Материалдар / "Шақан-Шері" романы және ғаламдық мәселелер.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Шақан-Шері" романы және ғаламдық мәселелер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қоғамдық-гуманитарлық бағыт бойынша 10-сынып әдебиет пәнінен Мұхтар Мағауиннің "Шақан-Шері" романындағы ғаламдық мәселелерді талдау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2024
258
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары Қазақ әдебиеті

Мекеме атауы:

«Балдәурен» РОСО

Бөлім:

3-бөлім: Аңызбен өрілген көркемсөз


Күні:

24.01.2024

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Жумабекова Аида Еркінқызы

Сынып: 10 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Шақан-Шері» романы және және ғаламдық мәселелер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.3.1.1 шығарманы мазмұндас туындылардың үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстыру.


Сабақтың мақсаты

  • Мазмұндас туындыларды салыстыра бағалайды, ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелерді талдайды.


      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басталуы

4 минут




«Буктрейлер» «Шақан-Шері» туралы бейне-жазба көрсетіледі.


Топқа бөлу:

«Ticketon» әдісі бойынша сынып оқушыларын топқа бөлу.

Оқушыларды өтілетін сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттарымен таныстыру.

Бейне-жазбаны көріп, сабақты болжайды.


Билеттер арқылы 3-топқа бөлінеді

Ауызша

мадақтау арқылы бағалау

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!

Оқулық

10-сынып

«Атамұра» баспасы


https://www.lessonup.com/app/lesson/LRdsNg6AcGrw3usKy/RdxyxCZsG6nCKv7i7


Сабақтың

ортасы

5 минут
























Топтық жұмыс

15 мин










































5 мин


























7мин










Ширату жаттығуы:

«Ду-Ду» әдісі бойынша өткен сабақты пысықтау.
(берілген түстер бойынша, сұрақтарды ашып, жауап береді)
— «Шақан Шері» романындағы кейіпкерлер? (Шақан, Ажар, Төре, тілмаш, Сәмен)
— Шақанның ұлының аты кім? (Сәмен)
— Отбасын сырттан барлап, бақылап кететін құбыжық? (жолбарыс)
— Оқиға болған жер? (Қапшағай, Іле, Балхаш бойы)
— Мейірімсіз Қосаяқ? (Шақан )
— Шақанда қалған соңғы сезім (Кек!Қан!)
— Не себепті Шақан шері түз тағысына айналды?
— Неге ол өзін өлген адамға теңейді?
— Осыған ұқсас оқиғаны бастан кешірген адамдар не істегені, кіммен кеңескені жөн?
— Қазір Қазақстанда жолбарыс бар ма?


Сынып М. Мағауиннің «Шақан-шері» романының үзіндісі мен М.Әуезовтің «Көксерек» шығармасының үзіндісін оқиды.

Тапсырма №1 (топтық жұмыс)

1-топ:

Т. М. Мағауиннің «Шақан-шері» романының үзіндісі мен М.Әуезовтің «Көксерек» шығармасының үзіндісіндегі кейіпкерлерді салыстырыңыздар.

«Екі жақты күнделік»

Кейіпкерлер

Үзіндінің басында

Үзіндінің

соңында

Шөнжік

(жолбарыс)



Көксерек



Шақан



Құрмаш




2-топ:

Т. «Өрмекші торы» әдісі

1- Шақанға баға беріңіздер.

2- Құрмашқа баға беріңіздер.

3- Шақан мен Құрмаш бойындағы құндылықты бағалаңыздар.


3-топ:

М.Әуезов «Шақан-Шері» романыын SWOT әдісі арқылы талдау.

Күшті жақтары

Әлсіз жақтары



Мүмкіндіктері

Қауіптері



Бағалау критерийі

Дескриптор

оқушы

Шығарманы мазмұндас туындылардың

үлгілерімен салыстырады,

көркемдік құндылығын бағалайды.

Кейіпкерлерді салыстырды;

Шақанға баға берді;

Құрмашқа баға берді;








Мұғалім сөзі:









Оқушыларға әлем әдебиетіндегі жолбарыс туралы жазылған шығармалармен таныстырады.

2-тапсырма:

ЖЖ

«ГЛОБУС» әдісі

бойынша берілген үзінділерден

оқушылар «Шақан-Шері» романының

идеялық

мазмұнын айқындай отырып,

қандай ғаламдық тақырыптағы

өзекті мәселелер қозғалғандығына

болжау жасайды


Ортақ құндылықты бағалады;



Әр топтан 3 оқушы шығып, өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап береді.






















Әр топ өзіне берілген тапсырмаларды орындап, кестені толтырады. Топ ішінен бір оқушы шығып қорғайды.

































Жек жұмыста оқушылар өз беттерінше ғаламдық мәселелер туралы ойларын жазады.






















Оқушылар мұғалімнің берген мәліметі мен қоса, өздерінің жолбарыс жайлы, жануарлардың ғаламдық мәселелері бойынша сұрақтарға жауап береді

Дескриптор

Білім алушы

- сұрақтарға жауап береді

- оқушылар өткен тақырыпты еске түсіреді.

Жетон арқылы бағалау


Бағалау:

«Мем» арқылы


Өзін-өзі бағалау парақтары арқылы бағалайды














Дескриптор

Кейіпкерлерді салыстырады;

Кестене толтырады;








Кейіпкерлерге баға береді;

Құндылықтарын анықтайды;



«Шақан-Шері» романын жан-жақты талдайды;

    • Кейіпкерлерге баға береді;

Шығармаға талдау жасайды;









Дескриптор:

Шығармадан берілген үзінділердегі көтерілген мәселелерді байланыстыр

Өзін-өзі бағалау парағына белгілейді

Қосымша «Белсенділік» таяқшаларымен ба

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!