Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
2-бөлім. Қазақтың Қанышы |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
24. 12.2024 |
|
|
Сынып: 10 «Ә,Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Сәтбаев планетасы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
-көркем шығармада көтерілген мәселені анықтайды; -шығармада көтерілген мәселенің жаңашылдығына баға беред. |
|
|
Құндылыктар |
Қаныш өмірін үлгі ете отырып, балаларды бірлік пен ынтымақтың ең керек дүние екенін ұғындырып,бала бойына рухани құндылықтарды дарыту |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. |
Сұрақтарға жауап беріп, өз ойларымен ортаға салады. |
ҚБ |
|
|
Сабақтың ортасы |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сұрақтар: 1.Қаныш Сәтбаев деген кім? 2.Қ.Сәтбаев туралы не білесіңдер? 3. «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінің түпкі мағынасы қандай?
Тапсырма. Мұғалім оқушыларды сабақ туралы жаңа мәліметтермен таныстырады.
Тапсырма. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. |
Дескриптор - оқушылар сұрақтарға жауап береді -сабақтың тақырыбы, мақсатымен танысады Дескриптор: -Өзара талқылау, талдау жасайды.
Дескриптор: -Дәптерге тапсырманы жазады. -Кейіпкерлерді анықтайды. |
«Жарайсың!»
«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалау |
Оқулық Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия «БББ» Үйге тапсырма: |
Оқушылар сабаққа кері байланыс береді |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сәтбаев планетасы
Сәтбаев планетасы
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
2-бөлім. Қазақтың Қанышы |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
24. 12.2024 |
|
|
Сынып: 10 «Ә,Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Сәтбаев планетасы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
-көркем шығармада көтерілген мәселені анықтайды; -шығармада көтерілген мәселенің жаңашылдығына баға беред. |
|
|
Құндылыктар |
Қаныш өмірін үлгі ете отырып, балаларды бірлік пен ынтымақтың ең керек дүние екенін ұғындырып,бала бойына рухани құндылықтарды дарыту |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. |
Сұрақтарға жауап беріп, өз ойларымен ортаға салады. |
ҚБ |
|
|
Сабақтың ортасы |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сұрақтар: 1.Қаныш Сәтбаев деген кім? 2.Қ.Сәтбаев туралы не білесіңдер? 3. «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінің түпкі мағынасы қандай?
Тапсырма. Мұғалім оқушыларды сабақ туралы жаңа мәліметтермен таныстырады.
Тапсырма. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. |
Дескриптор - оқушылар сұрақтарға жауап береді -сабақтың тақырыбы, мақсатымен танысады Дескриптор: -Өзара талқылау, талдау жасайды.
Дескриптор: -Дәптерге тапсырманы жазады. -Кейіпкерлерді анықтайды. |
«Жарайсың!»
«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалау |
Оқулық Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия «БББ» Үйге тапсырма: |
Оқушылар сабаққа кері байланыс береді |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз














