Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

    «№ 40 орта мектебі» КММ_
    (білім беру ұйымының атауы)

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Сабақтың тақырыбы: Сақтар туралы тарихи мәліметтер 1-сабақ

    Бөлім:

    5.2.Сақтар

    Педагогтің аты-жөні:

    Абдуллаева Айжан Абилашимовна

    Күні:

    06.11.2023ж.

    Сынып: 5

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Сақтар туралы тарихи мәліметтер.

    Зерттеу сұрағы: Қандай тарихи дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.3.1.1 картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету;

    5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету;

    ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру


    5 мин


    Өткен білімді еске түсіру


    Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру;

    Оқушыларды түгендеу;

    Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айту;

    Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийімен таныстыру

    Ой шақыру

    Бастапқы ынталандырушы материал ретінде презентацияның слайдын көрсету арқылы ұсынылған деректен Зарина патшайымын тану үшін үзінді беріледі,екінші слайд арқылы сақтар туралы мәлімет дереккөзін анықтайды.

    М.Тарихымызда ел қорғаған батыр, ел билеген патша қыздар көп болған. Әсіресе... заманында патшайым қыздардың даңқы алысқа тарады.

    Зарина патшайымы, сақ жайында зерттеген деректер.Тақырыпты болжау үшін беріледі.

    -Ойланып көріңіз,сабақтың тақырыбы қандай болмақ? Болжам жасаңыз.

    Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттарымен бағалау критерийлерімен таныстыру

    ЕБҚ оқушыға тапсырма шығарылып беріледі.

    Мұғаліммен амандасады;

    Сабақтың мақсатқа сәйкес ой қосады;

    Білім алушылар жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сабақ мақсатына жету жолдарын анықтайды;

    Бағалау критерийлерімен танысады.

    Сұрақтарға жауап береді.


    Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;

    ҚБ 1-10 балл;


    Тақырып тық суреттер


    Жаңа білім


    5 мин


















    5 мин











    5 мин

























    15 мин

    Карта мен жұмыс: Қазақстан аумағындағы тайпалық одақтар.

    Тапсырма-1:

    «Жылжымалы карта


    Бейнематериал«Ерден атаның әңгімелері». тарихи анимациялық бағдарлама.Сақтар туралы.

    Дескрипторы:

    - Сақтардың мекендеген жерлерін көрсетеді;

    -Сақ тайпаларының қоныстануын атайды.

    ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды;

    Тапсырма-2.

    Бейнематериалдан сақтардың түрлерін, мекендеген территория аумағын бейнематериал арқылы бекіту.

    Дескрипторы:

    - Тапсырманың мазмұнын ашады;

    -Сақтардың түрлерін анықтай отырып, мекендеген территорясын көрсетеді.

    ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды

    Тапсырма-3.

    Мәтінмен жұмыс. Қосымша 1.Сақтар туралы мәліметтер.

    Сақтардың мекендеген жерін сипаттайтын мәтін ұсыну. Әр топ өз жұмыстарын орындап, таныстырған соң топтар өзара бағалау жүргізеді.

    Оқушылар төмендегі тапсырмаларды рөлге бөліп,ауызша орындайды:

    Сақ  (тиграхауда)

    Сақ (парадарайа)

    (хаумаварга)

    Сақ(исседон,аргипей,аримаспа,дайлар)

    Зерттеу мен талдау

    Ой шақыру стратегиясы:. Сақ тайпалары туралы бейнематериалдан үзінді көрсетіледі. Бехистун жазбаларынан үзінді.

    ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау

    Дескрипторы:

    - Тапсырманың мазмұнын ашады;

    -Образды ашуда таңдалған сақ түрлерінің атрибутын көрсетеді;

    - Креативті таныстыру,жеткізу


    Тапсырма-4:

    Кестемен жұмыс. Тақырыпқа қатысты

    кестені толтыру.

    Деректер

    Қалай аталды?

    Геродот


    Ирандықтар


    Гректерде


    Парсы деректерінде


    Аристей


    Ксенофонт


    Дереккөздерін сөйлету.

    Иран жазбаларында.....................................

    Ежелгі грек деректерінде ..........................
    Парсы деректерінде  .................................

    Дескрипторы:

    - Кестені толтырады;

    -Оқушылар деректерді атап,босатылған сөздерді орын орнына қояды.

    ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады;

    Әр оқушы келіп сақтардың орналасуын есіне сақтап,тобына жеткізіп ауызша түсіндіреді





    Тапсырманың мазмұнын ашу

    Образды ашуда таңдалған сақ түрлерінің атрибутын көрсету

    Креативті таныстыру,жеткізу

    Оқушылар «Бехистун жазбаларынан үзінді» бейнебаянды қарайды,бірінші оқушы кілт сөздерін жазады,екінші оқушы тыңдайды
















    Оқушылар сақтар туралы деректерге талдау жасайды














    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


    Бағалау балы:

    - Сақтардың мекендеген жерлерін көрсете отырып, сақ тайпаларының қоныстануын атайды.

    Жалпы: 1б

    Бағалау балы:

    Тапсырманың мазмұнын ашады, сақтардың түрлерін анықтай отырып, мекендеген территорясын көрсетеді.

    Жалпы:1б

    Бағалау балы:

    -Образды ашуда таңдалған сақ түрлерінің атрибутын көрсетеді;1б

    - Креативті таныстыра отырып, жеткізеді 1б

    Жалпы:2б












    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдуллаева Айжан Абилашимовна
    05 Желтоқсан 2023
    620
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сақтар туралы тарихи деректер 5 сынып ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сақтар туралы тарихи деректер 5 сынып ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ-да сақтар туралы тарихи дерек қалдырған тұлғалар көрсетілген. Топтық, жұптық, жеке жұмыстар көрсетілген.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

    «№ 40 орта мектебі» КММ_
    (білім беру ұйымының атауы)

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Сабақтың тақырыбы: Сақтар туралы тарихи мәліметтер 1-сабақ

    Бөлім:

    5.2.Сақтар

    Педагогтің аты-жөні:

    Абдуллаева Айжан Абилашимовна

    Күні:

    06.11.2023ж.

    Сынып: 5

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Сақтар туралы тарихи мәліметтер.

    Зерттеу сұрағы: Қандай тарихи дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.3.1.1 картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету;

    5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету;

    ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру


    5 мин


    Өткен білімді еске түсіру


    Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру;

    Оқушыларды түгендеу;

    Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айту;

    Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийімен таныстыру

    Ой шақыру

    Бастапқы ынталандырушы материал ретінде презентацияның слайдын көрсету арқылы ұсынылған деректен Зарина патшайымын тану үшін үзінді беріледі,екінші слайд арқылы сақтар туралы мәлімет дереккөзін анықтайды.

    М.Тарихымызда ел қорғаған батыр, ел билеген патша қыздар көп болған. Әсіресе... заманында патшайым қыздардың даңқы алысқа тарады.

    Зарина патшайымы, сақ жайында зерттеген деректер.Тақырыпты болжау үшін беріледі.

    -Ойланып көріңіз,сабақтың тақырыбы қандай болмақ? Болжам жасаңыз.

    Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттарымен бағалау критерийлерімен таныстыру

    ЕБҚ оқушыға тапсырма шығарылып беріледі.

    Мұғаліммен амандасады;

    Сабақтың мақсатқа сәйкес ой қосады;

    Білім алушылар жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сабақ мақсатына жету жолдарын анықтайды;

    Бағалау критерийлерімен танысады.

    Сұрақтарға жауап береді.


    Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;

    ҚБ 1-10 балл;


    Тақырып тық суреттер


    Жаңа білім


    5 мин


















    5 мин











    5 мин

























    15 мин

    Карта мен жұмыс: Қазақстан аумағындағы тайпалық одақтар.

    Тапсырма-1:

    «Жылжымалы карта


    Бейнематериал«Ерден атаның әңгімелері». тарихи анимациялық бағдарлама.Сақтар туралы.

    Дескрипторы:

    - Сақтардың мекендеген жерлерін көрсетеді;

    -Сақ тайпаларының қоныстануын атайды.

    ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды;

    Тапсырма-2.

    Бейнематериалдан сақтардың түрлерін, мекендеген территория аумағын бейнематериал арқылы бекіту.

    Дескрипторы:

    - Тапсырманың мазмұнын ашады;

    -Сақтардың түрлерін анықтай отырып, мекендеген территорясын көрсетеді.

    ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды

    Тапсырма-3.

    Мәтінмен жұмыс. Қосымша 1.Сақтар туралы мәліметтер.

    Сақтардың мекендеген жерін сипаттайтын мәтін ұсыну. Әр топ өз жұмыстарын орындап, таныстырған соң топтар өзара бағалау жүргізеді.

    Оқушылар төмендегі тапсырмаларды рөлге бөліп,ауызша орындайды:

    Сақ  (тиграхауда)

    Сақ (парадарайа)

    (хаумаварга)

    Сақ(исседон,аргипей,аримаспа,дайлар)

    Зерттеу мен талдау

    Ой шақыру стратегиясы:. Сақ тайпалары туралы бейнематериалдан үзінді көрсетіледі. Бехистун жазбаларынан үзінді.

    ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау

    Дескрипторы:

    - Тапсырманың мазмұнын ашады;

    -Образды ашуда таңдалған сақ түрлерінің атрибутын көрсетеді;

    - Креативті таныстыру,жеткізу


    Тапсырма-4:

    Кестемен жұмыс. Тақырыпқа қатысты

    кестені толтыру.

    Деректер

    Қалай аталды?

    Геродот


    Ирандықтар


    Гректерде


    Парсы деректерінде


    Аристей


    Ксенофонт


    Дереккөздерін сөйлету.

    Иран жазбаларында.....................................

    Ежелгі грек деректерінде ..........................
    Парсы деректерінде  .................................

    Дескрипторы:

    - Кестені толтырады;

    -Оқушылар деректерді атап,босатылған сөздерді орын орнына қояды.

    ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады;

    Әр оқушы келіп сақтардың орналасуын есіне сақтап,тобына жеткізіп ауызша түсіндіреді





    Тапсырманың мазмұнын ашу

    Образды ашуда таңдалған сақ түрлерінің атрибутын көрсету

    Креативті таныстыру,жеткізу

    Оқушылар «Бехистун жазбаларынан үзінді» бейнебаянды қарайды,бірінші оқушы кілт сөздерін жазады,екінші оқушы тыңдайды
















    Оқушылар сақтар туралы деректерге талдау жасайды














    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


    Бағалау балы:

    - Сақтардың мекендеген жерлерін көрсете отырып, сақ тайпаларының қоныстануын атайды.

    Жалпы: 1б

    Бағалау балы:

    Тапсырманың мазмұнын ашады, сақтардың түрлерін анықтай отырып, мекендеген территорясын көрсетеді.

    Жалпы:1б

    Бағалау балы:

    -Образды ашуда таңдалған сақ түрлерінің атрибутын көрсетеді;1б

    - Креативті таныстыра отырып, жеткізеді 1б

    Жалпы:2б












    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Сабақ жоспары 5 сынып
    05.12.2023
    620
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдуллаева Айжан Абилашимовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации