С.Аронұлы 6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

С.Аронұлы 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақтың атақты ақыны Сүйінбай туралы деректермен пән мұғалімдері оқушыны таныстыра алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

С.Аронұлы «Жақсы мен жаманның айырмасы»

Мектеп: «Темір жалпы орта мектебі»МКМ

Күні: 28.09.2017

Мұғалімнің аты-жөні: Кенжеғұлова А.

СЫНЫП: 6 «Б»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Оқу

мақсаттары

С.Аронұлының өмірі мен шығармасынан мәлімет беріп, белсенді әдіс-тәсілдер арқылы ақынды жан-жақты таныту;

Өлеңінің тақырыбын, идеясын ашу;


Бағалау критерилері


Ақын туралы жаңа ақпараттармен танысады,өлеңіне талдау жасай алады;


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

Жаңа ақпаратпен танысады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Өлеңді мәнерлеп оқи алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: өлеңді оқи алады.

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Антоним сөздер

Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

Алдыңғы оқу

Д.Бабатайұлы «О, Ақтан жас,Ақтан жас»

Жоспар

Жоспарланған

уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

5 минут


Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Өз есімдерінің бас әрпінен келетін жақсы қасиеттерін

айту.

Үй тапсырмасы:

Д.Бабатайұлы «О, Ақтан жас,Ақтан жас» өлеңін жатқа айту

Ширату жаттығуы: С. Аронұлы туралы білеміз бе?

Қандай өлеңдері бар?










Ортасы

15 минут



2минут







10 минут















1 минут










2 минут













Видиоролик арқылы жаңа сабақты түсіндіру.


  1. Оқылым сәті.

«Жақсы мен жаманның айырмасы» өлеңін мәнерлеп оқыту.

Дескриптор:

  1. Өлеңді мәнерлеп оқиды.

  2. Мазмұнын ашады.

  3. Қиын сөздердің мағынасын ашады.

  4. Әдебиет теориясымен танысады.

ҚБ

2.«Әңгімеге негізделген жазу» әдісі

Сипаттамасы: берілген  әңгіме бойынша оқушылар кейіпкерлерге шақыру қағазын, хат, ашықхат, электрондық хат, күнделік т.б. жазады. Жазып  біткеннен кейін олар өз жұмыстары төңірегінде ой  бөліседі.

1-парта.Ақынға арнап шақыру қағазын жазады.

2-парта. Ақынға өлеңі туралы хат жазады.

3-парта. Ақынның туған күніне арнап құттықтау жазады.

Дескриптор:

1.Өз ойын жеткізе алады.

2. Ойын қорытындылай алады.

3.Сөздік қоры байыйды.

ҚБ



3.«Ия, жоқ» тесті




Дескриптор:

1.Жылдамдыққа үйренеді.

2.Жауаптарын салыстара алады.

ҚБ

4.ВЕЕН диаграммасы арқылы талқылау

Shape1

Сүйінбай

Shape2

Жамбыл









Дескриптор:

  1. Тақырып бойынша талқылай алады.

  2. Кестені жіктейді.

  3. Сұрақтар мен тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізеді.
























Интербелсенді тақта





Соңы

5 минут


Кері байланыс

«Шахмат» әдісі 1 оқушы адамның жақсы қасиетін айтса, 2-оқушы жаман қасиетін айтады. Осылай 20 оқушы да сабаққа кері байланыс береді. (Бірін-бірі қайталамайды.)

Үйге тапсырма: Кестені жіктеу. Өлеңнен үзінді жаттау.

Жақсы мен жаманға байланысты мақал-мәтел жазып келу




Қосымша мәліметтер

Саралау – оқушыға

мейлінше қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?

Сұрақтарға жауап береді.


Қабілетті

оқушыға берілетін тапсырма: Көтерілген мәселе бойынша еркін тақырыпта эссе жаза алады

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалай

жоспарлайсыз?


«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

Өзін-өзі бағалау


Пәнаралық байланыс –

денсаулық және қауіпсіздік,өзін-өзі тану,дүниетану

АКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен байланыс

(тәрбие элементі).

Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу міндеттері

орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және

неге?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.06.2018
462
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі