1.Ұйымдастыру
кезеңі. Амандасу. /Кабинет тазалығына, желдетілгеніне назар бөлу/.
Оқушылардың сабаққа қатысуын, қажетті оқу құралдарының түгел болуын
қадағалау.
2.Психологиялық ахуал
тудыру
«Есімдер
акронимі»атты психологиялық ахуал
жасау.
3. Оқушыларды топқа
бөлу. «Молекулалар»
әдісі арқылы сыныпты екі топқа
бөлу.Топ бпсшыларын,бағалаушыларды
тағайындау.
4.Үй тапсырмасын
тексеру. «Сен маған-мен
саған » әдісі арқылы тексеру. Екі
топ бірінің есебін бірі тексереді.Дұрыс жауабы кейін тақтада
көрсетіледі.
Үй жұмысын геометриялық
фигуралар арқылы бағалау
Жоғарғы ұпай 5
ұпай
Есепті дұрыс шығарса 5
ұпай
Есепті жартылай орындаса 3
ұпай
Есепті мүлде орындамаса 0
ұпай
5.Тақырыпты анықтау
үшін
«FILE» әдісін
қолданайық.
Факт
|
Идея
|
Сұрақ
|
Әрекет
|
150 000
00
|
Ықшамды түрге
келтіреміз
|
Қандай жерде
қолданылады?
|
|
Оқушылар
«FILE» әдісін қолданғаннан кейін
түсінік беріп өтеді.
Осы кезде оқушыларға ой қозғау
мақсатында сұрақтар қойылады:
-
Бөлмеде қозғалып жүрген
молекулалар санын есептей аламызба?
-
Галактикадағы жұлдыздар саны
нешеу?
-
Егер бактериялар санын
780 000 000 000 деп алсақ есеп
шығару барысында қалай қолданамыз?
-
Үлкен сандарды қалай жуықтауға
болады?
-
Сандарды дөңгелектеу дегеніміз
не?
-
499 000,
0,000 000000 036 мына сандарға қарап ерекшеліктері неде
екенін айтыңдар?
Оқушылар сұрақтарға жауап
бергеннен соң мұғалім оқушыларға мұндай сандарды ыңғайлы етіп
жазудың басқа жолы бар. Мұндай сандарды стандарт түрге
келтіріп жазу керек. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
анықталды.Сабақтың тақырыбы: Сандарды стандарт түрге
келтіру
Мұғалім оқушыларға жаңа сабақ
бойынша кішкене ақпарат беріп
өтеді.(түртіп алу
стратегиясы)
Ең үлкен сандар мен ең кіші
сандар стандарт түрге келтірілген деп айтылады, егер
ол түрінде жазылған болса,
мұндағы санның реті. Санның реті
санның қаншалықты үлкен не кіші екендігін
көрсетеді.
Мысал
Сан
|
Санның стандарт
түрі
|
Санның мәнді
бөлігі
|
Санның
реті
|
1057000000000
|
1,057*1012
|
1,057
|
12
|
0,0000000005
|
5*10-10
|
5
|
10
|
|