Жаңа сабақ
Тапсырмаларды оқушылар
қажеттіліктеріне ескеріп үшке бөлдім.
Мұғалім
түсіндірмесі
1-тапсырма. Тапсырма
«Жекелей» әдісі
арқылы жүзеге
асады.
Оқушыларды сапқа
тұрғызып, оларға жекелей допты алып жүру және әріптесіне жеткізу
әдісін түсіндіру және үйрету.
Дескриптор
- Алға жылжу арқылы допты
жетелейді.
- Допты әріптесіне
жеткізу.
Дескриптордың
нәтижесінде «Мадақтама бес
жұлдыз» әдісі арқылы қалыптастырушы
бағалау жүргізіледі.
2-тапсырма.
«Жұптастыру» әдісі арқылы тапсырма
орындалады.
Оқушыларды сапқа
тұрғызып, оларға допты қарсыласынан алу әдісін көрсету. Кеудеден
беру және қабылдауды көрсету,
үйрету.
Дескриптор
- допты ептілік арқылы
қарсыластан алады.
- допты кеуде тұсынан екі қолмен әріптеске бере
алады.
Дескриптордың
нәтижесінде «Бас бармақ»
әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау
жүргізіледі.
3-тапсырма. Тапсырма
«Топтастыру»
әдісі арқылы
орындалады.
Оқушыларды сапқа тұрғызып, оларға допты
жоғарыдан ұстап, әріптесіне жеткізу және қабылдауды көрсету,
үйрету.
Дескриптор
- допты жоғарыдан екі қолмен
әріптеске бере алады.
- допты әріптесі қабылдай
алады.
Дескриптордың
нәтижесінде «Бағдаршам»
әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау
жүргізіледі
Сабақтын
белсенділігін арттыру үшін, жарыс түрінде
өткіземін.
|