Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
2.2.4.1 мақал-мәтел, жұмбақ,
ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме,
өлеңнің жанрлық
ерекшеліктерін анықтау
|
Басы
Өткенді
пысықтау
Жаңа
тақырып
Сергіту
сәті
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
(Ұ)
Психологиялық ахуал

«Қал қалай»
әдісі
Топқа
бөлу:
1-топ: қызыл
асық
2-топ:жасыл
асық
3-топ:сары
асық
Үй тапсырмасын
тексеру
Ертегі мазмұнын
айт
«Сізден сұрақ, бізден
жауап».
«Ұр, тоқпақ» ертегісінің
желісінде бір-біріне сұрақ қойып, жауап
беру
Сабақ
мақсаты:
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
Ребусты
шеш

Сұрақ-жауап
әдісі:
-Сақинаны кімдер
тағады?
-Сақинанны пішіні
қандай?
-Сақинаның қандай түрлері
болады?
Оқулықпен
жұмыс
2-тапсырма
1.Мұғалімнің
оқуы
-
Сөздік жұмысын
жүргізу
Ертегінің түрі туралы мағлұмат
беру
2. «Стоп кадр» әдісі арқылы
оқушыларды тізбектей
оқыту
Топтық
жұмыс:
1-топ.Суретпен
жұмыс
2-топ.Сақина
жасау
3-топ.Ертегі кейіпкерлеріне
мінездеме беру
Сергіту
сәті «Оюлар»
биі
Жеке
жұмыс
Егер осы сақина сенің қолыңа
түскен болса, не тілер едің? Тілегіңді
жаз.
Сиқырлы сақина болса,
....
Wordwаll платформасы арқылы
«Шындық,жалған» әдісі арқылы
6-тапсырма :
Дәптермен жұмыс
Үй
тапсырмасы:
"Сақина" ертегісін оқып,
мазмұнда
«Білім тамшылары»
әдісі
|
Балалар
бір-біріне іс - қимылды көрсету
арқылы эмоция алмасады.

Өткен тақырыпты
пысықтайды.
Ребусты шешіп, тақырыпты
анықтайды.
Мәтінді
оқиды
Сөздік жұмыс
жасайды
Пікірін
айтады.
Топтық
жұмыс
Мәтін бойынша жан-жақты жұмыс
жасайды

Тапсырманы
орындайды
Жеке жұмыс
жасайды
Тапсырманы
орындайды.
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
|
Мадақтау арқылы бағалап
отыру
Дескриптор:
Ребусты шешіп, тақырыпты
анықтайды
Дескриптор:
Ертегіні мәнермен,тізбектей
оқиды
мәтінді сауатты
оқиды
Ертегіні бөліктерге
бөледі
Керемет!
Жарайсыңдар
ҚБ:
«Киіз үй»
әдісі
Дескриптор:
Ойын
жүйелі,толық,түсі
нікті етіп жазады-1-10
балл
Дескриптор:
Шығармашылық тапсырманы дұрыс
орындайды
Жарайсыңдар
|
Суреттер
Оқулық
Ребус
Презента
ция
Оқулық
Суреттер

Музыка
Жұмыс
дәптері

Кері байланыс
тақтасы
|