|
Білім беру ұйымының атауы |
||||||
|
Пәні: |
АӘТД |
|||||
|
Бөлім: |
Саптық дайындық |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
||||||
|
Күні: |
18,19,20.10.2023 жыл |
|||||
|
Сынып: 10 « А, Ә, Б » |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Саптық және жорықтық адым, орнында бұрылу |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.2.1. ҚР ҚК басқа да әскерлері мен әскери құрылымдарының жалпы әскери жарғылары. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жалпы әскери жарғыларды түсіндіру; Әскери қызметшілердің қызметін сипаттау; Әскери қызметшілердің өмірінің маңыздылығын талдау: |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Сапқа тұрғызу
|
Оқушылар сапқа тұрғызылып
саптық жаттығуларды орындайды. Сабақ ты «Миға шабуыл» әдісі Сап элементтеріне анықтама бер
? Жорықтық адым дегеніміз не ? |
Взвод командирі баянат жасайды. Оқушылар сұрақтарға жауап іздейді |
Мұғалім кері байланыс беріп отырады |
Оқулық |
||
|
Жаңа білім
|
Тірек сөздерге анықтама бер.
Әскери жарғылар -----------------------
. Әскери атақтар --------------------------
Мәтінмен жұмыс
1. Тұрмыс түршілігі. 2. Әскери жарғылар. 3. Жалпы міндеттері. 4. Әскери қызметші. 5. Әскери айырым белгілері |
Тапсырманың критерийі: Азаматтық қорғаныс туралы жалпы мәлімет біледі.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады. |
Оқулық
|
||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау бүгінгі зерттеулер мен ақпарат алмасу барысында алған білімдерін қолданып « Еркін мекрафон » әдісімен қорытынды жасайды.
Үйге тапсырма Азаматтық қорғаныс бойынша оқу жазу. |
Оқушылар тақырыпты қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Оқулық
|
||
|
Кері байланыс |
Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар жақсы жарайсың деп бағалайды |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Саптық және жорықтық адым, орнында бұрылу ҚМЖ
Саптық және жорықтық адым, орнында бұрылу ҚМЖ
|
Білім беру ұйымының атауы |
||||||
|
Пәні: |
АӘТД |
|||||
|
Бөлім: |
Саптық дайындық |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
||||||
|
Күні: |
18,19,20.10.2023 жыл |
|||||
|
Сынып: 10 « А, Ә, Б » |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Саптық және жорықтық адым, орнында бұрылу |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.2.1. ҚР ҚК басқа да әскерлері мен әскери құрылымдарының жалпы әскери жарғылары. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жалпы әскери жарғыларды түсіндіру; Әскери қызметшілердің қызметін сипаттау; Әскери қызметшілердің өмірінің маңыздылығын талдау: |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Сапқа тұрғызу
|
Оқушылар сапқа тұрғызылып
саптық жаттығуларды орындайды. Сабақ ты «Миға шабуыл» әдісі Сап элементтеріне анықтама бер
? Жорықтық адым дегеніміз не ? |
Взвод командирі баянат жасайды. Оқушылар сұрақтарға жауап іздейді |
Мұғалім кері байланыс беріп отырады |
Оқулық |
||
|
Жаңа білім
|
Тірек сөздерге анықтама бер.
Әскери жарғылар -----------------------
. Әскери атақтар --------------------------
Мәтінмен жұмыс
1. Тұрмыс түршілігі. 2. Әскери жарғылар. 3. Жалпы міндеттері. 4. Әскери қызметші. 5. Әскери айырым белгілері |
Тапсырманың критерийі: Азаматтық қорғаныс туралы жалпы мәлімет біледі.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады. |
Оқулық
|
||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау бүгінгі зерттеулер мен ақпарат алмасу барысында алған білімдерін қолданып « Еркін мекрафон » әдісімен қорытынды жасайды.
Үйге тапсырма Азаматтық қорғаныс бойынша оқу жазу. |
Оқушылар тақырыпты қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Оқулық
|
||
|
Кері байланыс |
Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар жақсы жарайсың деп бағалайды |
|
||
шағым қалдыра аласыз













