Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
«№ 40 орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сабақтың тақырыбы: Сақтар туралы тарихи мәліметтер 1-сабақ
|
Бөлім: |
5.2.Сақтар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абдуллаева Айжан Абилашимовна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
06.11.2023ж. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сақтар туралы тарихи мәліметтер. Зерттеу сұрағы: Қандай тарихи дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.3.1.1 картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; 5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру 5 мин Өткен білімді еске түсіру |
Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу; Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айту; Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийімен таныстыру Ой шақыру Бастапқы ынталандырушы материал ретінде презентацияның слайдын көрсету арқылы ұсынылған деректен Зарина патшайымын тану үшін үзінді беріледі,екінші слайд арқылы сақтар туралы мәлімет дереккөзін анықтайды. М.Тарихымызда ел қорғаған батыр, ел билеген патша қыздар көп болған. Әсіресе... заманында патшайым қыздардың даңқы алысқа тарады. Зарина патшайымы, сақ жайында зерттеген деректер.Тақырыпты болжау үшін беріледі.
-Ойланып көріңіз,сабақтың тақырыбы қандай болмақ? Болжам жасаңыз. Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттарымен бағалау критерийлерімен таныстыру ЕБҚ оқушыға тапсырма шығарылып беріледі. |
Мұғаліммен амандасады; Сабақтың мақсатқа сәйкес ой қосады; Білім алушылар жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сабақ мақсатына жету жолдарын анықтайды; Бағалау критерийлерімен танысады. Сұрақтарға жауап береді. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; ҚБ 1-10 балл; |
Тақырып тық суреттер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 5 мин 5 мин 5 мин 15 мин |
Карта мен жұмыс: Қазақстан аумағындағы тайпалық одақтар. Тапсырма-1: «Жылжымалы карта
Бейнематериал«Ерден атаның әңгімелері». тарихи анимациялық бағдарлама.Сақтар туралы. Дескрипторы: - Сақтардың мекендеген жерлерін көрсетеді; -Сақ тайпаларының қоныстануын атайды. ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды; Тапсырма-2. Бейнематериалдан сақтардың түрлерін, мекендеген территория аумағын бейнематериал арқылы бекіту. Дескрипторы: - Тапсырманың мазмұнын ашады; -Сақтардың түрлерін анықтай отырып, мекендеген территорясын көрсетеді. ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды Тапсырма-3. Мәтінмен жұмыс. Қосымша 1.Сақтар туралы мәліметтер. Сақтардың мекендеген жерін сипаттайтын мәтін ұсыну. Әр топ өз жұмыстарын орындап, таныстырған соң топтар өзара бағалау жүргізеді. Оқушылар төмендегі тапсырмаларды рөлге бөліп,ауызша орындайды: Сақ (тиграхауда) Сақ (парадарайа) (хаумаварга) Сақ(исседон,аргипей,аримаспа,дайлар) Зерттеу мен талдау Ой шақыру стратегиясы:. Сақ тайпалары туралы бейнематериалдан үзінді көрсетіледі. Бехистун жазбаларынан үзінді. ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау Дескрипторы: - Тапсырманың мазмұнын ашады; -Образды ашуда таңдалған сақ түрлерінің атрибутын көрсетеді; - Креативті таныстыру,жеткізу Тапсырма-4:Кестемен жұмыс. Тақырыпқа қатысты кестені толтыру.
Иран жазбаларында.....................................
Ежелгі грек
деректерінде .......................... Дескрипторы: - Кестені толтырады; -Оқушылар деректерді атап,босатылған сөздерді орын орнына қояды. ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады; |
Әр оқушы келіп сақтардың орналасуын есіне сақтап,тобына жеткізіп ауызша түсіндіреді
Тапсырманың мазмұнын ашу Образды ашуда таңдалған сақ түрлерінің атрибутын көрсету Креативті таныстыру,жеткізу Оқушылар «Бехистун жазбаларынан үзінді» бейнебаянды қарайды,бірінші оқушы кілт сөздерін жазады,екінші оқушы тыңдайды
Оқушылар сақтар туралы деректерге талдау жасайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Бағалау балы: - Сақтардың мекендеген жерлерін көрсете отырып, сақ тайпаларының қоныстануын атайды. Жалпы: 1б Бағалау балы: Тапсырманың мазмұнын ашады, сақтардың түрлерін анықтай отырып, мекендеген территорясын көрсетеді. Жалпы:1б Бағалау балы: -Образды ашуда таңдалған сақ түрлерінің атрибутын көрсетеді;1б - Креативті таныстыра отырып, жеткізеді 1б Жалпы:2б
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Абдуллаева Айжан АбилашимовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Сақтар туралы тарихи деректер 5 сынып ҚМЖ
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Сақтар туралы тарихи деректер 5 сынып ҚМЖМатериал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ-да сақтар туралы тарихи дерек қалдырған тұлғалар көрсетілген. Топтық, жұптық, жеке жұмыстар көрсетілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
«№ 40 орта мектебі»
КММ_ Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары Сабақтың тақырыбы: Сақтар туралы тарихи мәліметтер 1-сабақ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















