Санның квадраты

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Санның квадраты

Материал туралы қысқаша түсінік
Санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

      Математика

Бөлім:

Уақыт

Мұғалімнің аты-жөні

Әли А.Б.

Күні:

15.11.25

Сынып: 3 «А»

Қатысушылар саны:24

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Санның квадраты

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.1 санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: ірдей екі көбейткіштің көбейтіндісін санның квадраты екенін түсінеді.

Көптеген оқушылар: бірдей екі көбейткіштердің санның квадраты ретінде көрсету және бірдей екі көбейткіштің квадратын таба алады.

Кейбір оқушылар: санның квадратын құрайтын өрнектерді құрастырады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

















3 мин






Белсендіру. Оқушылар таратылған билет бойынша 4 топқа бөлінеді. Сабақ ұжыммен «Ойға шабуыл» ойыны арқылы ауызша сұрақтарға тез жауап алумен басталады.

(Ұ.Ж) «Мойыншақ» ойыны

1.Білім ордасы не? (Мектеп)

2. Тәуліктің үштен бір бөлігі неше сағатқа тең? (8)

3. Оңынан да, солынан да бірдей оқылатын, жазылатын сандар қайсы? (11,22,33,44,55,66,77,88,99)

4. 9-дан 100-ге дейінгісандардақанша 9 саны кездеседі? ( 11 )

5. Ойлаған санға 119-ды қосқанда 800 шықты. Ойлаған санды тап. (681)

6. 5 тоннаның екіден бір бөлігінде қанша килограмм бар? (2500 кг )

7. 1000 теңгенің 711 теңгесіне сауда жасасаң, қанша теңгең қалады? (289)

8. 1килограмм алма 360 теңге тұрса, 3кг алма қанша тұрады? (1080тг)

9. Ұшақтың жылдамдығы 850км. Ол 3сағатта неше км ұшады? 5 сағатта ше? (2550км, 4250км)

10. Бір таңбалы жұп сандар? (2,4,6,8)

Оқу материалын жариялау.

  • Сіздер санның квадратын бірдей екі көбейткіштің көбейтіндісі ретінде ұғынуды үйренесіздер!

Оқушылардың назарын шахмат тақтасына аудару. Онда 8 қатар көлденең және 8 қатар тігінен торкөздер бар. Барлық торкөздер қанша? Қалай оңай табуға болады?

Ж: 64. Қалай табуға болады қатардағы санға бағандағы санды көбейтеміз. 8*8. Осы көбейтіндіде 8 саны көбейткіш ретінде неше рет алынды?

Бірдей екі көбейткіштің көбейтіндісін көбейткіштің квадратымен алмастыруға болады. Мысалы, 5*5=52 және 5*5=25, 52=25 Оқылуы: «5-тің квадраты»

Керісінше 42 (4-тің квадраты) берілсе, көбейтінді түрінде жазуға болады. 42= 4*4. Тапсырманы орындау барысында оқушылар көбейткіштері бірдей көбейтіндіні атайды. Оны қысқартып: 22 деп жазып, «екінің квадраты» деп оқиды.




Оқушылар сұрақтарға ойланып ауызша жауап беріп, тақтаға тапсырмаларды жабыстыру арқылы тақырыпты табады.









Ж: «Санның квадраты»




Жауап: 8*8= 64

8 саны көбейткіш ретінде 2 рет алынады.

Әр жауап сайын «шапалақ» арқылы бағалау жүргізу.
















Слайд



















Оқулық




Сабақтың ортасы

2 мин





3 мин






5 мин






12 мин









2 мин


10 мин









2 мин

(Ұ.Ж) Тапсырмалармен жұмыс

(Д) 1-тапсырма. «Есепті шығар» әдісі. Берілген сандардың қайсысы екі көбейткіштің көбейтіндісі түрінде жазуға болады?

36 55 81 40 64 9 4 16 49 33 25

Дескриптор:

- берілген сандардың көбейткіштерін тауып жазады


(Т.Ж) 2-тапсырма. «Жұбын тап» әдісі. Көбейтіндіні көбейткіштердің квадратына ауыстыр.

3*3 6*6 8*8 9*9 7*7 5*5 2*2

Дескриптор:

- көбейтінділердің квадратын тауып жазады


(Д) 3-тапсырма. «Теріп жазу» әдісі.

а) жұп сандардың квадратын өсу ретімен жаз.

ә) тақ сандардың квадратын кему ретімен жаз

Дескриптор:

- тақ және жұп сандардың квадратын табады


(Д) 4-тапсырма. «Есепті шығар» әдісі. Есептердің квадраттарын тауып шығарады:

а) (42 + 82) – 10 72 + 92 + 32 92 – 32 + 72

(102 + 92) + 220 1*(102 + 72) 22 + (1000 – 92)

ә) 62 + (82 + 136) 52 +102 + 2 10*(32 - 12)

32 + (62 - 42) 102 – (22 + 32) 92 +(72 - 15)

Дескриптор:

- өрнектердің квадраттарын бірден жазып есептейді.


Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әуенімен билеп сергиді.


(Ұ.Ж.) 5-тапсырма. Ауданын тап. Оқушыларға топтық жұмыс ұсыну. Оқушыларға геометриялық фигуралардың ауданын табу ережесін міндетті түрде естеріне түсіру қажет. Қима фигураларды, парақшаларды таратып фигура ауданын табады түсіндіре отырып жауапты параққа жазады. «Әткеншек» әдісі арқылы жауаптарды топтар арасында ауыстыру. Әр топтың жауабын тыңдап, бағалау. Егер оқушылар шаршының ауданы оның жақтарының квадратына тең деген ойды айтпаса, көмектесу.


(Д) 6-тапсырма. Жабылған торкөздердегі жасырылған санды көбейтудің кестелік жағдайын ескере отырып табыңдар.


Оқушылар берілген сандардың бірдей көбейткіштерін тауып жазады:

36 81 64 49 25



Көбейтіндіні көбейткіштердің квадратына ауыстырады:

32 62 82 92 72 52 22




а)жұп сандар: 22 42 62 82 102

ә) тақ сандар: 32 52 72 92 12





оқушылар санның квадратымен бірден есептеп жазу арқылы өрнектің мәнін табады

а)70 139 121

401 149 923


ә) 236 127 80

29 87 115


Билеп сергиді.


Оқушылар топтасып, қима қағаздардан фигурадан квадратын шығарып жабыстырады. Келесі топтың шығарған фигурасын алып тексереді.





Оқушылар бос торкөзге квадраттық сандардың мәнін қойып тексереді.


1 балл






1 балл







1 балл






3 балл











2 балл







1 балл


Оқулық






Ойын https://wordwall.net/resource/35546413



Дәптер







Оқулық







https://youtu.be/xyS4WWbtttM



слайд






Оқулық

Сабақтың соңы

1 мин

Рефлексия: «Смайликтер салу» әдісі бойынша өтеді.

Рефлексия жасайды.

ҚБ қойылады.








Тексерілді: 15.11.25 ________________

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.02.2025
124
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі