Бөлім:
|
5.1В Натурал сандардың
бөлінгіштігі
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сынып:
|
Қатысқандар саны: Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Санның
дәрежесі
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
|
5.1.1.3 натурал сан дәрежесінің анықтамасын
білу;
5.1.1.4 натурал санды ондық жазылу
түрінде көрсету;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Дәреже ұғымымен таныстыру. Дәреженің
оқылуын, жазылуын, негізі және дәреженің көрсеткішін үйрету,
натурал санды разряд бойынша жазылу түрінде көрсету және есеп
шығаруда қолдану
|
Сабақ
барысы:
|
Уақыты/
кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдас-
тыру
кезеңі
1мин
|
Сәлемдесу;
Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап,
жағымды ахуал туындату;
Оқушыларды
түгелдеу;
Сабақтың мақсатымен
таныстыру
|
Мұғаліммен
сәлемдесу;
Сыныпта жағымды ахуал
туындату
Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу,
сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне
жүгіну
|
Ауызша бағалауды
қоданамын
«Өте жақсы»
«Жарайсың»
|
Тақта;
Оқулық;
|
6
мин
|
Үй жұмысын тексеру
№247-248
Әр оқушыдан жеке жеке сұрақ қою арқылы
түгендеу
|
|
5 сынып
матем.
|
Сабақтың
басы
7
минут
|
Жаңа тақырыпты
қайталау
Жалпы түрде:
а*а*а*...*а=аn.
Анықтама: Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтіндіні
дәреже деп атайды.3*3*3*3=34=81
теңдігіндегі 81 саны 3 санының төртінші дәрежесі.
34=81
жазуындағы 3 саны (қайталанатын көрсеткіш) дәреженің негізі, 4 саны
дәреженің көрсеткіші, ал 81 саны 34 дәрежесінің мәні деп
аталады.
аn өрнегіндегі а (қайталанатын көбейткіш)- дәреженің
негізі, n(көбейткіштің неше рет қайталанатынын көрсететін
сан(-дәреженің көрсеткіші деп
аталады.
Дәрежені оқу кезінде алдымен оның негізі, содан
кейін оның көрсеткіші оқылады. Мысалы,
34 өрнегі: «3 санының төртінші дәрежесі» немесе
«3-тің төртінші дәрежесі» деп
оқылады.
Санның 2-ші және 3-ші дәрежелері сәйкесінше
«санның квадраты» және «санның кубы» деп аталады. Сонымен қатар
келесі тұжырымдамаларды есте сақтау
қажет:
1)
а1=а,
яғни кез келген санның бірінші дәрежесі өзіне
тең.
Қайталау
сұрақтары.
Спиннер
арқылы
|
|
Интерактивті
тақта
5
сынып матем.
Интерактивті
тақта
|
Сабақтың
ортасы
20мин
|
Оқулық тапсырмаларын
орындау
№250. Бірдей көрсеткіштерді дәреже түрінде жазып,
өрнекті ықшамдау
№256. Жұлдызша орнына дәреже көрсеткішін
жазу
№253
ауызша.
Разрядтық қосылғыштарға жіктеп жазылған
сандарды табу
|
№251. Дәреженің негізін тауып
жазу
|
Дескриптор:
Дәрежелерді
жазады,
10-ның дәрежесін анықтай
алады,
есептейді
|
Интерактивті
тақта
5
сынып матем.
|
Қосымша оқу құралдарынан алынған
тапсырмалар
5
мин
|
Дәрежелер кестесімен
жұмыс
Дәрежелер кестесін пайдаланып, берілген
сандар қандай санның қанша дәрежесі екенін
анықтаңдар
|
243= 625=
1296=
2401= 216=
1024=
729= 256=
16807=
7776= 1000=
2187=
|
Дескриптор:
Кестені пайдалана алады, санның
дәрежесін анықтап жаза алады
|
Интерактивті
тақта
|
4
мин
|
Тест
тапсырмалары
|
Тест тапсырмаларын жұбымен бірге
орындайды, тесксереді
|
|
Таратпа қағаз
Дәптер
|
|
Берілген өрнектерді мәндерімен
сәйкестендір:
|
|
|
|
Сабақтың
соңы
2
мин
|
Қорытындылау.
Бүгінгі сабақта:
Натурал сан дәрежесінің анықтамасын
білді;
Натурал санды дәреже түрінде жазып
көрсетеді;
Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде
жазады.
|
Үйге тапсырма. Оқулықтан №255,
257
Анықтамаларды
жаттау
|
10 ұпаймен
бағалау
|
оқулық
|