Қысқа мерзімді
жоспар
|
Пән: Қазақ тілі
Т2
Күні:
Сынып: 5
|
Бөлім: I.Отбасындағы дәстүрлер мен
мерекелер
Педагогтің
аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақ тақырыбы
|
Қазақ отбасының
дәстүрлері
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаттары
|
5.1.1.1 - тақырыпты тірек
сөздер арқылы болжау
|
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:Тақырыпты тірек сөздер арқылы
болжайды
|
|
Тілдік
мақсаттар
|
Отбасы, дәстүр,
тәрбие, татулық, құрмет,үлгі
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың
басы
7
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Амандасу.Көтерiңкi көңiл-күй oрнaту
үшiн «Көңіл-күйім»
әдісін қолдану арқылы
сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін
көңіл-күй қалыптастыру. Кабинеттің төрт бұрышына
смайликтер жапсырылады. Смайликтер түрлі көңіл-күйді бейнелейді.
Оқушылар өз көңіл-күйіне сәйкес келетін смайликтің жанына барады.
Бір-біріне жақсы тілектер айтады
|
слайд
Суреттер
|
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Сөздікпен
жұмыс:
Қандай
отбасы?
Тату, үлгілі
отбасы
1. Жаңа сөздердің мағыналарын
түсіндіру. 2. Дұрыс айтуға дағдыландыру: мұғалім сөздерді мәнерлеп
оқиды;
|
Жаңа сөздерді тыңдайды, оқиды,
мұғалім соңынан қайталайды.
Оқушылар жаңа сөздермен сөз
орамдарын, қарапайым сөйлем құрастырады.
Жаңа сөздерді сөздік дәптерге
жазады.
|
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша!
|
Оқулық
4 бет
сөздік
слайд
|
|
1-тапсырма
Жазылым
Бірінші диаграммаға отбасымен
байланысты туыстық атауларын,екінші диаграммаға «Қандай отбасы?»
деген сұраққа жауап беретін сөздерді
жаз
|
Жазылым
Бірінші диаграммаға отбасымен
байланысты туыстық атауларын,екінші диаграммаға «Қандай отбасы?»
деген сұраққа жауап беретін сөздерді
жазады.
|
Дескриптор:
-
сұрақтарға жауап
береді;
-диаграмманы
толтырады
|
Оқулық
4 бет
Оқулық
4 бет
|
2-тапсырма
Жазылым
Диаграмманы пайдаланып, өз
отбасың туралы мәтін құрап жаз
|
Диаграмманы пайдаланып, оз
отбасы туралы мәтінді құрап жазады.
|
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша!
|
Оқылым, айтылым.
3-тапсырма.
Өлеңді мәнерлеп оқы.Мұғалімнің көмегімен өлеңдегі туыстық атауларды
тауып,олардың мағынасын анықта.Өлең мазмұнын өз сөзіңмен
айт.
|
Оқылым,
айтылым.
Өлеңді мәнерлеп оқиды.Өлең
мазмұнын өз сөздерімен айтады.
|
|
|
Айтылым,
оқылым
4-тапсырма. Диалог.Жағдаят:Бір-біріңмен
поезда кездестіңдер.Амандасыңдар, танысыңдар.Өз отбасың туралы
диалог құрап жазыңдар. Тілдік бағдар:тәуелдік жалғауының жекеше
түрлерін оқы
|
Бір-бірімен танысып,
амандасады.
Өз отбасы туралы диалог
құрады.
Тәуелдік жалғауының жекеше
түрлерін оқиды
|
Дескриптор
-сұрақтарға жауап
береді;
-диалог
құрайды;
- оңаша тәуелдеуді
оқиды;
|
Оқулық
5 бет
|
|
Тыңдалым,
оқылым
5-тапсырма
Мәтінді тыңда,
оқы
Мәтіндегі қарамен жазылған
сөздерді сөздік дәптеріңе аудармасымен жазып
ал
|
Мәтінді мұқият тыңдап,
мәнерлеп оқиды.
Қарамен жазылған
сөздерді сөздік дәптерге жазып алады.
|
-мәтінді қатесіз
оқиды;
-сұрақтарға жауап
береді;
|
Оқулық
6 бет
|
|
Жазылым
6
тапсырма
Мәтіндегі тәуелдік жалғауы
жалғанған сөздерді теріп жаз
Үлгі:отбасы +
м
|
Мәтіндегі тәуелдік
жалғауы жалғанған сөздерді үлгіге қарау арқылы теріп
жазады.
|
-оқушылар сөздерді теріп
жазады;
-іс-әрекетке түсініктеме
береді;
|
Оқулық
6 бет
|
|
Сабақтың
соңы
3 минут
|
Рефлексия
(Ө)Әдісі: Кері
байланыс
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін
смайликтер арқылы
көрсетеді.
|
|
|
Үй
тапсырмасы: Жаңа сөздерді жаттау.
Тәуелдік жалғауының жекеше түрін
жаттау.
Бағалау.Мұғалім формативті бағалауы
бойынша қорытынды балын қояды.
|