"ШАШТЫ" 10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау;

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"ШАШТЫ" 10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау;

Материал туралы қысқаша түсінік
10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

3-бөлім. Парасат пайымы

Педагогтің аты-жөні


Күні:

21.01.2025

Сынып: 10 «Ә,Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Әңгіменің көркемдік ерекшелігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау;

Сабақтың мақсаты

- шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдайды

Құндылықтар

Тақырыпты түсіндіре отырып, талап бар жерде тәртіп бар екенін және құқықтық сауаттылықты бойына сіңіру. Өз мемлекетімізді,оның заңын,тілін,азаматтарын сыйлай білуге баулу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Оқушыламен сәлемдесу, түгелдеу

Үй тапсырмасын сұрау

Сұрақ- жауап

1.Әңгіменің оқиғасы қандай елдімекенде болған?

2.Бала қандай жағдайда тұтқынға түсті?

3.Түрікпен елінің қыпшақ елінен қандай өзгешеліктері мен ұқсастықтары бар?

4. Кенжебек түрікпендердің тұтқынынан қашуға неге қорықты?

5.Жылқышы атаның жаны неге езілді? Шал ішіндегі шерін балаға қалай ақтарды?

6.Жылқышы ата баланың елге қашуына қалай көмектесті?

7.Атажан жылқышысын неліктен жазаламады?

8.Кенжебек еліне қалай жетті?

9.Не себепті баланы ауылында Шашты деп атады?

Сабақтың тақырыбымен оқу мақсатымен таныстыру


Сұрақтарға жауап беріп, өз ойларымен ортаға салады.

Дескриптор

-тақырып бойынша бір сұрақ дайындайды

-Сұрақтарға нақты жауап береді.

ҚБ


Сабақтың ортасы






1-тапсырма. Жұптық жұмыс

  1. А.Кемелбаеваның « Шашты» әңгімесінде дәріптелетін құндылықтарды анықтаңыз.

Shape1

2-тапсырма.

өзінің үзіндісі бойынша толтырылған кестені өзара жұмыстарын талқылайды, автордың ерекшелігін атайды. Автордың тілдік қолданысындағы ерекше әсер еткен сөз тіркестерінің, тілдік құралдарының тізімін жасайды.


Дескриптор -шығармада көтерілген

құндылықтарды анықтайды;

-шығармадан мысал келтіреді; - маңызын талдайды




Дескриптор:

Шығарма тіліне талдау жасайды.

Көркем ауыстыру түрлерінің қолданылу мақсатын (5-6) айқындайды.

Автордың тіл көркемдігіне баға береді.



ҚБ










ФБ











Сабақтың соңы


Рефлексия

3-2-1 стратегиясы бойынша

Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 жағдай

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.


Үйге тапсырма:

ФБ

1-10 балл




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.01.2025
349
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі