|
Сабақтың тақырыбы: С.Аронұлы «Жақсы мен жаманның айырмасы» |
Мектеп: «Темір жалпы орта мектебі»МКМ |
|||||
|
Күні: 28.09.2017 |
Мұғалімнің аты-жөні: Кенжеғұлова А. |
|||||
|
СЫНЫП: 6 «Б» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Оқу мақсаттары |
С.Аронұлының өмірі мен шығармасынан мәлімет беріп, белсенді әдіс-тәсілдер арқылы ақынды жан-жақты таныту; Өлеңінің тақырыбын, идеясын ашу; |
|||||
|
Бағалау критерилері |
Ақын туралы жаңа ақпараттармен танысады,өлеңіне талдау жасай алады; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: Жаңа ақпаратпен танысады. |
|||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Өлеңді мәнерлеп оқи алады. |
||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашады. |
||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: өлеңді оқи алады. |
|||||
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Антоним сөздер |
||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Д.Бабатайұлы «О, Ақтан жас,Ақтан жас» |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
|
Басы 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Өз есімдерінің бас әрпінен келетін жақсы қасиеттерін айту. Үй тапсырмасы: Д.Бабатайұлы «О, Ақтан жас,Ақтан жас» өлеңін жатқа айту Ширату жаттығуы: С. Аронұлы туралы білеміз бе? Қандай өлеңдері бар? |
|
||||
|
Ортасы 15 минут 2минут 10 минут 1 минут 2 минут |
Видиоролик арқылы жаңа сабақты түсіндіру.
«Жақсы мен жаманның айырмасы» өлеңін мәнерлеп оқыту. Дескриптор:
ҚБ 2.«Әңгімеге негізделген жазу» әдісі Сипаттамасы: берілген әңгіме бойынша оқушылар кейіпкерлерге шақыру қағазын, хат, ашықхат, электрондық хат, күнделік т.б. жазады. Жазып біткеннен кейін олар өз жұмыстары төңірегінде ой бөліседі. 1-парта.Ақынға арнап шақыру қағазын жазады. 2-парта. Ақынға өлеңі туралы хат жазады. 3-парта. Ақынның туған күніне арнап құттықтау жазады. Дескриптор: 1.Өз ойын жеткізе алады. 2. Ойын қорытындылай алады. 3.Сөздік қоры байыйды. ҚБ
3.«Ия, жоқ» тесті
Дескриптор: 1.Жылдамдыққа үйренеді. 2.Жауаптарын салыстара алады. ҚБ 4.ВЕЕН диаграммасы арқылы талқылау
Сүйінбай
Жамбыл
Дескриптор:
|
Интербелсенді тақта |
||||
|
Соңы 5 минут |
Кері байланыс «Шахмат» әдісі 1 оқушы адамның жақсы қасиетін айтса, 2-оқушы жаман қасиетін айтады. Осылай 20 оқушы да сабаққа кері байланыс береді. (Бірін-бірі қайталамайды.) Үйге тапсырма: Кестені жіктеу. Өлеңнен үзінді жаттау. Жақсы мен жаманға байланысты мақал-мәтел жазып келу |
|
||||
|
Қосымша мәліметтер |
||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сұрақтарға жауап береді. Қабілетті оқушыға берілетін тапсырма: Көтерілген мәселе бойынша еркін тақырыпта эссе жаза алады |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау Өзін-өзі бағалау |
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік,өзін-өзі тану,дүниетану АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
С.Аронұлы 6-сынып
С.Аронұлы 6-сынып
|
Сабақтың тақырыбы: С.Аронұлы «Жақсы мен жаманның айырмасы» |
Мектеп: «Темір жалпы орта мектебі»МКМ |
|||||
|
Күні: 28.09.2017 |
Мұғалімнің аты-жөні: Кенжеғұлова А. |
|||||
|
СЫНЫП: 6 «Б» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Оқу мақсаттары |
С.Аронұлының өмірі мен шығармасынан мәлімет беріп, белсенді әдіс-тәсілдер арқылы ақынды жан-жақты таныту; Өлеңінің тақырыбын, идеясын ашу; |
|||||
|
Бағалау критерилері |
Ақын туралы жаңа ақпараттармен танысады,өлеңіне талдау жасай алады; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: Жаңа ақпаратпен танысады. |
|||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Өлеңді мәнерлеп оқи алады. |
||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашады. |
||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: өлеңді оқи алады. |
|||||
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Антоним сөздер |
||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Д.Бабатайұлы «О, Ақтан жас,Ақтан жас» |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
|
Басы 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Өз есімдерінің бас әрпінен келетін жақсы қасиеттерін айту. Үй тапсырмасы: Д.Бабатайұлы «О, Ақтан жас,Ақтан жас» өлеңін жатқа айту Ширату жаттығуы: С. Аронұлы туралы білеміз бе? Қандай өлеңдері бар? |
|
||||
|
Ортасы 15 минут 2минут 10 минут 1 минут 2 минут |
Видиоролик арқылы жаңа сабақты түсіндіру.
«Жақсы мен жаманның айырмасы» өлеңін мәнерлеп оқыту. Дескриптор:
ҚБ 2.«Әңгімеге негізделген жазу» әдісі Сипаттамасы: берілген әңгіме бойынша оқушылар кейіпкерлерге шақыру қағазын, хат, ашықхат, электрондық хат, күнделік т.б. жазады. Жазып біткеннен кейін олар өз жұмыстары төңірегінде ой бөліседі. 1-парта.Ақынға арнап шақыру қағазын жазады. 2-парта. Ақынға өлеңі туралы хат жазады. 3-парта. Ақынның туған күніне арнап құттықтау жазады. Дескриптор: 1.Өз ойын жеткізе алады. 2. Ойын қорытындылай алады. 3.Сөздік қоры байыйды. ҚБ
3.«Ия, жоқ» тесті
Дескриптор: 1.Жылдамдыққа үйренеді. 2.Жауаптарын салыстара алады. ҚБ 4.ВЕЕН диаграммасы арқылы талқылау
Сүйінбай
Жамбыл
Дескриптор:
|
Интербелсенді тақта |
||||
|
Соңы 5 минут |
Кері байланыс «Шахмат» әдісі 1 оқушы адамның жақсы қасиетін айтса, 2-оқушы жаман қасиетін айтады. Осылай 20 оқушы да сабаққа кері байланыс береді. (Бірін-бірі қайталамайды.) Үйге тапсырма: Кестені жіктеу. Өлеңнен үзінді жаттау. Жақсы мен жаманға байланысты мақал-мәтел жазып келу |
|
||||
|
Қосымша мәліметтер |
||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сұрақтарға жауап береді. Қабілетті оқушыға берілетін тапсырма: Көтерілген мәселе бойынша еркін тақырыпта эссе жаза алады |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау Өзін-өзі бағалау |
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік,өзін-өзі тану,дүниетану АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|
|||||
шағым қалдыра аласыз













