Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    Мектеп:

    5.3 А Мәтінді есептер

    С.Ерубаев атындағы жалпы орта білім беретін мектебі

    Пән мұғалімі:

    Әділбекова Ақерке

    Пәні:

    Математика

    Күні:

    11.01.2023ж

    Сынып: 5

    Қатысқаны:

    Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

    Осы сабақта қол жеткізілетін

    оқу мақсаттары:

    5.1.2.24санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу


    Сабақтың мақсаты:


    Барлық оқушылар үшін:

    Білім алушылар санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептерменмтанысады.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Білім алушылар санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептерді талдауды біледі.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Білім алушылар санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептердімсипаттап бере алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут


    I.Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

    Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Оқyшылaрдa бір-бірінe болғaн доcтық ceзімдeрін оятy мaқcaтындa«Aтом жәнe молeкyлa» әдіcі aрқылы пcихологиялық жaғдaй орнaтaмын жәнe үш топқa бөлeмін.

    1-топ 2-топ 3-топ

    II.

    Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.

    «Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.

    Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

    Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.



    «Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»




    Кеспе қағаздар

    Сабақтың ортасы


    5 минут












    5 минут












    5 минут























    5минут


















    3минут


















    10минут

























    II.Жаңа тақырыпты меңгерту

    Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейтеміз.

    Бөлігі бойынша санды табу үшін бөлікке сәйкес санды осы бөлшекке бөлу керек.


    Кез келген a санының бөлігін табу үшін, а санын бөлшегіне көбейтеміз.




    1 тапсырма


    Тігінші 50м мата сатып алды,1көйлек тігу үшін матаның 1/10 бөлігі жұмсады..Қалған матадан қанша көйлек тігуге болады?





    2 тапсырма


    Берік мектеп бітіргендеріне 10 жыл толуына орай сыныптастарымен футболдан жарыс береміз деп келісті.Жарысқа жалпы 120мың тг бөлінді,оның ішінде 30мың тг кубок ,медаль алуға кетсе,қалған ақшаны 1,2,3 орын алған командаларға бөліп беруге келісті.Қалған ақшаның 1/3бөлігі екінші орынға берілетін болды. Бірінші және екінші орынға қаншадан береміз деп жатқанда Арман қалған ақшаның 2/6 бөлігін үшінші орынға берейік деді. Әр командаға қанша ақшадан үлестіріп берілді?





    3 тапсырма

    Жеке жұмыс.


    Санның бөлігін табыңыз.


    1. 32 санының ¼ бөлігін.


    2. 15 санының 3/5 бөлігін


    3. Адам массасының 13/20 і су. Массасы 75 кг адам денесінде қанша су бар?


    4.Сыныпта 30 оқушы бар.Оның 3/5 і қыздар. Сыныпта неше қыз бар?




    Сергіту сәті.


    «Алма, шие, өрік, банан»














    Топтық жұмыс

    1 топ.

    Астық сақтайтын қоймадан бірінші күні астықтың 4/25 сін ,екінші күні қалғанының ¼ ін сатқанда, онда 62т астық қалды.Қоймада жалпы қанша астық болған?


    2топ


    Оқушы бірінші күні кітаптың 1/8 ін,екінші күні қалғанының 2/7 сін оқыды.Сонда оқушының оқыған беттері оқымаған беттерінен 18бет кем болды.Кітапта барлығы неше бет болған?


    3топ

    Жасұлан көрші ауылға дейінгі қашықтықтың 2/5 сін жүріп өткенде екі ауылдың ортасына дейін жету үшін тағы 4,3км жүру керек еді.Екі ауылдың арасы қанша?



















    Оқушылар жаңа тақырып бойынша тапсырманы орындайды










    Оқушылар топтасып отырып жұмыс жасайды

















    Берілген есептің мәтіні бойынша санның бөлігін табады
















    Оқушылар орындықтарды шеңберлей орналастырып жайғасады. Мұғалім оқушыларды отырған ретімен жемістер атауымен санап шығады: «Алма, шие, өрік, банан» деп. Осыдан кейін мұғалім бір не бірнеше жемістің атын атайды (мысалы, «Шие!» деп, не «Алма,өрік!» деп, немесе « Алма, шие, өрік, банан!»деп), сол кезде жемісі аталған оқушылар орындарын алмастыру қажет. Ал мұғалім бір бос орынға отырады. Орын жетпей қалған оқушы жүргізуші болып, жемістердің атын атайды.




    Оқушылар тапсырмаларды топпен орындайды.

    Есептің орындалу жолын түсіндіреді

    Жауабын дұрыс көрсетеді













    Дескриптор


    Санның бөлігін табады-1 балл

    1көйлекке кететін матаның шығынын анықтайды-1балл

    Қалған матаның ұзындығын 1 көйлекке кететін матаның шығынына бөледі-1балл




    30мың теңге 120мыңның қандай бөлігі екенін табады-1балл

    Қалған ақшаның 1/3 бөлігін есептейді-1балл

    60мың теңгенің 2/6 бөлігін есептейді-1балл

    Әр команданың алған үлесін табады-1балл






    Әр дұрыс тапсырмаға-1балл а





















    Оқушының белсенділігіне қарай Өте жақсы,Жарайсың,Талпын деген қолдау сөздер айтылады








    Дескрептор

    Тиісті сандарды табады-1балл

    Санның бөлігін табады-1балл

    Есептің шешуін табады-1балл




















    5 сынып оқулығы

    Слайдтар






































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әділбекова Ақерке Бегалықызы
    23 Ақпан 2023
    540
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мәтінді есептер
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    Мектеп:

    5.3 А Мәтінді есептер

    С.Ерубаев атындағы жалпы орта білім беретін мектебі

    Пән мұғалімі:

    Әділбекова Ақерке

    Пәні:

    Математика

    Күні:

    11.01.2023ж

    Сынып: 5

    Қатысқаны:

    Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

    Осы сабақта қол жеткізілетін

    оқу мақсаттары:

    5.1.2.24санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу


    Сабақтың мақсаты:


    Барлық оқушылар үшін:

    Білім алушылар санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептерменмтанысады.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Білім алушылар санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептерді талдауды біледі.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Білім алушылар санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептердімсипаттап бере алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут


    I.Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

    Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Оқyшылaрдa бір-бірінe болғaн доcтық ceзімдeрін оятy мaқcaтындa«Aтом жәнe молeкyлa» әдіcі aрқылы пcихологиялық жaғдaй орнaтaмын жәнe үш топқa бөлeмін.

    1-топ 2-топ 3-топ

    II.

    Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.

    «Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.

    Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

    Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.



    «Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»




    Кеспе қағаздар

    Сабақтың ортасы


    5 минут












    5 минут












    5 минут























    5минут


















    3минут


















    10минут

























    II.Жаңа тақырыпты меңгерту

    Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейтеміз.

    Бөлігі бойынша санды табу үшін бөлікке сәйкес санды осы бөлшекке бөлу керек.


    Кез келген a санының бөлігін табу үшін, а санын бөлшегіне көбейтеміз.




    1 тапсырма


    Тігінші 50м мата сатып алды,1көйлек тігу үшін матаның 1/10 бөлігі жұмсады..Қалған матадан қанша көйлек тігуге болады?





    2 тапсырма


    Берік мектеп бітіргендеріне 10 жыл толуына орай сыныптастарымен футболдан жарыс береміз деп келісті.Жарысқа жалпы 120мың тг бөлінді,оның ішінде 30мың тг кубок ,медаль алуға кетсе,қалған ақшаны 1,2,3 орын алған командаларға бөліп беруге келісті.Қалған ақшаның 1/3бөлігі екінші орынға берілетін болды. Бірінші және екінші орынға қаншадан береміз деп жатқанда Арман қалған ақшаның 2/6 бөлігін үшінші орынға берейік деді. Әр командаға қанша ақшадан үлестіріп берілді?





    3 тапсырма

    Жеке жұмыс.


    Санның бөлігін табыңыз.


    1. 32 санының ¼ бөлігін.


    2. 15 санының 3/5 бөлігін


    3. Адам массасының 13/20 і су. Массасы 75 кг адам денесінде қанша су бар?


    4.Сыныпта 30 оқушы бар.Оның 3/5 і қыздар. Сыныпта неше қыз бар?




    Сергіту сәті.


    «Алма, шие, өрік, банан»














    Топтық жұмыс

    1 топ.

    Астық сақтайтын қоймадан бірінші күні астықтың 4/25 сін ,екінші күні қалғанының ¼ ін сатқанда, онда 62т астық қалды.Қоймада жалпы қанша астық болған?


    2топ


    Оқушы бірінші күні кітаптың 1/8 ін,екінші күні қалғанының 2/7 сін оқыды.Сонда оқушының оқыған беттері оқымаған беттерінен 18бет кем болды.Кітапта барлығы неше бет болған?


    3топ

    Жасұлан көрші ауылға дейінгі қашықтықтың 2/5 сін жүріп өткенде екі ауылдың ортасына дейін жету үшін тағы 4,3км жүру керек еді.Екі ауылдың арасы қанша?



















    Оқушылар жаңа тақырып бойынша тапсырманы орындайды










    Оқушылар топтасып отырып жұмыс жасайды

















    Берілген есептің мәтіні бойынша санның бөлігін табады
















    Оқушылар орындықтарды шеңберлей орналастырып жайғасады. Мұғалім оқушыларды отырған ретімен жемістер атауымен санап шығады: «Алма, шие, өрік, банан» деп. Осыдан кейін мұғалім бір не бірнеше жемістің атын атайды (мысалы, «Шие!» деп, не «Алма,өрік!» деп, немесе « Алма, шие, өрік, банан!»деп), сол кезде жемісі аталған оқушылар орындарын алмастыру қажет. Ал мұғалім бір бос орынға отырады. Орын жетпей қалған оқушы жүргізуші болып, жемістердің атын атайды.




    Оқушылар тапсырмаларды топпен орындайды.

    Есептің орындалу жолын түсіндіреді

    Жауабын дұрыс көрсетеді













    Дескриптор


    Санның бөлігін табады-1 балл

    1көйлекке кететін матаның шығынын анықтайды-1балл

    Қалған матаның ұзындығын 1 көйлекке кететін матаның шығынына бөледі-1балл




    30мың теңге 120мыңның қандай бөлігі екенін табады-1балл

    Қалған ақшаның 1/3 бөлігін есептейді-1балл

    60мың теңгенің 2/6 бөлігін есептейді-1балл

    Әр команданың алған үлесін табады-1балл






    Әр дұрыс тапсырмаға-1балл а





















    Оқушының белсенділігіне қарай Өте жақсы,Жарайсың,Талпын деген қолдау сөздер айтылады








    Дескрептор

    Тиісті сандарды табады-1балл

    Санның бөлігін табады-1балл

    Есептің шешуін табады-1балл




















    5 сынып оқулығы

    Слайдтар






































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 5 сынып
    23.02.2023
    540
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әділбекова Ақерке Бегалықызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации