Материалдар / Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу

Материал туралы қысқаша түсінік
Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу
Авторы:
18 Сәуір 2024
68
3 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:____________Мутиева А.Г.


Мектеп:

20 Жалпы орта білім беретін мектеп

Сынып:

5 «В»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.36 Берілген пайызы бойынша санды табу;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Санның пайызын, пайызы бойынша санды табудың ережесін біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

Санның пайызын табу, пайызы бойынша санды табу ережелерін қолданып, есептер шығарады.

Кейбір оқушылар:

Пайызға байланысты күрделі есептеулерді жүргізе алады.

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта

Бастапқы білім

Пайыз

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

















































Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, сынып оқушыларының көңіл-күйлерін сұрау (бас бармақпен көрсету) арқылы жағымды ахуал қалыптастыру .

Сабақ басында оқушыларға лоторея билеттерін тарату

Үй жұмысын тексеру: №1149

«Лэйс» әдісін қолдана отырып оқушыларды өткен сабақ бойынша сұрақ –жауап арқылы диалогке түсіру:

1. Бір пайыз деп нені айтады?

2. Пайыз бөлшекпен қалай жазылады?

3. Бөлшек пайызбен қалай жазылады?

4. Берілген санның 1% қалай табылады ?

5. Санның пайызын қалай табуға болады?

6. Пайызы бойынша санды қалай табуға болады?

7. фигураның қанша пайызы боялған?



«Жады» ойыны

Жеке жұмыс .

Жұмыс барысы: Сыныпқа кестені АКТ-дан көрсетемін. Оқушылар тақтадан көргендерін дәптерге түсіреді және толықтырады..

Сан





Пайыз

5

90

11

20

Санның пайызы

1,5

180

11

33


Жауабы:

Сан

30

200

100

165

Пайыз

5

90

11

20

Санның пайызы

1,5

180

11

33




5 сынып оқулығы

Алдамұратова















Слайд 1











Слайд 2








Сабақтың ортасы











































































































Жұптық жұмыс: «Тиімді депозит»

Оқушылармен «Тиімді депозит» ойынын ойнау. Мұғалім бұл ойынның келешекте шынға айналуына тілектестік білдіріп, ойынды аяқтайды

1

Жинақ кассасына 6%-тік жылдық өсіммен 900 000 тг салынды. Жинақ кассасындағы осы ақша бір жылдан соң неше теңге болады?

Шешуі.: 6% = 0,06
900 000 · 0, 06 = 54 000.
— 1 жылдық өсімі
900 000 + 54 000 = 954 000тг— 1 жылдан кейінгі сома

Жауабы: 954 000 тг

2

Жинақ кассасына 4%-тік жылдық өсіммен 620 000 тг салынды. Жинақ кассасындағы осы ақша бір жылдан соң неше теңге болады?

Шешуі.: 4% = 0,04
620 000 · 0, 04 = 24 800.
— 1 жылдық өсімі
620 000 + 24 800 = 644 800тг— 1 жылдан кейінгі сома

Жауабы: 644 800 тг

Саралау тапсырмалары (Деңгейлік тапсырма)

1-тапсырма

а) пайызы бойынша санды табыңыз:

12% -ы 18;75

Жауабы:

б) пайызы бойынша санды табыңыз:

15%-ы 12; 2,7;

Жауабы:

в) пайызы бойынша санды табыңыз:

35%-ы 21; 11,2;

Жауабы:


Дескриптор:

-өрнекті құрайды;

- берілген санның пайызын анықтайды.

-пайызы бойынша санды анықтайды.

2-тапсырма. Оқулықтан №1147

Сатушы сатып алған көкөністі 14 758 теңгеге сатып, 6% зиян шекті. Ол көкөністі неше теңгеге сатып алған?


Дескриптор:

-өрнекті құрайды;

- берілген санның пайызын анықтайды.

-өмірде кездесетін пайызға байланысты мәтінді есептерді шығара отырып талдайды

3-тапсырма. Оқулықтан №1153 есеп

Тік төртбұрыштың ені 6 см, ұзындығы одан 75%--ға ұзын. Тік төртбұрыштың ауданын табыңдар.


Дескриптор:

-өрнекті құрайды;

- берілген санның пайызын анықтайды.

-пайызға байланысты мәтінді есептерді шығара отырып талдайды.

4-тапсырма

Сәйкестендіру тапсырмасы: жеке жұмыс

1. 65% -ы 195 болатын санды тап a. 150

2. 40% -ы 60 болатын санды тап? b. 250

3. 30% -ы 75 болатын санды тап? с. 300

Дескриптор:

- пайызы бойынша санды анықтайды.





Уақыт қалса «Луллия шеңбері» арқылы есептер



Слайд 4-7


Сабақтың соңы




« Каспий карта» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.


Үйге тапсырма






Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға

тапсырманы күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай

жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКT-мен байланыс


Оқушыларға саралау тапсырмалары беріледі.

«өз жұбыңды бағала» /жұптық бағалау/, «бутерброд» әдісімен /топтық бағалау/, «қосу,алу» әдісімен /өзін-өзі бағалау/

Интербелсенді тақтаны мөлшерлі уақытымен қолдану.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
























20 Жалпы орта білім беретін мектеп




Ашық сабақ

Тақырыбы: «Санның пайызын

және пайызы бойынша санды табу»


Сынып: «5В»



Пән мұғалімі: Салауат Н.С.




Орал 2023

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!