Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу

Материал туралы қысқаша түсінік
Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:____________Мутиева А.Г.


Мектеп:

20 Жалпы орта білім беретін мектеп

Сынып:

5 «В»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.36 Берілген пайызы бойынша санды табу;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Санның пайызын, пайызы бойынша санды табудың ережесін біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

Санның пайызын табу, пайызы бойынша санды табу ережелерін қолданып, есептер шығарады.

Кейбір оқушылар:

Пайызға байланысты күрделі есептеулерді жүргізе алады.

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта

Бастапқы білім

Пайыз

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

















































Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, сынып оқушыларының көңіл-күйлерін сұрау (бас бармақпен көрсету) арқылы жағымды ахуал қалыптастыру .

Сабақ басында оқушыларға лоторея билеттерін тарату

Үй жұмысын тексеру: №1149

«Лэйс» әдісін қолдана отырып оқушыларды өткен сабақ бойынша сұрақ –жауап арқылы диалогке түсіру:

1. Бір пайыз деп нені айтады?

2. Пайыз бөлшекпен қалай жазылады?

3. Бөлшек пайызбен қалай жазылады?

4. Берілген санның 1% қалай табылады ?

5. Санның пайызын қалай табуға болады?

6. Пайызы бойынша санды қалай табуға болады?

7. фигураның қанша пайызы боялған?



«Жады» ойыны

Жеке жұмыс .

Жұмыс барысы: Сыныпқа кестені АКТ-дан көрсетемін. Оқушылар тақтадан көргендерін дәптерге түсіреді және толықтырады..

Сан





Пайыз

5

90

11

20

Санның пайызы

1,5

180

11

33


Жауабы:

Сан

30

200

100

165

Пайыз

5

90

11

20

Санның пайызы

1,5

180

11

33




5 сынып оқулығы

Алдамұратова















Слайд 1











Слайд 2








Сабақтың ортасы











































































































Жұптық жұмыс: «Тиімді депозит»

Оқушылармен «Тиімді депозит» ойынын ойнау. Мұғалім бұл ойынның келешекте шынға айналуына тілектестік білдіріп, ойынды аяқтайды

1

Жинақ кассасына 6%-тік жылдық өсіммен 900 000 тг салынды. Жинақ кассасындағы осы ақша бір жылдан соң неше теңге болады?

Шешуі.: 6% = 0,06
900 000 · 0, 06 = 54 000.
— 1 жылдық өсімі
900 000 + 54 000 = 954 000тг— 1 жылдан кейінгі сома

Жауабы: 954 000 тг

2

Жинақ кассасына 4%-тік жылдық өсіммен 620 000 тг салынды. Жинақ кассасындағы осы ақша бір жылдан соң неше теңге болады?

Шешуі.: 4% = 0,04
620 000 · 0, 04 = 24 800.
— 1 жылдық өсімі
620 000 + 24 800 = 644 800тг— 1 жылдан кейінгі сома

Жауабы: 644 800 тг

Саралау тапсырмалары (Деңгейлік тапсырма)

1-тапсырма

а) пайызы бойынша санды табыңыз:

12% -ы 18;75

Жауабы:

б) пайызы бойынша санды табыңыз:

15%-ы 12; 2,7;

Жауабы:

в) пайызы бойынша санды табыңыз:

35%-ы 21; 11,2;

Жауабы:


Дескриптор:

-өрнекті құрайды;

- берілген санның пайызын анықтайды.

-пайызы бойынша санды анықтайды.

2-тапсырма. Оқулықтан №1147

Сатушы сатып алған көкөністі 14 758 теңгеге сатып, 6% зиян шекті. Ол көкөністі неше теңгеге сатып алған?


Дескриптор:

-өрнекті құрайды;

- берілген санның пайызын анықтайды.

-өмірде кездесетін пайызға байланысты мәтінді есептерді шығара отырып талдайды

3-тапсырма. Оқулықтан №1153 есеп

Тік төртбұрыштың ені 6 см, ұзындығы одан 75%--ға ұзын. Тік төртбұрыштың ауданын табыңдар.


Дескриптор:

-өрнекті құрайды;

- берілген санның пайызын анықтайды.

-пайызға байланысты мәтінді есептерді шығара отырып талдайды.

4-тапсырма

Сәйкестендіру тапсырмасы: жеке жұмыс

1. 65% -ы 195 болатын санды тап a. 150

2. 40% -ы 60 болатын санды тап? b. 250

3. 30% -ы 75 болатын санды тап? с. 300

Дескриптор:

- пайызы бойынша санды анықтайды.





Уақыт қалса «Луллия шеңбері» арқылы есептер



Слайд 4-7


Сабақтың соңы




« Каспий карта» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.


Үйге тапсырма






Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға

тапсырманы күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай

жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКT-мен байланыс


Оқушыларға саралау тапсырмалары беріледі.

«өз жұбыңды бағала» /жұптық бағалау/, «бутерброд» әдісімен /топтық бағалау/, «қосу,алу» әдісімен /өзін-өзі бағалау/

Интербелсенді тақтаны мөлшерлі уақытымен қолдану.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
























20 Жалпы орта білім беретін мектеп




Ашық сабақ

Тақырыбы: «Санның пайызын

және пайызы бойынша санды табу»


Сынып: «5В»



Пән мұғалімі: Салауат Н.С.




Орал 2023

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.04.2024
276
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі