Өсімдіктердің суреттері

Сабақтыңортасы

8 мин















10 мин
















12 мин












1.Тапсырма «Сәйкесін тап» әдісі. (Жж)

Суреттегі саңырауқұлақтың құрылысына назар аударыңыз. Саңырауқұлақтың құрылысының атауларын жазыңыз:


А –

B –

C –

D –

E –

F –








Дескриптор

-саңырауқұлақтардың құрылысын атайды;

Қб.: «Сұрақты қағып ал» әдісі


2.Тапсырма «Мылқау сурет» әдісі (Жұп ж)

Ә р құрылымның атқаратын қызметін жазыңыз

А –

B –

C –

D –

E –

F –










Дескриптор

-саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтайды

Қб.: «Сұрақты қағып ал» әдісі


3.Тапсырма.«Суреттен сөйлем, сөйлемнен мәтін» (Тж) Суретке назар аударыңыз. № 3 және 4 саңырауқұлақ түрлеріне сипаттама беріңіз.












3.__________________________________________

___________________________________________4._____________________________________________________________________________________


Дескриптор

- №3 саңырауқұлақтың түрін сипаттайды;

- №4 саңырауқұлақтың түрін сипаттайды.


Қб.: «Сұрақты қағып ал» әдісі

Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 14-бет













Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 14-бет













Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 14-бет


Сабақтыңсоңы

5 мин






Рефлексия «Ойды аяқта» әдісі.

  1. Бүгін мен білдім....

  2. Мен үйрендім....

  3. Қолымнан келді.....

  4. Қиындық тудырды...



Picture 6

Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Денсаулықжəне

қауіпсіздіктехникасынсақтау

Барлық оқушылар:«Сәйкесін тап» әдісі арқылы саңырауқұлақтардың құрылысын суреттен қарап кестеге толтыру кезінде оқылым-жазылым дағдыларын дамытуға барынша қолдау көрстемін.Басым көпшілігі: «Мылқау сурет» әдісі арқылы суреттен саңырауқұлақтардың құрылысына сай қызметін анықтау барысында оқушылардың оқылым-тыңдалым дағдыларын дамытуға орташа қолдау көрсетемін.

Кейбір оқушылар: «Суреттен сөйлем, сөйлемнен мәтін» әдісі арқылы берілген суреттен №3-4суреттердің түрлеріне сипаттама беру барысында шығармашылық ойлау қабілеттерін дамытатын тапсырма беремін.

Қалыптастырушы бағалау оқу үшін бағалауды мақсат ете отырып, белсенді әдістерді тиімді пайдалануға негізделген. Мұнда оқушыларың бірігіп талдау мәдениеті қалыптасады; сыни және шығармашылық ойлауы дамиды; өздерінің жеткен жетістіктерін көру арқылы оны жақсарту сенімі нығаяды.

Қалыптастырушы бағалау:

Берілген тапсырманы орындау әрекеттеріне қарай оқушыларды «Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы кері байланыс орнатамын.

Мұғалім оқушылардан сұрақ қою арқылы сұралатын бұл әдіс оларды өз еркімен жауап беруге итермелейді. Оқушы жауапты білмеген жағдайда сұрақты басқа оқушыан сұрауға болады, бұл жағдайда бір ұпайға кемиді. Нәтижесінде оқушылардың өздеріне деген сенімі нығая отырып, өз-өзін бағалау және өзара бағалау қабілеттері дамиды.

Биология кабинетіндегі қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелерін еске түсіріп отыру. Салауатты өмір сүру салтын ұстануға дағдыландыру.

Сабақбойыншарефлексия

Сабақмақсаттарынемесе оқу мақсаттарышынайы,

олжетімдіболдыма?

Барлықоқушылароқу

мақсатынақол

жеткіздіме? Егер

оқушылароқу

мақсатынажетпеген

болса, неліктендеп

ойлайсыз? Сабақта

саралаудұрыс

жүргізілдіме?

Сабақкезеңдерінде

уақыттытиімді

пайдаландыңыз ба?

Сабақжоспарынан

ауытқуларболдыма

жəненеліктен?



Жалпыбағалау


Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)?

1:

2:


Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіненеоңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)?

1:

2:


Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.01.2019
2655
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі