ҚАЗАҚСТАН
РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ
Өскемен көпсалалы
технологиялық колледжі
«Сақиналы жіктерді
доғалы дәнекерлеу»
(өндірістік оқыту
бойынша ашық сабақтан әдістемелік
жоспары)
Орындаған:
өндірістік оқыту шебері Кенесбеков
М.К.
Қарастырылды: КБ
және ОБ меңгерушісі Бахтияров
А.Б.
Өскемен,
2022
Тобы:
СВ-21/3
Урок №
16-17
«Сақиналы
жіктерді доғалы
дәнекерлеу»
Мақсаты:
- Сақиналы жіктерді пісіру
әдістерін үйрену, пісіру барысында болатын ақаулармен танысу, бұл
ақауларды жою және болдырмау әдістерін қарастыру және
меңгеру;
- Танымдык
кызметін,
топта жұмыс істей
білу, өзіндік
ойын құру
мен жеткізе
білуді қалыптастыруға
және
дамуына әсер
ету.
-Студенттердің
бойында ұжым
алдындағы
жауапкершілікті, ұқыптылықты,
тәртіпке
тәрбиелеуге
және өзіндік
жетілдіруге
ынталануға әсер
ету.
Құрал жабдықтар
мен дидактикалық материалдар:
-
Электрод Ф3мм;
-
Пісіру
аппараты;
-
Құбыр
кесінділері Ф60мм және ұзындығы
100мм;
-
Тоқ көзі
380V;
-
Слесарлық
балға;
-
Дәнекерлеуші маскасы;
-
Дәнекерлеуші киімі;
-
Дәнекерлеуші қолғабы;
-
Дәнекерлеу кабинасы;
-
Бағалау
критерилері;
-
Құжат
үлгілері
Тірек
ұғымдары:
Типтік
электродтар, кәсіпорын құралдарының жіктелуі (пісіру аппараттары,
пісіру трансформаторлары, пісіру ұғымдары, қолдану
құралдары)
Негізгі ұғымдар:
Студенттердің өз білім деңгейін бағалауға үйрену мен қатар
оны дамытуға ұмтылысын арттыру; Өз бетімен жұмыс істеу барысында
іс-қимылдарын тиянақтылыққа, зеректілікке, елгезектікке
баулиды.
Пәнаралық байланыс:0
Электротехника «Электростатика».
Арнайы
технология «Құбырларды пісіру әдістері».
Қоршаған
ортаны және еңбекті қорғау «Жұмыс орнындағы еңбек қауіпсіздігі»,
«қоршаған ортаны қорғау».
Сабақ
барысы
-
Оқу
сатылары
|
Сатылардың
мақсаты
|
Уақыты
|
Студенттің
шығармашылығы
|
Оқытушының
шығармашылығы
|
Әдістемелік
іс-шара
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
- жайлы орта
қалыптастыру
|
3
мин.
|
Амандасу; кезекшінің
баяндамасы.
|
Амангдасу; қатысушыларды тексеру; топтың
оқуға даярлығын көзбен
байқау.
|
|
Тірек білімдерінің
маңыздылығы.
|
- біліміндегі түсінбеген тұстарын анықтап,
оларды құрту;
- оқу шығармашылығына
қызықтыру;
- үрдіс бағытына қарай
студенттерді қызықтыру
|
10
мин
|
Тыңдайды;
Арнайы киімдерін
киеді; сұрақтарға жауап
береді;
жұмыстың мақсатын
айқындайды.
|
Тақырыпты
хабарлауі;
үрдіс бағытына қарай студенттерді
қызықтыру;
сабақтың мақсатын
түсіндіреді
|
Жаппай
кеңесу
|
Әрекеттің іс-қимылдарын және
жаңа ұғымдарды қалыптастыру
|
- болжау әдістерінің негізгі
түсініктері: оқу сатылары, функциялары және
болжау;
- өз ойын қалыптастыру және
алынған нәтижелерді талдай білу, белсенді танымдық шығармашылығын
дамытуға көмектесу.
|
20
мин
|
Тыңдайды; Ойлайды. Сұраққа жауап береді;
құралдармен жұмыс, дәнекерлеу жұмыстарын жүргізу; шешім
шығарады.
|
Іс-шаралардың әрекетін және
жаңа ұғымдармен таныстыру. Төтенше сұрақтар
қою.
|
Эвристикалық
кеңестің элементтерімен
баяндама.
Іс-шараны ишарамен түсіндіру
және үлестіру материалдарын
тарату.
|
Дағдыларды
қалыптастыру
|
- стандартты емес
жағдайларда негізгі ұғымдарды
бекіту,
-
студенттердің өзіндік жұмысы
|
35
мин
|
Топтардағы
жұмыс.
Стандартты емес жағдайларды шешу.
Сынуды жою. Жұмыстың
аяқталуы.
|
Сұрақ. Стандартты
емес жағдайларды ұсынады.
Бақылау сұрақтары. Студенттерге мөлшерленген көмек
көрсету.
|
Мәселені шешу.
Бірлескен қызметті ұйымдастыру, шағын топтарда
жұмыс істеу.
|
Сабақты қорытындылау
(рефлексия)
|
-
студенттердің қызметін, олардың сабаққа
қанағаттануын бағалау.
|
12
мин
|
Механиктер топтардағы жұмысқа
түсініктеме береді
|
Алынған нәтижелерді талдайды. Студенттердің
жұмысын бағалайды
|
Студенттердің бағалау қызметін және студенттердің
дайындық деңгейін және олардың оқу материалын меңгеруін
талдау.
|
Үй
тапсырмасын және оны орындау бойынша әдістемелік ұсынымдарды
беру
|
-
Алған білімдерін бекіту
|
10
мин
|
Тапсырманы дәптерге
жазыңыз
|
Кесте жасаңыз және оны толтыру туралы нұсқаулар
беріңіз
|
Үй
тапсырмасын орындауға әдістемелік ұсынымдар
беру.
|
Сабақтың
барысы
I. Ұйымдастыру сәті: 3
мин
Мақсаты:
достық, жұмыс ортасын
құру.
* кезекшінің
баянаты;
* сабаққа дайындығын
тексеру.
II. Тірек білімді өзектендіру: 10
мин
Мақсаты:
білімдегі олқылықтарды анықтау және оларды
жою,
* оқу іс-әрекетін
ынталандыру;
* студенттерді мақсат қою процесіне
тарту.
Сабақтың
барысы:
Эвристикалық
әңгіме
III. Жаңа ұғымдар
мен әрекет тәсілдерін қалыптастыру: 20
мин.
Мақсаты: болжамның негізгі ұғымдарын,
кезеңдерін, функциялары мен болжау әдістерін зерттеу; жоспарлау
әдістері; белсенді танымдық іс-әрекеттің дамуына ықпал ету, алынған
нәтижелерді талдау, қорытынды жасау және өз пікірін негіздеу
қабілетін дамыту.
Болжам-белгілі бір жағдайларда
кез-келген жүйенің немесе оның құрамдас бөліктерінің болашақ
мінез-құлқының сипатын ғылыми негізделген
болжау.
Жоспарлау-бұл компанияның жағдайы
туралы ақпаратты үнемі жаңартып отыруды ескере отырып, болашаққа
қатысты уақытша шешімдерді бейімдеуге бағытталған үздіксіз
процесс.
Жоспар-белгілі бір нәтижелерге жету
үшін іс-әрекеттің дәлелді
схемасы.
IV. Дағдыларды
қалыптастыру: 35 мин.
Мақсаты: стандартты емес жағдайларда
негізгі ұғымдарды бекіту, студенттердің өзіндік
жұмысы.
Жоспарлау
→Ұйымдастыру →Ынталандыру
→Бақылау
Құбырларды
пісіруге дайындау және пісіру
әдістері.
Құбырды пісіру
барысында, пісіру жолын анықтаймыз. Бұрылысты және бұрылыссыз
пісіру қалай орындалады?
Құбырлардың
қалыңдығына қарай пісіру қабатын
таңдау.
Құбыр металдарының
қалыңдығына қарай, құбырларды пісіру жолақтары мен пісіру
қабаттарын анықтау. Құбырды көп қабатты пісіру қалай
орындалады?
Пісіру кезінде
пайда болатын ақаулар.
Пісіру кезінде,
әр-түрлі технологиялық қателіктердің себептеріне байланысты ақаулар
пайда болады. Пісіру кезінде қандай ақаулар орын
алады?
Пісіру жұмысы
кезіндегі техника
қауіпсіздігі.